Spring naar inhoud

- - - - -

Apenheul, Apeldoorn

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
7 reacties op dit onderwerp
dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#1 Geplaatst 14 juli 2010 - 10:06

Binnenkort zit mijn moeder, door omstandigheden, een hele week alleen thuis. Ze is dit absoluut niet gewoon (wonen nog 3 kinderen thuis + papa natuurlijk) en heeft er wat bang van.
Ik ga die week lekker veel samen doen.
Nu is het zo dat ons mama verzot is op aapjes. Als ze een dierenpark gaat bezoeken en er zitten apen, is haar dag al goed :) .

Ik was aan het rondzoeken waar er veel apen zitten en kwam bij Apenheul (Apeldoorn) uit. Het is wel 1.5 uur rijden vanaf hier.
Mijn vraag was of iemand hier al geweest is en of dit de moeite is???

Waar zijn er nog parken met vele aapjes?

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#2 Geplaatst 14 juli 2010 - 10:08

Ik ben daar een aantal keren geweest maar dat is zeker al een jaar of 10 of misschien zelfs al langer geleden. Ik vond het altijd super leuk :)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 14 juli 2010 - 10:16

Het is zeker de moeite hoor, ik ben er ooit 1 keer geweest, ook al wel enige jaren geleden, maar vond het wel een leuk park. Ik vind het alleen jammer dat het zo lang rijden is, anders hadden we er nog wel eens naartoe gereden waarschijnlijk.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_angie555_*
Guest_angie555_*

#4 Geplaatst 14 juli 2010 - 12:38

Ja het is zeker de moeite waard maar berg goed je spullen op ( zonnebril petje etc etc) want voor je het weet ben je het kwijt aan die apen :lachen: Wij kunnen er ons de hele dag vermaken om al die apen en hun kunsten :wave:

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#5 Geplaatst 14 juli 2010 - 12:40

Vorig jaar zijn we er nog geweest en het is zeker weten een aanrader. Heb er heel leuke foto's kunnen maken van verschillende aapjes en omdat ze er in sommige delen "vrij" rondlopen, is het toch net iets meer bijzonder dan in een andere zoo.
Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 14 juli 2010 - 13:04

Oke, dan wordt het dit. Ja, het is inderdaad wel lang rijden. Maar als ik ons mama daar een groot plezier mee kan doen...

Bedankt voor het antwoorden!0

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 14 juli 2010 - 13:06

Hier mag een slotje op :)

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#8 Geplaatst 14 juli 2010 - 13:14