Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen
Kittens

Mini Chanellekes!! Update 19/01 blz.142 Casper vertrekt"

• Log in om te reageren
2179 reacties op dit onderwerp
Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#976 Geplaatst 14 oktober 2010 - 20:55

haemoglobine zei:

:ha

Heb jij je op ks ingeschreven voor of na -dankzij- je kittenbezoek bij Anja?
Valt wel zéér toevallig samen ;)
:lachen: :lachen: :lachen:

Dat zeggen ze dan!

En die appelflap was lekker hoor! :p :bleh:
Kittenbezoek ??? Weet ik niks van. Ik was gewoon aant googlen en kwam hier terecht, dus heb ik mij maar ingeschreven ;)

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#977 Geplaatst 14 oktober 2010 - 20:57

Joloka zei:

Dan heb je Bebbel nog niet bezig gezien: die speelt er niet gewoon mee, die speelt volleybal, basketbal. Ze kan zo meedoen met de nationale ploeg. :lachen:

volleybal :dancer: :dancer: Ok volgende keer als ik op bezoek kom ga ik volleyballen met Bebbel :LOL:

Fairness zei:

Ik ben hier volop aan het duimen :thumb: !! Ben echt zooooooo... benieuwd!! Mijne vriend (Wadse) hoopt op een foreign white net als Sala :hart: maar voor mij maakt het niet echt uit. Wat gaat het worden... Hoeveel gaat ze er deze keer hebben... Welke geslachtjes gaan ze hebben... Hopelijk is er minstens één poesje bij :pray:
Echt spannend ;) !

Ik duim heel hard mee voor jullie dat er zeker een poesje bij zit :thumb: :thumb:

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#978 Geplaatst 14 oktober 2010 - 21:03

Froetske zei:

Ik duim heel hard mee voor jullie dat er zeker een poesje bij zit :thumb: :thumb:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#979 Geplaatst 14 oktober 2010 - 21:10

Froetske zei:

volleybal :dancer: :dancer: Ok volgende keer als ik op bezoek kom ga ik volleyballen met Bebbel :LOL:

Ikke ook zunne :thumb:

Geplaatste afbeelding

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#980 Geplaatst 14 oktober 2010 - 21:13

Joloka zei:

Ikke ook zunne :thumb:

Thanks to you to :hug: ! Hoe ging het eigenlijk bij u en bebbeltje? Wou je een poesje of mocht het ook een katertje zijn en heb je snel op voorhand beslist of wanneer het nestje er was?

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#981 Geplaatst 14 oktober 2010 - 21:21

Joloka zei:

Dirk wou maandag foto's trekken met mijn fototoestel en plots riep hij me: ik zie niet wat ik aan het trekken ben :louche: (hij had dus niet gekeken door het visier). Mannen toch he :lachen:
Wha ha haaa... ik lig hier plat... zotte Dirk! :LOL:

Fairness zei:

Ik ben hier volop aan het duimen :thumb: !! Ben echt zooooooo... benieuwd!! Mijne vriend (Wadse) hoopt op een foreign white net als Sala :hart: maar voor mij maakt het niet echt uit. Wat gaat het worden... Hoeveel gaat ze er deze keer hebben... Welke geslachtjes gaan ze hebben... Hopelijk is er minstens één poesje bij :pray:
Echt spannend ;) !
:ha Ik zal eens in mijne glazen bol zien :LOL: 2 poesjes Foreign White en 2 katertjes blue points :ha :p Effe serieus, ik hoop het ook voor jouw Eefje, ik duim mee! :thumb: :thumb: :thumb:

haemoglobine zei:

:ha

Heb jij je op ks ingeschreven voor of na -dankzij- je kittenbezoek bij Anja?
Valt wel zéér toevallig samen ;)
:lachen: :lachen: :lachen:

Dat zeggen ze dan!

En die appelflap was lekker hoor, met rozijntjes en kaneel, mmm! :p :bleh:

Njamie rozijntjes en kaneel ook nog, :help: ik krijg een vreetaanval!!! En dat is allemaal de fout van Ann, binnenkort kan je mij rollen. :8

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#982 Geplaatst 14 oktober 2010 - 21:30

Solotje zei:

:ha Ik zal eens in mijne glazen bol zien :LOL: 2 poesjes Foreign White en 2 katertjes blue points :ha :p Effe serieus, ik hoop het ook voor jouw Eefje, ik duim mee! :thumb: :thumb: :thumb:

:lachen: daar hou ik je aan :twisted: !

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#983 Geplaatst 14 oktober 2010 - 21:30

Jaja Haemoglobine geen koffiekoeken for you in de slaapkliniek ze,heb ze just gebeld!!!!!!

En Anjaken ik moet a gewoon motiveren hé,anders komen der weer geen fotokes

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#984 Geplaatst 14 oktober 2010 - 21:31

Fairness zei:

Thanks to you to :hug: ! Hoe ging het eigenlijk bij u en bebbeltje? Wou je een poesje of mocht het ook een katertje zijn en heb je snel op voorhand beslist of wanneer het nestje er was?

Ik had al lang beslist maar dan moest ik Dirk nog overhalen (en als je weet dat hij in bepaalde zaken niet zo een rappe is :lachen: ) en toen heeft Sigrid mogen kiezen he. Ze heeft het mij wel gevraagd wat ik wou maar ik wou haar niet beïnvloeden. En ik kreeg ... de overschot. Maar wat voor overschot: het liefste, zaligste, knapste,  actiefste poezeltje dat er is :love3: (en ik zie mijn andere poezels ook graag zunne).

Geplaatste afbeelding

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#985 Geplaatst 14 oktober 2010 - 21:32

En ik moet misschien in de toekomt nog ewa tabby's en nen spotted hebben(britjes)
en nog nen babbelaar

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#986 Geplaatst 14 oktober 2010 - 21:34

Fairness zei:

:lachen: daar hou ik je aan :twisted: !
:scared:

Choeke zei:

Jaja Haemoglobine geen koffiekoeken for you in de slaapkliniek ze,heb ze just gebeld!!!!!!

En Anjaken ik moet a gewoon motiveren hé,anders komen der weer geen fotokes

Er zijn nog dinges om mij te motiveren zene, effe denken wat ik nog allemaal nodig heb... een roze kong, een roze villa die Hanne op zooplus heeft staan, een huis wel voor mij dan... moet ik verder gaan? :ha :p

Mijn batterij is dus nog steeds niet opgeladen. :s

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#987 Geplaatst 14 oktober 2010 - 21:35

Joloka zei:

Ik had al lang beslist maar dan moest ik Dirk nog overhalen (en als je weet dat hij in bepaalde zaken niet zo een rappe is :lachen: ) en toen heeft Sigrid mogen kiezen he. Ze heeft het mij wel gevraagd wat ik wou maar ik wou haar niet beïnvloeden. En ik kreeg ... de overschot. Maar wat voor overschot: het liefste, zaligste, knapste, actiefste poezeltje dat er is :love3: (en ik zie mijn andere poezels ook graag zunne).

:ha Den overschot... :ha

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#988 Geplaatst 14 oktober 2010 - 21:35

Heb maar de helft van mijn werk kunnen doen hier want ik moest op die foto's letten,en mijn speelgoed is er ook nog niet.
Ochereme da Mauzyken

:twisted:

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#989 Geplaatst 14 oktober 2010 - 21:36

Zoude niet beginnen mee iets anders roze voor u batterijen in te steken?????????

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#990 Geplaatst 14 oktober 2010 - 21:36

Solotje zei:

:scared:

Er zijn nog dinges om mij te motiveren zene, effe denken wat ik nog allemaal nodig heb... een roze kong, een roze villa die Hanne op zooplus heeft staan, een huis wel voor mij dan... moet ik verder gaan? :ha :p

Mijn batterij is dus nog steeds niet opgeladen. :s

ik heb vandaag zo een mooi roze dekentje gezien. En mooi dat het was :love3: en dan ook nog zo een roze knuffelzak. En echt in dat felroze he :a

Geplaatste afbeelding

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens