Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen
Kittens

Mini Chanellekes!! Update 19/01 blz.142 Casper vertrekt"

• Log in om te reageren
2179 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#541 Geplaatst 19 september 2010 - 18:41

Fairness zei:

Ind :ha en ze eten die dan rap achter haar op en dan is da vol kommeke bijna alleen naar de andere gegaan!! Daarmee geef ik ze nu alleen aan haar en neem het kommeke weg wanneer ze gedaan heeft en wat later krijgt ze er terug. Die 2 andere kunnen sinds hun castratie veeeeeeeeeel te goed eten naar mijn zin :lachen: . Vooral onze Snow dat is een fretkont! Wanneer hij 's morgens zen nat heeft opgegeten dan houd hij de wacht voor te zien wie van de twee andere nog wat over laat en dan schiet hij daar naartoe en schrokt hij dat binnen (dan moet ik dat echt in het oog houden want dan eet hij zo snel dat hij braakt erna!!). Dat is dan ook de enige die de carnibest lust :lachen: . Diene moogt ge alles voor zijn neus zetten en diene eet da op. Hoe was u poging voor de carnibest gelukt eigenlijk? Ik ga ermee stoppen want de andere 2 moeten het echt niet. Ik heb in het begin bij Summer het onder haar eten gemengd maar op den duur liet ze haar nat altijd staan en moest ik dat weggooien en een nieuw doosje openen en dan moest ze dat zelfs niet meer hebben. Altijd maar eten voor de vuilbak dus. Geef jij nat? En welk merk geef jij?

:lachen: Ik heb die carnibest maar een paar keer gegeven en dat viel wel mee maar er werd overgegeven en ik heb dan nog een probleem met Sala zij laat de laatste tijd scheten en ik moet kunnen achterhalen van wat ze dat heeft dus de carnibest blijft nog eventjes in de diepvries!
Ik geef van droogvoer Hill's, natvoer Hill's en almo nature.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#542 Geplaatst 19 september 2010 - 18:45

Solotje zei:

:lachen: Ik heb die carnibest maar een paar keer gegeven en dat viel wel mee maar er werd overgegeven en ik heb dan nog een probleem met Sala zij laat de laatste tijd scheten en ik moet kunnen achterhalen van wat ze dat heeft dus de carnibest blijft nog eventjes in de diepvries!

Kan het niet van de Hills zijn, Anja? Mijn katten hadden daar altijd enorm stinkende ontlasting van :misselijk:

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#543 Geplaatst 19 september 2010 - 18:45

Solotje zei:

Ik heb nog 4 rollen carnibest in de vriezer liggen die hou ik voor Snowke daar is hij een tijdje zoet mee ;) .
Ik geef Almo nature en voor Summer meestal Sheba omdat ze enkel dat wil eten. Het natvoer van Hill's heb ik nog niet geprobeerd. Is Sheba eigenlijk goed natvoer? Het kost evenveel als Almo nature en ziet er wel goed uit...

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#544 Geplaatst 19 september 2010 - 18:48

Louise zei:

Wat vind je van Caya voor het poesje? :LOL: Betekent: licht :) :heart:
Is ook mooi maar ik heb al beslist, ze gaat Chiana heten, toch bedankt dat je mij wou helpen. :)

molleken zei:

Ik vind dat ook een super mooie naam(mijn dochter noemt zo)
Haar naam spreken we met ch uit,niet met een K.Als iemand Chiara met een K vooraan zegt ze steeds :Nee het is Chiara.

Op zijn italiaans is het meer met een g-klank.

:LOL: Ook toevallig, je hebt een goede smaak Anja :) , ik wou het ook uitspreken met ch maar toen kwam Froetske en zij sprak het uit met een k en ze kwam nog met een andere naam die er wel op lijkt en dat is Chiana en ik vind hem zeer geslaagd! Dus ze gaat Chiana Her Majesty heten! :love4:

Louise
Louise
  • 1.483 berichten
  • 4 katten

#545 Geplaatst 19 september 2010 - 18:49

Fairness zei:

Is Sheba eigenlijk goed natvoer? Het kost evenveel als Almo nature en ziet er wel goed uit...

Neen, zit weinig vlees in ;)

Bewerkt door Louise, 19 september 2010 - 18:50.

Geplaatste afbeelding

Louise
Louise
  • 1.483 berichten
  • 4 katten

#546 Geplaatst 19 september 2010 - 18:50

Solotje zei:

Is ook mooi maar ik heb al beslist, ze gaat Chiana heten, toch bedankt dat je mij wou helpen. :)

Haha oké, Caya is mijn kitten dus ik zei dat meer als grapje ;) Proficiat met de leuke naam!

Geplaatste afbeelding

Guest_sarahtje_*
Guest_sarahtje_*

#547 Geplaatst 19 september 2010 - 18:53

:loveshower: :loveshower: :loveshower:  wat een mooie kindjes heeft chanel!!! :love3: :love3:

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#548 Geplaatst 19 september 2010 - 18:54

Louise zei:

Neen, zit weinig vlees in ;)

Ja maar ze krijgt maar zo'n klein rond potje (die gastronomische) per dag en daar buiten heeft ze orijen. Ik vind nog thans dat die met kip precies pure kippenfilet zijn :) .

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#549 Geplaatst 19 september 2010 - 18:57

Smitten Kitten zei:

Kan het niet van de Hills zijn, Anja? Mijn katten hadden daar altijd enorm stinkende ontlasting van :misselijk:
Ik weet het niet, ik heb een hele tijd Hill's gegeven, daarna een tijd lams omdat ik een grote zak van hun had gekregen en toen als de zak bijna leeg was had ze het heel erg, nu ben ik terug een week met Hill's bezig en het is wel een beetje verminderd maar als er bezoek komt dan heeft ze het weer heel erg en geloof mij dat is echt niet plezant zene. :(
Nu geef ik haar geen natvoer meer en als dat niet helpt tja dan weet ik het echt niet misschien naar een andere korrel gaan, maar welke? Ik weet dat ik Royal canin niet kan geven want Angel heeft daar eens een allergische reactie op gehad....

Fairness zei:

Ik heb nog 4 rollen carnibest in de vriezer liggen die hou ik voor Snowke daar is hij een tijdje zoet mee ;) .
Ik geef Almo nature en voor Summer meestal Sheba omdat ze enkel dat wil eten. Het natvoer van Hill's heb ik nog niet geprobeerd. Is Sheba eigenlijk goed natvoer? Het kost evenveel als Almo nature en ziet er wel goed uit...

Sheba, ik zou het niet weten. :catnoknow
Die Almo nature is hier wel een succes.

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#550 Geplaatst 19 september 2010 - 19:00

Solotje zei:

Ik weet het niet, ik heb een hele tijd Hill's gegeven, daarna een tijd lams omdat ik een grote zak van hun had gekregen en toen als de zak bijna leeg was had ze het heel erg, nu ben ik terug een week met Hill's bezig en het is wel een beetje verminderd maar als er bezoek komt dan heeft ze het weer heel erg en geloof mij dat is echt niet plezant zene. :(
Nu geef ik haar geen natvoer meer en als dat niet helpt tja dan weet ik het echt niet misschien naar een andere korrel gaan, maar welke? Ik weet dat ik Royal canin niet kan geven want Angel heeft daar eens een allergische reactie op gehad....

Heb je al orijen geprobeerd? Ik ben er een tijdje geleden op overgeschakeld en dat is echt een groot succes. Ze eten het allemaal even graag hier en hun kattenbak zijn mooie vaste kakjes. Veel minder geur ;) .

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#551 Geplaatst 19 september 2010 - 19:15

Fairness zei:

Heb je al orijen geprobeerd? Ik ben er een tijdje geleden op overgeschakeld en dat is echt een groot succes. Ze eten het allemaal even graag hier en hun kattenbak zijn mooie vaste kakjes. Veel minder geur ;) .

Nee, nog niet geprobeerd, heb jij dat dan ook gemerkt dat hun kakje meer stinkt met Hill's?

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#552 Geplaatst 19 september 2010 - 19:27

Solotje zei:

Nee, nog niet geprobeerd, heb jij dat dan ook gemerkt dat hun kakje meer stinkt met Hill's?

Hill's brokjes heb ik nog nooit gegeven eigenlijk O:) . Maar orijen is hier wel een succes.

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#553 Geplaatst 19 september 2010 - 19:35

Wat een prachtige kittens :heart: :heart: :heart:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#554 Geplaatst 19 september 2010 - 19:37

Solotje zei:

De werpkist is gewoon fantastich :thumb: , ik ben er heel blij met en Chanel ook. :lachen:
Nogmaals bedankt lief broertje! :flower:

:dancer: :dancer: Kei leuk dat Chanel content is met haar werpkist :)
En euhm ... het is heel graag gedaan hoor!

Jess zei:

Kvind Casper keicool voor een katertje.
Ik vond dat zelfs een mooie jongensnaam, dan wel met een K :) .
Namen kiezen is idd moeilijk :hug:

Casper vind ik ook een hele mooie naam voor een katertje :duim:

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#555 Geplaatst 19 september 2010 - 19:39

Solotje zei:

I
:LOL: Ook toevallig, je hebt een goede smaak Anja :) , ik wou het ook uitspreken met ch maar toen kwam Froetske en zij sprak het uit met een k en ze kwam nog met een andere naam die er wel op lijkt en dat is Chiana en ik vind hem zeer geslaagd! Dus ze gaat Chiana Her Majesty heten! :love4:

:loveshower: :loveshower: Chiana Her Majesty  :love4:
En de kittens zijn super super schattig :love: :love:

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens