Spring naar inhoud

- - - - -

Oef ..na een weken lange strijd

• Log in om te reageren
42 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#31 Geplaatst 14 juli 2010 - 11:19

Hopelijk kan je nu tot rust komen en lukt het je om een beetje afstand te nemen van hem. Je hebt gedaan wat je kon en nu is het aan je broer om er weer bovenop te komen. Probeer nu maar een beetje terug te genieten van jou gezin :rub: :rub: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#32 Geplaatst 14 juli 2010 - 12:30

Rita, ik ben blij voor jou. Ik hoop dat jij nu wat rust kan vinden :hug: Zorg goed voor jezelf!
En ik hoop ook dat je broer hier beter uit komt. Hij heeft een fantastische zus.

Sterkte met alles :hug:

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#33 Geplaatst 14 juli 2010 - 13:31

Bedankt allemaal voor de steun en de fijne reacties ,dat doet echt goed want ik heb het heel moeilijk gehad. :) ;)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Randa
Randa
  • 6.205 berichten
  • 7 katten

#34 Geplaatst 15 juli 2010 - 12:36

succes en proficiat voor wat je allemaal doet en gedaan hebt voor je boer!
:geluk:
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#35 Geplaatst 16 juli 2010 - 20:25

Heb je al nieuws over hem.Kan hij zich een beetje aanpassen ginder?

dafne
dafne
  • 855 berichten
  • 1 katten

#36 Geplaatst 16 juli 2010 - 20:45

ik vind het prima wat je hebt gedaan. Je hebt gedaan wat je kon en wat je moest doen.
hopelijk vind je nu wat rust.

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#37 Geplaatst 16 juli 2010 - 22:10

Ja hoor Sandra ik heb met hem gebeld en hij heeft het natuurlijk heel moeilijk nu .Dat is nu hevig ineens zonder drank maar dat is zijn eigen schuld ik had hem meermaals verwittigd .En ik heb van de vrederechter bericht gekregen dat hij al zeker veertig dagen daar moet blijven zonder naar huis te mogen . :)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#38 Geplaatst 16 juli 2010 - 22:29

Hopelijk laat hij zich nu goed behandelen. Knap wat je toch allemaal voor hem gedaan hebt! :hug:

amazingdolls
amazingdolls
  • 3.501 berichten
  • 18 katten

#39 Geplaatst 16 juli 2010 - 22:43

het afkicken gaat bijna 100% altijd goed in zo'n instelling.
waar je broer nu zit heb ik goede resultaten gezien(heb vroeger gewerkt met chronische thuisloze, vele zijn verslaafd).
Maar nadien komen ze weer in de gewone samenleving, hetzelfde milieu, en dan is het doorgaans zeer moeilijk.
Probeer zeker te zorgen voor begeleiding wanneer hij thuis is.
Ik wens je alvast veel sterkte en ook aan je broer en zijn gezin.
Geplaatste afbeelding

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#40 Geplaatst 16 juli 2010 - 23:06

Bedankt ik ga zeker proberen nazorg te bekomen want hij is alleen ,en dat is moeilijk om dan ineens op het rechte pad te blijven .het is al verschillende keren mislukt .
Geplaatste afbeelding

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#41 Geplaatst 17 juli 2010 - 13:10

Veertig dagen vind ik persoonlijk weinig.Geven ze in het begin ook geen baxters met Valium enzo?

nikitaaake
nikitaaake
  • 291 berichten
  • 2 katten

#42 Geplaatst 18 juli 2010 - 23:37

Wow, wat heftig allemaal zeg! Ik hoop echt dat hij zichzelf uit die vicieuze cirkel kan halen en dankzij jou is de eerste stap nu gezet; een betere zus kan een mens zich niet wensen. Hopelijk krijg je nu zelf ook de rust die je verdient :b

Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#43 Geplaatst 19 juli 2010 - 13:22

Ik ben blij voor jou en je gezin dat het eindelijk gelukt is om hem te laten opnemen!!
Hopelijk laten ze hem daar niet gaan vooraleer hij (en zij) zeker is dat hij goed afgekickt is!! Hij moet immers sterk genoeg zijn om steeds nee te zeggen wanneer hij drank ziet, ook wanneer er niemand over zijn schouder staat mee te kijken...

Je bent een prachtzus Rita :hug: :b :hug: