Spring naar inhoud

- - - - -
Kittens

Noor en haar 6 kittens

• Log in om te reageren
293 reacties op dit onderwerp
Guest_AnaShe_*
Guest_AnaShe_*

#31 Geplaatst 16 juli 2010 - 22:47

Dierenvriendin zei:

Ze was 5 maanden toen ze mogelijk zwanger werd hé, dus nu is ze bijna 7 maanden oud. En we hebben haar al van toen ze heel klein was, dus dat klopt wel hoor. Moet wel zeggen dat ze sterk gegroeid is.

aah jaa oei ahah sorry :trance:

Dierenvriendin
Dierenvriendin
  • 709 berichten
  • 1 katten

#32 Geplaatst 16 juli 2010 - 22:51

Elfonia zei:

ojee, nu al een nestje :( Wat voor een da. is dat zeg??? :evil:

Ik duim heel heel hard dat alles zo vlot mogelijk gaat :hug:

We hopen hier ook allemaal het beste!! :onzeker:
En AnaShe: Gelukkig is alles goed gekomen met Pepper! Ze heeft nu zo'n pracht van een kittens!! Hopelijk kan ik binnenkort hetzelfde zeggen over Noor!

Bewerkt door Dierenvriendin, 16 juli 2010 - 22:55.

Guest_AnaShe_*
Guest_AnaShe_*

#33 Geplaatst 16 juli 2010 - 22:59

Dierenvriendin zei:

We hopen hier ook allemaal het beste!! :onzeker:
En AnaShe: Gelukkig is alles goed gekomen met Pepper! Ze heeft nu zo'n pracht van een kittens!! Hopelijk kan ik binnenkort hetzelfde zeggen over Noor!

jaa duimen gekruist !
alles komt wel goed met noor ^^ x
:geluk: :duim:

Dierenvriendin
Dierenvriendin
  • 709 berichten
  • 1 katten

#34 Geplaatst 20 juli 2010 - 12:09

Hier ook nog steeds geen kittens :( Ik denk eigenlijk dat het pas iets voor einde deze week zal zijn of volgende week. (Als ik gewoon op mijn intuïtie afga ;) ) Noor eet nog steeds heel veel, slaapt ook meer dan gewoonlijk, maar wanneer ze wakker is holt ze nog wel eens achter vliegjes aan enzo. Ze is deze week alvast geen enkele dag nog alleen dus hopelijk komen de kittens toch snel! Ben echt zo benieuwd!

Dierenvriendin
Dierenvriendin
  • 709 berichten
  • 1 katten

#35 Geplaatst 21 juli 2010 - 08:49

Vandaag nog steeds geen kittens. Noor ligt momenteel lekker binnen, in haar lievelingsnestje :) Gisteren was het wel even paniek. Omstreeks 23.30u hoorde ik een enorme kreet van ons Noor! Ik zat binnen en zij zat opgesloten in haar stekje. Ik was alleen thuis en liep meteen naar buiten. Onze buren (ook enorme dierenliefhebbers) zaten buiten. Ik vroeg hen of ze dat ook gehoord hadden en inderdaad! Samen met de buurvrouw en haar zus ben ik gaan kijken naar Noor (Ik durfde al bijna niet alleen :oops: ) maar het bleek vals alarm te zijn. Noortje lag lekker te slapen en keek ons zo aan van 'wat komen jullie hier in godsnaam in mijn slaapkamer doen?!' :LOL: Heb ze even geaaid en ze lag daar maar te ronken. Was toch wel even schrikken die kreet! Nu ben ik nog meer bezorgd dan ervoor!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#36 Geplaatst 21 juli 2010 - 20:51

:geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Dierenvriendin
Dierenvriendin
  • 709 berichten
  • 1 katten

#37 Geplaatst 23 juli 2010 - 18:07

Twee dagen verder en nog geen kittens te zien.
Indien we het juist hebben zit ze nu op dag 62. Ben zo benieuwd!
Had ik maar wat meer geduld hé :oops:

Dierenvriendin
Dierenvriendin
  • 709 berichten
  • 1 katten

#38 Geplaatst 25 juli 2010 - 21:40

Milou en Mousti zijn reeds bevallen, nu ons Noor nog ;)
Ze ligt momenteel rustig in de zetel. Nog geen tekenen van een naderende bevalling.
Ik had eigenlijk nog twee vraagjes voor jullie:
1. Ons Noor slaapt heel erg graag in een klein mandje (daar slaapt ze elke nacht in). Ze kan er zelf net in als ze zich als een bolletje oprolt. Is het mogelijk dat ze hierin ook wil bevallen? Zo ja, kan het dan kwaad? Ben bang dat ze de kittens gaat platliggen of dat ze erop gaat liggen en dat ze niet goed kunnen ademen. Neem ik dit nestje best weg? (Er staan er ook nog twee grotere waar ze kan gaan inliggen) Of laat ik het beter zo? (Het is immers haar favo-slaapplaats)
2. Men zegt altijd dat de tepels van een poes roze-rood worden en wat groter wanneer ze zwanger is. Wat is dan eigenlijk de kleur van de tepels indien ze niet zwanger is?
Alvast bedankt!

Bewerkt door Dierenvriendin, 25 juli 2010 - 21:41.

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#39 Geplaatst 25 juli 2010 - 21:47

Ze zal om de kittens te kunnen zogen zich moeten strekken anders kunnen de ukjes niet bij de tepels. Een grote doos waarin chips hebben gezeten is erg handig.

LET OP!

NOOIT een BANANENDOOS Hier kunnen gifresten in zijn achtergebleven die erge schade en zelfs de dood kunnen veroorzaken.

Dierenvriendin
Dierenvriendin
  • 709 berichten
  • 1 katten

#40 Geplaatst 25 juli 2010 - 21:55

Sihirci zei:

Ze zal om de kittens te kunnen zogen zich moeten strekken anders kunnen de ukjes niet bij de tepels. Een grote doos waarin chips hebben gezeten is erg handig.

LET OP!

NOOIT een BANANENDOOS Hier kunnen gifresten in zijn achtergebleven die erge schade en zelfs de dood kunnen veroorzaken.

Ze heeft een heel erg grote, zachte mand hoor! (Twee zelfs) Er ligt ook een dekentje in (waar de kittens NIET kunnen blijven achterhaken met hun nageltjes) zodat dit na de bevalling kan uitgewassen worden. Ook de gehele mand kan gewassen worden. Maar dus mijn vraag, mag dat kleine mandje er ook blijven staan of niet?

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#41 Geplaatst 25 juli 2010 - 22:25

Ik zou het wegzetten als ze aan het bevallen gaat om te voorkomen dat ze de kittens daarin zal leggen.

Dierenvriendin
Dierenvriendin
  • 709 berichten
  • 1 katten

#42 Geplaatst 25 juli 2010 - 22:47

Noor heeft daarnet echt alle hoekjes van de kamer afgezocht! Vreemd is ook dat ze op een aantal plaatsen begon te krabben (net zoals ze op de kattenbak zou gaan) Wijst dit mogelijk op een aankomende bevalling? Ze liep ook zo vaak tegen mijn benen, aaien!! 8) Zou ons Noor dan ook eindelijk in gang schieten :d Hopelijk gaat alles goed!

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#43 Geplaatst 25 juli 2010 - 22:53

Als dit voor haar geen dagelijks gedrag is dan kan het wel eens de vooraankondiging zijn. Gewoon rustig blijven, adem in adem uit... Gewoonlijk gaat het goed en als het nodig is dan heb je snel genoeg een da aan de lijn.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#44 Geplaatst 26 juli 2010 - 14:53

Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Dierenvriendin
Dierenvriendin
  • 709 berichten
  • 1 katten

#45 Geplaatst 26 juli 2010 - 17:14

PeggyJ zei:

Dankje! :) De bevalling nadert nu echt wel!!

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens