Spring naar inhoud

- - - - -

Reageren op vreemden

• Log in om te reageren
21 reacties op dit onderwerp
dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#16 Geplaatst 16 juli 2010 - 15:03

Dat kindjes zo doen is normaal zelfs al hebben ze thuis 20 katten rondlopen...

Mijn katten zijn ook niet zo blij met 'vreemd' volk. Hier in huis is de regel: je komt niet aan de katten tenzij ze zelf afkomen !!!!

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#17 Geplaatst 16 juli 2010 - 20:18

Anderhalf jaar,ze is nog een baby,zelfs geen peuter dus ik denk inderdaad dat het gewoon het beste is dat er iemand een oogje in het zeil houdt.Je kan haar wel leren hoe ze met katten moet omgaan,maar ze is nog te klein om het ten volle tee beseffen,denk ik :d Schattig kindje trouwens.

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 16 juli 2010 - 21:22

Anja zei:

Kinderen moeten evengoed leren dat ze niet zomaar alles kunnen doen met een huisdier wanneer zij dit willen. Een kat is een levend wezen he, geen speelgoed. Als ze beide liggen te slapen zou ik gewoon tegen je nichtje zeggen dat ze hen met rust moet laten en dat je samen met haar en de katten wil spelen als ze wakker zijn en ook willen spelen.

Ik ben het hiermee eens en ja een kind leert er ook van he als het de grenzen van de kat passeert zal de kat straffen. Niks om de kat te verwijten.

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 16 juli 2010 - 21:26

Haha cute, dat filmpje. Ik denk dat de kat zich wel uit de voeten maakt als ze te ver gaat.

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#20 Geplaatst 16 juli 2010 - 22:16

Ginger-en-Noortje zei:

Ik ben het hiermee eens en ja een kind leert er ook van he als het de grenzen van de kat passeert zal de kat straffen. Niks om de kat te verwijten.

Gini was nog erg verdraagzaam hoor, het was alleen op het randje van bijten toen ze aan zijn staart trok :oops: , daar was ik op dat moment wel niet bij.
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=

miranda
miranda
  • 7.830 berichten
  • 1 katten

#21 Geplaatst 16 juli 2010 - 23:04

ons indy wil door niemand opgenomen worden dan bijt en krabt ze zo wie zo... iedereen moet dit maar respecteren zowel wij als jong en oud. Afleren doe ik niet dit is haar manier om te zeggen dat het niet graag heeft.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 17 juli 2010 - 11:54

Leuk filmpje :LOL: , ik denk dat ze het best goed doet hoor ;) , als de poes het niet leuk vind gaat ze normaal wel ergens liggen waar het kindje er niet bij kan.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag