Spring naar inhoud

- - - - -

wasmachine jeuj!

• Log in om te reageren
34 reacties op dit onderwerp
Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 12 juli 2010 - 21:06

Ginger-en-Noortje zei:

Heeft die geen pootjes die je kan draaien tot de hoogte dat ie level staat? Oh en ik neem aan dat je met schab bedoelt dat er een schap boven zit?

Oeps never mind haha ik lees net dat je dat gedaan hebt

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#17 Geplaatst 12 juli 2010 - 21:14

Bij ons staat de machine op een metalen verhoogje,past er mooi in en kan zodoende niet "weg".Misschien ligt het toch ergens aan de ondergrond?

Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#18 Geplaatst 12 juli 2010 - 21:26

Ginger-en-Noortje zei:

Heeft die geen pootjes die je kan  draaien tot de hoogte dat ie level staat? Oh en ik neem aan dat je met  schab bedoelt dat er een schap boven zit?

Ja schab = schap (kan alle  twee denk ik, niet?)
De wasmachine staat in de  badkamer, onder het schab waar ook de lavabo inzit. Dat bedoel ik dus. Met die isomo kwam het wasmachine daar juist tegen en trilde dus leuk mee..

Heb de isomo weggedaan en aan de pootjes gedraaid en nu bewoog ie niet meer! Jeuj! Was wel maar op 1000 toeren, niet zo veel he, en mn was is ook natter nu denk ik (heb hem er nog niet uitgehaald)

Het ligt idd aan de ondergrond denk ik. Die loopt hier in heel het appartement want met bulten en putten. Ben de naam vergeten, maar het is zo een speciale soort vloerbedekking en er zit ook een laagje lucht tussen zodat de onderburen geen last zouden hebben van ons. Maar ze konden daarstraks wel lekker meetrillen met de was hoor :oops:

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 12 juli 2010 - 21:47

Bij ons staat de machine op een verhoog, beton. Eronder is plaats voor de wasmand!
We deden dit op aanraden van de rugarts! Die machine beweegt hier geen mm!!!

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#20 Geplaatst 12 juli 2010 - 21:49

als hij waterpas staat met de pootjes, zou het normaal moeten opgelost zijn. eens testen aan een hoger toerental!! succes :)
Geplaatste afbeelding

Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#21 Geplaatst 12 juli 2010 - 22:25

Nele zei:

als hij waterpas staat met de pootjes, zou het normaal moeten opgelost zijn. eens testen aan een hoger toerental!! succes :)

Ja heb nu even geen was meer, heb al 3 machines gedraaid vandaag ;) En ben momenteel ook maar alleen he..

Zal het volgende keer eens proberen met 1200, stapje voor stapje :oops:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#22 Geplaatst 12 juli 2010 - 23:53

Als je wasmachine perfekt waterpas staat dan mag het niet door je badkamer gaan dansen.
Er bestaan ook tegels uit gummi die je eronder kan zetten zo beweegt het ook minder en heb je ook veel minder lawaai.
Die tegels verkopen ze in de gamma.
Het kan niet dat je een wasmachine hebt die zwiert op 1400 toeren en dat je ze maar op 1200 zou laten draaien uit schrik dat het rond wandelt. Ga een degelijke waterpas halen en zie dat het niveau staat.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#23 Geplaatst 13 juli 2010 - 10:53

Inderdaad, je machine moet waterpas staan en dan zou het probleem opgelost moeten zijn :geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#24 Geplaatst 13 juli 2010 - 11:05

Als je het op 1200 toeren ipv op 1400 toeren zet zal je was er wel natter uitkomen.

Geplaatste afbeelding

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#25 Geplaatst 13 juli 2010 - 11:38

maarre, je hebt dat bedrag om te leveren op verdieping dus wel betaald?? of niet??? anders moet je dat wel terugeisen, hoor! vind het zeker niet kunnen dat ze niet plaatsen terwijl dat wel was afgeproken!!!!
Geplaatste afbeelding

Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#26 Geplaatst 13 juli 2010 - 12:08

Nee heb het niet betaald hoor!
Ik weet niet zeker of het wasmachine nu wel waterpas staat, daarom dat ik niet durf om nu met 1400 toeren te wassen. Heb het gisteren al 2 keer moeten tegenhouden, en ben nu stijf. Heb mn pols en mn knie pijn gedaan. Dus heb daar nu ff geen zin meer in, bij 1000 toeren bleef het staan, verschoof geen mm dus liever dat dan even..

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#27 Geplaatst 13 juli 2010 - 12:22

je kan altijd een klein beetje water opgieten (een plasje) en als het blijft liggen, staat hij waterpas! als het naar een bepaalde kant afloopt, dan staat hij natuurlijk niet waterpas,en moet die kant nog beetje omhoog!
Geplaatste afbeelding

Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#28 Geplaatst 17 juli 2010 - 16:45

hij blijft staan bij 1400 toeren! Jeuj!!

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#29 Geplaatst 17 juli 2010 - 16:59

Gelukt!  De volhouder wint! :LOL:

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#30 Geplaatst 17 juli 2010 - 20:28

bij ons rammelt dat ding ook verschrikkelijk wegens scheve vloer, valt niet te fiksen. het ergst op 1400 toeren, de ene keer al wat erger dan de andere.

Geplaatste afbeelding