Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen
Kittens

Mini Chanellekes!! Update 19/01 blz.142 Casper vertrekt"

• Log in om te reageren
2179 reacties op dit onderwerp
haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#2056 Geplaatst 21 december 2010 - 10:09

Joloka zei:

Dat wil je nu echt eens niet weten... ;) . Zeg, zagemie. Ik heb nog zo mijn best gedaan om alle roze snoepjes in de Kruidvat uit die bakjes te scheppen (waarom denk je dat we zo laat waren :p ).

:lachen: :lachen: :lachen:
Ik had jullie wel bezig willen zien! :ha
Kan het me al inbeelden, een zak vol roze snoepjes, zorgvuldig uit de snoepbakken geselecteerd!
Viel het niet té erg op? ;)

Joloka zei:

Och, de volgende keer mogen Haemoglobine en ik samen komen he? Dirk spreekt vloeiend frans (is hij gewoon van op het werk). En ik heb zelfs niet eens durven schieten :oops: .

Had je dat nu eens eerder gezegd, dan konden de ventjes gezellig samen keuvelen! :LOL:
Dus vanaf nu, als we met de ventjes komen, Joloka en mij dus samen uitnodigen! ;)

Bewerkt door haemoglobine, 21 december 2010 - 10:31.

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#2057 Geplaatst 21 december 2010 - 10:10

Solotje zei:

Ja dat is waar Haïsy vindt dat heel leuk en Anne wanneer ga je dat geweer ook halen? :LOL:

Ik had t graag in de webshop besteld. Heb jij n nog groter geweer dan?

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#2058 Geplaatst 21 december 2010 - 14:10

Solotje zei:

Ah ja nu weet ik het weer :ha in het chocolatje! :ha

Ja, en dan opeten zeker? :trance:
@Haemoglobine: ik was alleen naar binnen gegaan terwijl Dirk nog verder aan het schuiven was in het dorp :ha . En aan de kassa stond een vriendin van de kids en ze moest natuurlijk weten waarvoor al die roze snoep diende O:)

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#2059 Geplaatst 21 december 2010 - 14:13

xantippe zei:

Ik had t graag in de webshop besteld. Heb jij n nog groter geweer dan?
Nee, eigelijk niet. :lachen:

Alé volgende keer zal ik jullie samen uitnodigen. ;)

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2060 Geplaatst 21 december 2010 - 14:15

Joloka zei:

Ja, en dan opeten zeker? :trance:
@Haemoglobine: ik was alleen naar binnen gegaan terwijl Dirk nog verder aan het schuiven was in het dorp :ha . En aan de kassa stond een vriendin van de kids en ze moest natuurlijk weten waarvoor al die roze snoep diende O:)

Dat is super asociaal Lut! De rode (roze) snoepjes zijn juist het lekkerste! Nu zitten al die mensen daar met vieze gele en oranje snoepen :misselijk: :ha

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#2061 Geplaatst 21 december 2010 - 14:22

Smitten Kitten zei:

Dat is super asociaal Lut! De rode (roze) snoepjes zijn juist het lekkerste! Nu zitten al die mensen daar met vieze gele en oranje snoepen :misselijk: :ha

Sorry hoor. Het was wel voor Anja dat ik het deed he :love3: . Dan ben ik maar associaal :louche: (trouwens, ben vandaag gaan kijken en ze waren al terug aangevuld).

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#2062 Geplaatst 21 december 2010 - 14:27

Smitten Kitten zei:

:ha :ha :ha Das waar Hanne, jij hebt die gele en oranje ook niet graag he? Je ziet bij mij komt dat nu goed uit, dus Hanne ziet ook graag roze of rood! :p

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2063 Geplaatst 21 december 2010 - 14:29

Joloka zei:

Sorry hoor. Het was wel voor Anja dat ik het deed he :love3: . Dan ben ik maar associaal :louche: (trouwens, ben vandaag gaan kijken en ze waren al terug aangevuld).

Ik ben je ook maar aan het plagen hoor ;) Zelf zou ik wel staan vloeken als ik na jou aan de snoepbar (of hoe noemt zo'n ding eigenlijk?) zou staan. "Er heeft hier een trut alle rode snoepjes eruit gevist!" :evil:

(Eigenlijk ben ik dat smileyke met die "MY CANDY!" bij. Mijn vriend mag zelfs niet eens de rode snoepjes eten als wij zuurtjes in huis hebben. Die zijn VOOR MIJ! Enkel de gele en de oranje mag hij hebben, en toevallig vindt hij die ook de lekkerste :misselijk: :gek: )

Bewerkt door Smitten Kitten, 21 december 2010 - 14:29.

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#2064 Geplaatst 21 december 2010 - 14:32

Smitten Kitten zei:

Ik ben je ook maar aan het plagen hoor ;) Zelf zou ik wel staan vloeken als ik na jou aan de snoepbar (of hoe noemt zo'n ding eigenlijk?) zou staan. "Er heeft hier een trut alle rode snoepjes eruit gevist!" :evil:

(Eigenlijk ben ik dat smileyke met die "MY CANDY!" bij. Mijn vriend mag zelfs niet eens de rode snoepjes eten als wij zuurtjes in huis hebben. Die zijn VOOR MIJ! Enkel de gele en de oranje mag hij hebben, en toevallig vindt hij die ook de lekkerste :misselijk: :gek: )

:ha :ha

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#2065 Geplaatst 21 december 2010 - 14:41

Ik heb net dat zelfde geluk :) . Mijne vriend lust de rode ook niet graag :s . Raar maar waar :LOL: .

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#2066 Geplaatst 21 december 2010 - 21:33

Solotje zei:

:ha :ha :ha Binnenkort komen er weer foto's Stefanie en binnenkort kan je haar nog eens knuffelen. ;)

:dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer: :dancer:
Joepie!

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#2067 Geplaatst 23 december 2010 - 19:35

Nog wat foto's van vandaag, Chiana, Casper & Chanel. :love:

DSC02377.JPG

DSC02380.JPG

DSC02382.JPG

DSC02385.JPG

DSC02387.JPG

DSC02391.JPG