Spring naar inhoud

- - - - -
Kittens

Noor en haar 6 kittens

• Log in om te reageren
293 reacties op dit onderwerp
jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#211 Geplaatst 16 augustus 2010 - 19:31

1  Poes
2  Kater
3  Kater
4  Kater
5  Poes
6  Kater

Papa is een brown tabby ( cyper) geweest
Dus als je een kater ziet lopen in je buurt met zo'n jas, mag je hem op zijn sodemieter geven dat ie niet met zijn .... van jullie meisje kon blijven ;)

Bewerkt door jubikelcats, 16 augustus 2010 - 19:32.

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

Dierenvriendin
Dierenvriendin
  • 709 berichten
  • 1 katten

#212 Geplaatst 16 augustus 2010 - 22:18

jubikelcats zei:

1  Poes
2  Kater
3  Kater
4  Kater
5  Poes
6  Kater

Papa is een brown tabby ( cyper) geweest
Dus als je een kater ziet lopen in je buurt met zo'n jas, mag je hem op zijn sodemieter geven dat ie niet met zijn .... van jullie meisje kon blijven ;)

Wauw dat je dat weet zeg... Volgens jou dus ook maar 1 papa? Ik heb tot nu toe zo nog geen kat zien rondlopen ;)

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#213 Geplaatst 17 augustus 2010 - 14:08

Krijgen we ook nog nieuwe foto's van de bovenkant? :x

Guest_AnaShe_*
Guest_AnaShe_*

#214 Geplaatst 17 augustus 2010 - 14:27

ik ben het eens met ginnie & jubikelcats over de geslachtjes, over de papa, daar weet ik helaas niets van haha :)

Bewerkt door AnaShe, 17 augustus 2010 - 14:28.

Dierenvriendin
Dierenvriendin
  • 709 berichten
  • 1 katten

#215 Geplaatst 17 augustus 2010 - 22:51

Bedankt allemaal om mee te helpen! Alles gaat nog steeds goed hier! Noor doet het super en eet enorm veel, waar ik echt heel erg blij om ben! Dat alles nu zo goed mag blijven gaan :) Morgen zijn ze al een week oud, wat gaat het toch snel zeg. Alle kittens komen goed aan, prima gewicht. Eentje is wel wat kleiner (geen enorm verschil, maar je ziet het wel wat), maar dat is sinds geboorte al zo en ze weren zich allemaal wanneer ze vechten om een tepel :LOL:
Ga één van de dagen zeker nog eens nieuwe fotootjes maken zodat jullie ze ook nog eens kunnen zien :d We gaan er -zoals ik reeds zei- zelf eentje houden en ook voor drie anderen hebben we al zeker een goede thuis. Voor de overige twee is het nog een misschien. Ik heb nog tijd genoeg hé. Eigenlijk is er nog wel iemand die een kitten wou, maar krijgt er van mij geen. Dat meisje is even oud als mij en enkele jaren geleden was een kat van haar doodgereden en die was daar mee aant lachen. En ja... zoiets vergeet ik niet en dan zoek ik liever een andere thuis!!

Bewerkt door Dierenvriendin, 17 augustus 2010 - 22:51.

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#216 Geplaatst 17 augustus 2010 - 22:59

:geluk: :geluk: :geluk:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#217 Geplaatst 18 augustus 2010 - 19:03

Proficiat met de mooie 6-ling, ben blij dat alles vlot verlopen is en dat Noortje zo'n flinke mama is ondanks dat ze zelf nog zo jong is :thumb: :thumb: :heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Dierenvriendin
Dierenvriendin
  • 709 berichten
  • 1 katten

#218 Geplaatst 19 augustus 2010 - 11:23

De kittens zijn vandaag 7 à 8 dagen oud. (s' Nachts geboren) Op dit moment zijn er nog geen oogjes opengegaan, maar kijk er al naar uit wanneer dit gaat gebeuren :)
Alles gaat nog steeds prima met de hele bende! Nog voor één kitten een thuis zoeken en dan kunnen ze allemaal een mooie toekomst tegemoetgaan bij hun nieuwe thuis ;) Alleen Lowie niet, die blijft lekker hier :LOL:

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#219 Geplaatst 19 augustus 2010 - 11:30

Goed dat het goed gaat met de kittens! Ik vermoed dat je dan ook al een afspraak hebt gemaakt voor een sterilisatie volgende maand? O:)
Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#220 Geplaatst 19 augustus 2010 - 16:05

Vosse zei:

:lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:

Dierenvriendin
Dierenvriendin
  • 709 berichten
  • 1 katten

#221 Geplaatst 19 augustus 2010 - 20:10

Jess zei:

Goed dat het goed gaat met de kittens! Ik vermoed dat je dan ook al een afspraak hebt gemaakt voor een sterilisatie volgende maand? O:)

Nog geen datum vastgelegd maar dierenarts weet er al wel van. Ik moet wachten tot de kittens zeker goed alleen eten en dan mag ik bellen. Wanneer ik bel mag ik twee dagen later al gaan :)

Dierenvriendin
Dierenvriendin
  • 709 berichten
  • 1 katten

#222 Geplaatst 19 augustus 2010 - 20:27

Vosse zei:

Voila :) Hierbij foto's van 'den bovenkant'.

Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding

Guest_AnaShe_*
Guest_AnaShe_*

#223 Geplaatst 19 augustus 2010 - 20:55

Wat een schatjes ! ! !
:love4: :love:

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#224 Geplaatst 20 augustus 2010 - 14:01

Dierenvriendin zei:

Nog geen datum vastgelegd maar dierenarts weet er al wel van. Ik moet wachten tot de kittens zeker goed alleen eten en dan mag ik bellen. Wanneer ik bel mag ik twee dagen later al gaan :)

Heel erg goed van je! :duim:

De kittens zien er schattig uit!

Geplaatste afbeelding

Dierenvriendin
Dierenvriendin
  • 709 berichten
  • 1 katten

#225 Geplaatst 20 augustus 2010 - 14:16

Jess zei:

Heel erg goed van je! :duim:

De kittens zien er schattig uit!

Het was in de eerste plaats al de bedoeling hé, maar spijtig genoeg zei mijn dierenarts dat het pas vanaf 6 maanden kon en was ze daarvoor dus al zwanger. Lowie (het katertje dat ik ga houden) zal ook gecastreerd worden als hij oud genoeg is :) Hopelijk wordt het een echte dikke kater die lekker geknuffeld wordt!

Hierbij ook nog enkele foto's van vandaag (ik neem nu eenmaal graag foto's ;) ) Noor die lag onder in de krabpaal te slapen. Deze staat vlak bij het mandje met de kittens. Ze zal even me-time nodig gehad hebben :ha Neen, volgens mij was dat wat frisser met dit warme weer. We hebben er ook voor gezorgd dat het er wat kan verluchten.
Oohja.. de kittens zijn vanavond precies 9 dagen oud. Oogjes zijn nog niet open, maar hopelijk duurt het niet lang meer :)

Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens