Spring naar inhoud

- - - - -

Nobel - mijn princesje

• Log in om te reageren
37 reacties op dit onderwerp
Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#16 Geplaatst 13 juli 2010 - 14:21

Veel sterkte in deze zwarte tijd!

Je moet je niet schuldig voelen, je hebt gedaan wat je kon... Nobeltje zal wel geweten hebben dat jullie enkel het beste met voor hadden

:hug:

griffel1977
griffel1977
  • 2.035 berichten

#17 Geplaatst 13 juli 2010 - 15:25

Héél véél sterkte Wea!!! Probeer het een plaats in je hart te geven! En voel je vooral niet schuldig, je denkt steeds, "ze gaat het nog halen, ze wordt wéér beter", maar soms loopt het anders af dan we denken!

Mijn Picasso heeft zijn laatste week bij de DA doorgebracht om dan uiteindelijk ingeslapen te worden (FIP). Wat heb ik mij schuldig gevoeld!!! En eigenlijk nog steeds. Toen vorig jaar Zipje ziek werd, en ze dezelfde tekenen als Picasso had, heb ik géén moment gedacht om haar bij mijn DA onder te brengen, samen hebben we haar laatste tijd rustig thuis doorgebracht...

Liefs!!!

wea
wea
  • 6.090 berichten
  • 5 katten

#18 Geplaatst 13 juli 2010 - 15:43

bedankt Wendy

ja, dat schuldgevoel, dat is erg. Je weet wel dat je deed voor het beste en achteraf is het natuurlijk ook makkelijk te zeggen wat beter was. En je wil je kat toch ook niet laten inslapen om dan te ontdekken dat het allemaal zo erg niet was. maar tussen weten en voelen.... daar gaapt een diepe kloof.

Samantha
Samantha
  • 1.582 berichten
  • 3 katten

#19 Geplaatst 13 juli 2010 - 15:59

oharme Nobel is nog 11jaar :cry: :cry: om laten gaan
veel sterke met je verlies
Geplaatste afbeelding
even verwittige ik ben doof gebarentaal :d groetje Samantha xxxx :love3: Geplaatste afbeelding

Guest_dauwke_*
Guest_dauwke_*

#20 Geplaatst 13 juli 2010 - 17:00

heel veel sterkte gewenst

Guest_peterwalker_*
Guest_peterwalker_*

#21 Geplaatst 13 juli 2010 - 17:35

:hug: :hug:

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#22 Geplaatst 13 juli 2010 - 23:53

Nobeltje weet echt wel dat jij het beste voor haar/hem wilde en zal aan de andere kant van de regenboogbrug op je wachten als het jouw tijd is om daar naartoe te gaan.

Veel sterkte.

Guest_lenalena170_*
Guest_lenalena170_*

#23 Geplaatst 14 juli 2010 - 00:11

:hug: :hug: Veel sterkte voor jullie.

Mijn Timo is gestorven aan fip in januari dit jaar en is tot aan zijn sterven bij ons thuis gebleven, en ik denk nu van had ik hem niet bij de dierenarts eerder moeten laten inslapen.
Ik denk dat je altijd denkt dat je het verkeerde hebt gekozen als je zoiets dierbaars als een poezel moet laten inslapen.
Maar je doet wat je denkt dat goed is op dat moment en dat doe je met veel liefde, jullie hoopten dat ze beter zou worden door bij de da te blijven wat héél goed te begrijpen is.

Vennen
Vennen
  • 2.412 berichten
  • 8 katten

#24 Geplaatst 14 juli 2010 - 13:50

Veel sterkte met dit verlies.

Guest_Aislinn1984_*
Guest_Aislinn1984_*

#25 Geplaatst 14 juli 2010 - 14:09

Ik leef enorm met je mee en wens je veel sterkte met je verlies. Wij hebben onze lieve Jerry een maand geleden moeten laten inslapen en ik heb hier nog elke dag verdriet voor. Het is een hele moeilijke beslissing dat altijd op een verkeerd moment komt... En het doet pijn he, maar je moet je optrekken aan het feit dat Nobel nu niet meer afziet en geen pijn meer heeft...

Mag ik weten waar Nobel juist aan gestorven is? Tien jaar geleden moesten wij onze Tom ook achterlaten bij de dierenarts. Hij had etterpleurus en was op korte tijd erg ziek geworden. De dierenarts heeft alles gedaan om hem te redden en s'avonds kregen we telefoon dat hij goede hoop had voor onze Tom, dat hij aan de beterhand was. Dus gingen we met een min of meer gerust hart gaan slapen, maar de dag er op kregen we alsnog telefoon dat onze lieve schat het niet gehaald had. Hij was helemaal alleen diep in de nacht in zijn kooitje bij de dierenarts gestorven, onze dierenarts had het hier zelf ook moeilijk mee. Ik heb me er heel lang schuldig om gevoeld, dat ik niet bij hem was en geen deftig afscheid had kunnen nemen. Ik begrijp dus dat je je niet goed voelt dat je hem moest achterlaten, maar ik weet zeker dat Nobel diep vanbinnen wist dat je constant aan hem dacht en van hem hield. En dat is wat nu telt...

Veel sterkte met je verlies,

Sharon

Guest_alaantje_*
Guest_alaantje_*

#26 Geplaatst 14 juli 2010 - 16:20

Heel veel sterkte bij het verwerken van het verdriet. Rust zacht lieve Nobel.

wea
wea
  • 6.090 berichten
  • 5 katten

#27 Geplaatst 14 juli 2010 - 16:35

bedankt allemaal. Jullie steun en troostende woorden helpen echt.

We weten niet precies waaraan. De DA had nog 3 zaken wat het kon zijn: FIP, auto-immune ziekte (vanwege het afbreken van het bloed) en vergiftiging. maar dat laatste lijkt ons uitgesloten. Ze kan de tuin niet uit.

De DA is er ook van verschoten dat ze ineens zo achteruit ging want alle testen kwamen terug: normaal, niks aan de hand en op 4 uurtjes is de toestand zo hard achteruit gegaan...

straks eens een urne gaan zoeken, alle links zijn welkom. Ik zou graag Nobel en Williams as in een potje hebben omdat ze zo'n goede vriendjes waren.

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#28 Geplaatst 14 juli 2010 - 16:36

Veel sterkte toegewenst!

Guest_Joyce_*
Guest_Joyce_*

#29 Geplaatst 14 juli 2010 - 19:36

heel veel sterkte toegewenst :cry: ! :hug:

Guest_cato11_*
Guest_cato11_*

#30 Geplaatst 14 juli 2010 - 19:47

:hug: :hug: :hug: