Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen
Kittens

Mini Chanellekes!! Update 19/01 blz.142 Casper vertrekt"

• Log in om te reageren
2179 reacties op dit onderwerp
Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#511 Geplaatst 19 september 2010 - 11:54

:love: Ben benieuwd naar de volgende foto's, hoe ze zullen groot worden en veranderen. Dat gaat altijd zo snel hé. :)

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#512 Geplaatst 19 september 2010 - 11:56

Smelt, kwijl, lebber... :love: :love: :love:

Ze zien er zo schattig uit, en Chanel zo tevreden :heart:

De gewichtjes gaan mooi naar boven!
En de werpkist blijkt een groot succes!

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#513 Geplaatst 19 september 2010 - 11:57

Fairness zei:

Zo schattig :heart: :love3: . Chiara vind ik een hele mooie naam voor het meisje :love4: .

Ik ook :LOL: maar Dave vind het zo raar dus ik weet het niet zo goed :s , seves komt Froetske en dan ga ik het haar eens vragen.

Chiara heeft de betekenis: helder en stralend. :)

Ze zou dan Chiara Her Majesty heten. :love4:

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#514 Geplaatst 19 september 2010 - 11:59

moeilijk, namen kiezen!!!

Bewerkt door sneeuwwitje, 19 september 2010 - 12:00.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#515 Geplaatst 19 september 2010 - 12:00

Sakuradrops zei:

:love: Ben benieuwd naar de volgende foto's, hoe ze zullen groot worden en veranderen. Dat gaat altijd zo snel hé. :)
Ja, het gaat allemaal heel snel, maar deze keer ga ik ze nog langer houden omdat ze geholpen worden, dus dat is dan weer fijn.

haemoglobine zei:

Smelt, kwijl, lebber... :love: :love: :love:

Ze zien er zo schattig uit, en Chanel zo tevreden :heart:

De gewichtjes gaan mooi naar boven!
En de werpkist blijkt een groot succes!

De werpkist is gewoon fantastich :thumb: , ik ben er heel blij met en Chanel ook. :lachen:
Nogmaals bedankt lief broertje! :flower:

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#516 Geplaatst 19 september 2010 - 12:00

poeziewoezieknuffels!!!!!! :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#517 Geplaatst 19 september 2010 - 12:02

Solotje zei:

Ik ook :LOL: maar Dave vind het zo raar dus ik weet het niet zo goed :s , seves komt Froetske en dan ga ik het haar eens vragen.

Chiara heeft de betekenis: helder en stralend. :)

Ze zou dan Chiara Her Majesty heten. :love4:

Chiara doet me denken aan Ciara (de zangeres) en ik vind dat al lang een mooie naam. Je spreekt ze beide wel iets anders uit. Ja soms klinkt een naam in het begin wat raar tot na een tijdje dan lijkt het alsof die naam ervoor gemaakt is vind ik ;) . Ga je haar houden?

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#518 Geplaatst 19 september 2010 - 12:15

Fairness zei:

Chiara doet me denken aan Ciara (de zangeres) en ik vind dat al lang een mooie naam. Je spreekt ze beide wel iets anders uit. Ja soms klinkt een naam in het begin wat raar tot na een tijdje dan lijkt het alsof die naam ervoor gemaakt is vind ik ;) . Ga je haar houden?

Ja dat klopt maar deze naam vind ik al van in het begin mooi, waarschijnlijk wel maar ga nog eventjes wachten hoe dat haar zilver gaat worden want nu omdat ze zo donker is komt haar zilver niet zo mooi uit maar als ze wat groeid dan ga je dat beter zien, want de bedoeling is dan om met haar verder te gaan. Ik ga haar ook eens laten zien aan mensen die al wat meer ervaring hebben.

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#519 Geplaatst 19 september 2010 - 12:23

Solotje zei:

Ja dat klopt maar deze naam vind ik al van in het begin mooi, waarschijnlijk wel maar ga nog eventjes wachten hoe dat haar zilver gaat worden want nu omdat ze zo donker is komt haar zilver niet zo mooi uit maar als ze wat groeid dan ga je dat beter zien, want de bedoeling is dan om met haar verder te gaan. Ik ga haar ook eens laten zien aan mensen die al wat meer ervaring hebben.

Ind, je kan beter zeker zijn dat ze wel geschikt is voor mooie nakomelingskes. Ben benieuwd als ze wat groter zijn :heart: . Ik ben benieuwd wat ons Nalake op de wereld gaat zetten binnen 2 weken. Ze is wel heel dik aan het worden nu! Ben echt benieuwd jongen(s), meisje(s) en hoeveel. Haar buikje krijgt het nu soms al goed te verduren van de kleintjes die bewegen, ocharme. Allemaal spannend :heart: .
Vanaf gisteren is ze echt kieskeurig wat haar eten betreft. Brokjes eet ze flink maar natte voeding daar doet ze moeilijk mee. Ik geef ze wel kittenbrokjes extra en die eet ze flink. Kan het kwaad dat ze haar natte maaltijd eens niet wil?

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#520 Geplaatst 19 september 2010 - 12:27

Fairness zei:

Ind, je kan beter zeker zijn dat ze wel geschikt is voor mooie nakomelingskes. Ben benieuwd als ze wat groter zijn :heart: . Ik ben benieuwd wat ons Nalake op de wereld gaat zetten binnen 2 weken. Ze is wel heel dik aan het worden nu! Ben echt benieuwd jongen(s), meisje(s) en hoeveel. Haar buikje krijgt het nu soms al goed te verduren van de kleintjes die bewegen, ocharme. Allemaal spannend :heart: .
Vanaf gisteren is ze echt kieskeurig wat haar eten betreft. Brokjes eet ze flink maar natte voeding daar doet ze moeilijk mee. Ik geef ze wel kittenbrokjes extra en die eet ze flink. Kan het kwaad dat ze haar natte maaltijd eens niet wil?

Nee, kan geen kwaad dat ze haar natvoer niet wilt, zolang dat ze maar eet, dus die kittenbrokken is heel goed. :thumb:

Ik ben ook heel benieuwd naar die van jouw, ik zal je topic wel heel goed volgen. ;)

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#521 Geplaatst 19 september 2010 - 12:35

Solotje zei:

Nee, kan geen kwaad dat ze haar natvoer niet wilt, zolang dat ze maar eet, dus die kittenbrokken is heel goed. :thumb:

Ik ben ook heel benieuwd naar die van jouw, ik zal je topic wel heel goed volgen. ;)

Ja ik geef haar die (kittenbrokjes van royal canin) 2maal per dag extra bovenop de orijen die staan er steeds. Ik moet ze wel geven wanneer ze erom komt vragen want als ik de kittenbrokjes altijd laat staan dan worden die altijd meteen opgegeten door de twee andere bandieten :ha en die zijn al dik genoeg ;) .
Dus daar ben ik zeker van dat ze die opeet. Haar 65ste dag zou op een zondag vallen, ben benieuwd!!

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#522 Geplaatst 19 september 2010 - 12:37

Fairness zei:

Ja ik geef haar die (kittenbrokjes van royal canin) 2maal per dag extra bovenop de orijen die staan er steeds. Ik moet ze wel geven wanneer ze erom komt vragen want als ik de kittenbrokjes altijd laat staan dan worden die altijd meteen opgegeten door de twee andere bandieten :ha en die zijn al dik genoeg ;) .
Dus daar ben ik zeker van dat ze die opeet. Haar 65ste dag zou op een zondag vallen, ben benieuwd!!

Hoe herkenbaar :lachen: ik deed dat ook zo want anders zijn ze allemaal opgegeten door de andere hier.

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#523 Geplaatst 19 september 2010 - 12:45

En wat vind je van mijn namen? :onzeker:
Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#524 Geplaatst 19 september 2010 - 12:46

Oh zie nu pas dat er fotootjes staan ook!
Wat een cuties zeg, ze zijn idd een stuk flinker dan het vorige nestje!

:loveshower:
Geplaatste afbeelding

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#525 Geplaatst 19 september 2010 - 12:48

Solotje zei:

Hoe herkenbaar :lachen: ik deed dat ook zo want anders zijn ze allemaal opgegeten door de andere hier.

Ind :ha en ze eten die dan rap achter haar op en dan is da vol kommeke bijna alleen naar de andere gegaan!! Daarmee geef ik ze nu alleen aan haar en neem het kommeke weg wanneer ze gedaan heeft en wat later krijgt ze er terug. Die 2 andere kunnen sinds hun castratie veeeeeeeeeel te goed eten naar mijn zin :lachen: . Vooral onze Snow dat is een fretkont! Wanneer hij 's morgens zen nat heeft opgegeten dan houd hij de wacht voor te zien wie van de twee andere nog wat over laat en dan schiet hij daar naartoe en schrokt hij dat binnen (dan moet ik dat echt in het oog houden want dan eet hij zo snel dat hij braakt erna!!). Dat is dan ook de enige die de carnibest lust :lachen: . Diene moogt ge alles voor zijn neus zetten en diene eet da op. Hoe was u poging voor de carnibest gelukt eigenlijk? Ik ga ermee stoppen want de andere 2 moeten het echt niet. Ik heb in het begin bij Summer het onder haar eten gemengd maar op den duur liet ze haar nat altijd staan en moest ik dat weggooien en een nieuw doosje openen en dan moest ze dat zelfs niet meer hebben. Altijd maar eten voor de vuilbak dus. Geef jij nat? En welk merk geef jij?

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens