Spring naar inhoud

- - - - -

Nostalgie TV

• Log in om te reageren
38 reacties op dit onderwerp
Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#1 Geplaatst 13 juli 2010 - 23:13

Welke TV programma's keken jullie toen jullie klein waren?

Ik keek niet zo heel erg veel kinder TV. De smurfen en Samson & Gert waren verboden hier. (wegens zo dom dat het niet goed kon zijn voor mijn ontwikkeling :ha )

Ik keek dus altijd naar de kinderprogramma's van de BBC. En ook naar My Little Pony en naar de Troetelbeertjes :) Wel keek ik heel erg veel films. Engelse versies van The Jungle Book bv :) Of een Roald Dahl film ;)

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#2 Geplaatst 13 juli 2010 - 23:19

ja samson en gert , plop , tracy beeker , big en betsy eemh ja dat waren zo de voornaamste denk ik , ja mijn ouders zagen daar niets verkeerd in

Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#3 Geplaatst 14 juli 2010 - 01:30

Postbus X, schuif af, samson & gert, de freggels, de snorkels, ...
En dat een educatief programma met die mannetjes die dan in een lichaam zaten en daar een ziekte gingen bestrijden. En zo een oude man met een witte lange baard. Hoe heet dat ook al weer?

Guest_desorayo_*
Guest_desorayo_*

#4 Geplaatst 14 juli 2010 - 05:31

merlina,de smurfen,maya de bij,de vijf,de kat,knight rijder,tik tak,klein klein kleutertje,fabeltjeskrant,sesamstraat,......

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#5 Geplaatst 14 juli 2010 - 06:36

postbus x, merlina, boesboes, mevrouwtje theelepel, samson, de troetelbeertje, nog iets met een olifant, de freggels
Dat is wat mij nu binnenschiet. Veel tv keken we wel niet, we hadden het altijd veel te druk en in die tijd speelden de kinderen nog buiten op de straat.

En Elfje, dat programma herinner ik mij ook. Maar de titel weet ik niet meer.

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#6 Geplaatst 14 juli 2010 - 07:08

Was dat niet een reis door ons lichaam of zoiets?

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#7 Geplaatst 14 juli 2010 - 07:14

Gevonden! Het is: Er was eens.. De mens
50660470_1.jpg

1.jpg

Guest_sarahtje_*
Guest_sarahtje_*

#8 Geplaatst 14 juli 2010 - 08:09

ooh ja da twas zoo leuk. Ja samson, schuif af, de smurfen, maya de bij, tao tao, de troetelbeertjes, de snorkels,... toen ik iets ouder was, de power rangers :oops: en charmed enz...

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#9 Geplaatst 14 juli 2010 - 08:11

Lies zei:

postbus x, merlina, boesboes, mevrouwtje theelepel, samson, de troetelbeertje, nog iets met een olifant, de freggels
Dat is wat mij nu binnenschiet. Veel tv keken we wel niet, we hadden het altijd veel te druk en in die tijd speelden de kinderen nog buiten op de straat.

Komt beetje overeen met naar wat ik zo keek. Dat van die olifant is vast Babar [IMG]http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:FFc-XwPucy5byM:http://lyndalepress.files.wordpress.com/2008/09/babar.jpg[/IMG] ;) .

Guest_sarahtje_*
Guest_sarahtje_*

#10 Geplaatst 14 juli 2010 - 08:12

ja, en natuurlijk de disney-films he ;) .

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#11 Geplaatst 14 juli 2010 - 08:17

sarahtje zei:

ja, en natuurlijk de disney-films he ;) .

Ja idd, ik denk dat ik ze bijna allemaal op video had. Die van Mary Poppins is grijs gedraaid :LOL: .

Oooh en ook: [IMG]http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:cNhUkkjHwaasKM:http://www.timelesstrinkets.com/Monchhichis/Images/Tshirts/MonchhichiCartoonCharacters.jpg[/IMG]

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 14 juli 2010 - 08:21

Goh, ik speelde zeer veel buiten, maar ken toch ook veel tekenfilms waarvan ik mij er momenteel bijna geen herinner :) .

Billie en Bollie, Snorkels, Superliegebeest, Maya de bij, David de kabouter, Seabert, Barbar, Zo werkt het lichaam, de Smurfen, Samson en Gert, zo'n detective waarvan de hoed een vliegtuigje werd (met een klein meisje), mevrouwtje Theelepel, postbus X, een papa die altijd fabrieken ging bezoeken, troetelbeertjes, de Freggels, de troetelbeertjes, Quick en Flipke, .....

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 14 juli 2010 - 08:28

Barbabpapa , Ovide, Plons de gekke kikker, Dummies, scooby Do, Nils Hogerson, Teddy Ruxpin (of zoiets) ,...
Nu ben ik er denk :) , buiten de geweldig Disneytekenfilms he!

Wat waren de tekenfilms vroeger toch zoveel beter!

Oh nog eentje, Tom en Jerry natuurlijk!

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#14 Geplaatst 14 juli 2010 - 08:53

Candy :) ... De snorkels, Het Liegebeest, mevrouwtje theelepel, Merlina... :)

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#15 Geplaatst 14 juli 2010 - 08:55

Keek niemand van jullie naar Candy?

Bijgevoegde thumbnails

• Candy%20Candy%20202.jpg