Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen
Kittens

Mini Chanellekes!! Update 19/01 blz.142 Casper vertrekt"

• Log in om te reageren
2179 reacties op dit onderwerp
Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#571 Geplaatst 21 september 2010 - 19:20

haemoglobine zei:

Wilde ik ook net voorstellen ;)

Vroeger kregen mijn 2 grote rakkers Hill's, en sinds ze op Sanabelle staan zijn ze veel sneller gevuld én is er veel minder geur, om net niet te zeggen geen geur, alsook minder drollekes :LOL:

Ze stonden eerst wel op Sanabelle light, maar die gaf regelmatig slappe kakjes, nu meng ik half met adult en is het opgelost ;)

Echo kreeg RC kitten, en sinds de overschakeling naar Sanabelle kitten, ondertussen adult ruik ik echt niets als ze gaat kakken, en ik kan het weten, want zij heeft dan nog de gewoonte van onder mijn neus te kakken als ik de bak uitschep :LOL:

Hier is de geur dan weer niet te doen van sanabelle. Vroeger met royal canin geen last daarvan. Binnenkort zet ik ze op orijen. Hopelijk betert het dan!

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#572 Geplaatst 21 september 2010 - 20:06

Iedereen spreekt zo elkaar tegen :s , wat moet ik nu dan doen? :oops:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#573 Geplaatst 21 september 2010 - 20:16

Solotje zei:

Gewoon een beetje voor jezelf proberen Anja, dan weet je wat werkt voor jou en voor jouw katten ;) (Hier is Sanabel bv ook geen succes)

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#574 Geplaatst 21 september 2010 - 20:59

rauw voeren :p

Geplaatste afbeelding

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#575 Geplaatst 21 september 2010 - 21:06

Solotje zei:

Naar mij luisteren tsjien!!! :ha
Ik vind het super, ik zou het gewoon eens proberen,niks te verliezen toch? :d
Orijen moet ons madam nie hebben, ze vist die brokjes uit haren pot en legt ze netjes ernaast :s (=bweikes slaafje wat doe jij in mijn bakje! :gek: )

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#576 Geplaatst 21 september 2010 - 21:10

Hoe gaat het met de kittens :love4: ?

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#577 Geplaatst 21 september 2010 - 21:10

sneeuwwitje zei:

Naar mij luisteren tsjien!!! :ha
Ik vind het super, ik zou het gewoon eens proberen,niks te verliezen toch? :d
Orijen moet ons madam nie hebben, ze vist die brokjes uit haren pot en legt ze netjes ernaast :s (=bweikes slaafje wat doe jij in mijn bakje! :gek: )

Jij hebt aandelen zeker bij Sanabelle :goofy: :goofy: :goofy: Moest je wat korterbij wonen dan zou je mijn sanabelle mogen overkopen :)

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#578 Geplaatst 21 september 2010 - 21:16

Heidiken zei:

Jij hebt aandelen zeker bij Sanabelle :goofy: :goofy: :goofy: Moest je wat korterbij wonen dan zou je mijn sanabelle mogen overkopen :)

:ha :ha :ha nee
Ik heb een héééééééééééééél moeilijke kat!!

Echt niet te doen! Die krijgt van vanalles diarree,en tis een Pers (kweenie of ik daar nog een tekeningske bij moet maken? O:) )

En ze doet het heel erg goed op Sanabelle...vandaar!

Maar goed, dit is een ALLERLIEFSTE CHANEL KITTEN TOPIC!!
dus Sanabelle is voor een voedinstopic :knuppel:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#579 Geplaatst 21 september 2010 - 21:18

Zoals Hanne zegt zal ik wel wat proberen en hopelijk dat ik snel het juiste ga vinden. :)

Ik zal nog eventjes een klein update geven van mijn kleine bollekes.
Ondertussen zijn de namen gekozen, de namen zijn voor het lichste kitten Casper, het 2e donkerste Curly en het donkerste (poesje) heet Chiana en je spreekt de naam uit met de K!

De gewichtjes zijn dus echt fantastisch, ze groeien als kolen! :thumb:

Chiana: 91-115-130-141-161gr
Casper: 106-128-140-156-170gr
Curly: 88-112-129-149-163gr

Sala ligt nu sinds gisteren ook in de werpkist maar wel niet voor de kittens maar voor de warmte :lachen: , ze heeft deze keer totaal geen interesse in de kittens, raar he? :s

Bewerkt door Solotje, 21 september 2010 - 21:19.

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#580 Geplaatst 21 september 2010 - 21:29

Solotje zei:

Ik denk ook dat je echt best eens uitprobeert om te zien hoe jouw katten erop reageren...

Buiten het ondertussen opgelost (probleempje met de light, waarmee er niet veel ervaring hebben, ik ben een van de enige hier die deze variëteit gebruikt) gaat het verder zeer goed!

Ik vind hun ogen schoner, hun vacht zachter, ze hebben geen schilfertjes meer, ze leggen minder drolletjes die vooral minder ruiken om niet te zeggen niet ruiken, ze zijn levendiger en langs de andere kant ook meer op hun gemak dankzij hun vollere maagjes ...

Het grootste deel van Feroesti's katten doen het er zeer goed op én zien er schitterend uit!

Ik heb al van enkele personen gehoord dat die Sanabelle vet vinden, ik vind het niet vetter dan de Hill's RD, zelfs met de karton-test, en de percentages zijn gelijkaardig aan andere merken, al zit er wel wat verschil tussen de variëteiten.

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#581 Geplaatst 21 september 2010 - 21:30

wat is een karton test?

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#582 Geplaatst 21 september 2010 - 21:34

haemoglobine zei:

Ik denk ook dat je echt best eens uitprobeert om te zien hoe jouw katten erop reageren...

Buiten het ondertussen opgelost (probleempje met de light, waarmee er niet veel ervaring hebben, ik ben een van de enige hier die deze variëteit gebruikt) gaat het verder zeer goed!

Ik vind hun ogen schoner, hun vacht zachter, ze hebben geen schilfertjes meer, ze leggen minder drolletjes die vooral minder ruiken om niet te zeggen niet ruiken, ze zijn levendiger en langs de andere kant ook meer op hun gemak dankzij hun vollere maagjes ...

Het grootste deel van Feroesti's katten doen het er zeer goed op én zien er schitterend uit!

Ik heb al van enkele personen gehoord dat die Sanabelle vet vinden, ik vind het niet vetter dan de Hill's RD, zelfs met de karton-test, en de percentages zijn gelijkaardig aan andere merken, al zit er wel wat verschil tussen de variëteiten.

Als ik dat zo hoor ben ik er ook wel echt benieuwd naar, nu moet ik wel zeggen dat de vachtjes hier allemaal er heel gezond uit zien, het enigste misschien ja dat de drolletjes stinken maar ik heb niet anders geweten dat die stinken :ha , dus als die minder gaan rieken vind ik wel al heel goed, als deze zak van Hill's bijna op is dan ga ik eerst Sanabel eens proberen en hopelijk verdwijnen de scheetjes van Sala, bedankt voor de info. :)

Bewerkt door Solotje, 21 september 2010 - 21:35.

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#583 Geplaatst 21 september 2010 - 21:39

Solotje zei:

Zoals Hanne zegt zal ik wel wat proberen en hopelijk dat ik snel het juiste ga vinden. :)

Ik zal nog eventjes een klein update geven van mijn kleine bollekes.
Ondertussen zijn de namen gekozen, de namen zijn voor het lichste kitten Casper, het 2e donkerste Curly en het donkerste (poesje) heet Chiana en je spreekt de naam uit met de K!

De gewichtjes zijn dus echt fantastisch, ze groeien als kolen! :thumb:

Chiana: 91-115-130-141-161gr
Casper: 106-128-140-156-170gr
Curly: 88-112-129-149-163gr

Sala ligt nu sinds gisteren ook in de werpkist maar wel niet voor de kittens maar voor de warmte :lachen: , ze heeft deze keer totaal geen interesse in de kittens, raar he? :s

Wauw, ze groeien inderdaad als kool! :thumb:
Bijna hun gewicht verdubbeld, en dat op 4 dagen tijd :LOL:
Zou dit aan het koolseizoen liggen? :ha

De namen zijn zéér mooi, Chiana wordt inderdaad met een "k" uitgesproken, op zijn frans is dit automatisch zo, Michael wordt ook als Mikael uitgesproken ;)
Casper is zo schattig, Curly zo lief en Chiana speciaal :love4:

Zal bij deze ook terug on-topic gaan voor de voeding, dit is inderdaad het Chanel en mini-Chanellekes topic ;)

Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#584 Geplaatst 21 september 2010 - 21:42

Aldhissla zei:

wat is een karton test?

Een stukje karton of keukenrolpapier nemen en er een nachtje enkele korrels van verschillende soorten opleggen.
Aan de vetvlek errond kun je zien welke het meest vet bevatten ;)

@ Solotje: jouw schatjes hebben inderdaad ook mooie vachtjes, dus daarvoor hoef je het al niet te proberen ;)

Sorry voor deze laatste :off: , zal er nu mee stoppen ;)

Bewerkt door haemoglobine, 21 september 2010 - 21:44.

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#585 Geplaatst 21 september 2010 - 23:23

haemoglobine zei:

Wauw, ze groeien inderdaad als kool! :thumb:
Bijna hun gewicht verdubbeld, en dat op 4 dagen tijd :LOL:
Zou dit aan het koolseizoen liggen? :ha

De namen zijn zéér mooi, Chiana wordt inderdaad met een "k" uitgesproken, op zijn frans is dit automatisch zo, Michael wordt ook als Mikael uitgesproken ;)
Casper is zo schattig, Curly zo lief en Chiana speciaal :love4:

Zal bij deze ook terug on-topic gaan voor de voeding, dit is inderdaad het Chanel en mini-Chanellekes topic ;)

Eigelijk ken ik niet zoveel van frans. :oops:
Ik ben eigelijk tijdens dit nestje veel geruster dan de vorige, echt zalig zo'n nestje! :thumb:

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens