Spring naar inhoud

- - - - -

hond achtergelaten in huis

• Log in om te reageren
34 reacties op dit onderwerp
tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 14 juli 2010 - 11:34

sinds gisteren is dit onze nieuwe huisgenoot, azira was door haar baasje gewoon achtergelaten in huis toen hij het verkocht :r :r :r
ze komt redelijk overeen met mijn pup en dus houden we haar :jump: :jump:

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_2164.JPG
  • IMG_2163.JPG

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#2 Geplaatst 14 juli 2010 - 11:35

:loveshower: :loveshower: :loveshower:

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 14 juli 2010 - 11:36

Mooi dat ze bij jou een mandje vindt.
Schandalig van die eigenaars ! :censored: Is mijn verstand te klein voor...
Groetjes van Marjan en pootje van Lies, Bas, Minne en  Pixie.
  Duizenden jaren geleden werden katten aanbeden als goden. Katten zijn dit nooit vergeten...

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 14 juli 2010 - 11:38

Wablief ??? Dus dan had je daar als je niet direct gegaan was na twee weken een uitgemergelde dode hond gevonden ???? Heb je het aangegeven bij de politie ? Schandalig !!!!!
Geplaatste afbeelding

poesie
poesie
  • 2.119 berichten
  • 6 katten

#5 Geplaatst 14 juli 2010 - 12:00

:loveshower: :loveshower:
Geplaatste afbeelding

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#6 Geplaatst 14 juli 2010 - 12:02

schandalig! Maar ziet er een lieverd uit, zo een trouwe ogen! En die puppy :love2: :love2: :love2:
Daar wil ik ook meer foto's van zien zulle! :LOL: :d

Guest_Milo&Feline_*
Guest_Milo&Feline_*

#7 Geplaatst 14 juli 2010 - 12:08

Ik zou eens laten nakijken of de hond gechipt is. Normaal gezien moet de vorige eigenaar dat veranderen, maar ik heb zo een flauw vermoeden dat dat hier niet gebeurd zal zijn. Als Politie-agente maak ik het vaak mee dat het adres en het telefoonnummer op de chip nog niet veranderd is, en dan wordt de hond bij de verkeerde afgeleverd, en ik denk dat we dat in dit geval niet willen :s .

Klacht indienen bij de politie is vrij hopeloos als je de hond gaat houden vrees ik. Voor de wet zijn dieren helaas nog steeds niet meer dan voorwerpen :s . Het enige wat wij kunnen doen is ervoor zorgen dat de vorige eigenaar zijn verantwoordelijkheid moet opnemen, maar ik denk dat het beter is dat de woef bij jullie blijft.

griffel1977
griffel1977
  • 2.035 berichten

#8 Geplaatst 14 juli 2010 - 13:36

Zou je de ex-eigenaar géén papier laten ondertekenen, dat hij afstand doet van zijn hond? Want wat als hij binnenkort de hond terug opeist?

Mss kan je eens met het dichtsbijzijnde asiel contact opnemen en eventjes om raad vragen!

Mooie hond trouwens :heart:

Bewerkt door griffel1977, 14 juli 2010 - 13:37.

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#9 Geplaatst 14 juli 2010 - 13:39

:love3: :love3:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Francine
Francine
  • 8.090 berichten
  • 15 katten

#10 Geplaatst 14 juli 2010 - 13:43

Fijn voor Azira dat ze nu door jullie opgevangen wordt, ziet er een mooike uit.
Schandalig van de vorige eigenaars, wie doet nu zoiets?
De Perzengroetjes.
www.sienjamosas.tk

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#11 Geplaatst 14 juli 2010 - 13:49

Leuke hond

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 14 juli 2010 - 13:52

:thumb: :thumb: :heart: :heart: :heart: , ik zou ook zeker controleren of ze een chip heeft en deze dan van eigenaar laten veranderen.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#13 Geplaatst 14 juli 2010 - 14:01

ze is gechipt, als de nieuwe eigenaars bij het huis aankwamen hebben die haar dan gevonden ineen superkleine ren, waar ze volgens de buren nooit uit mocht :r :r , haar papieren en hondenremork en hondenhok stond gewoon klaar, de nieuwe eigenaars hebben dan contact opgenomen met de vorige eigenaar en die zei : doe er maar iets mee want als ik har moet komen halen maak ik haar kapot, erg hè, dus gisteravond via mijn poezenopvang bericht gekregen dat ze daar dringend weg moest en ben haar dan gaan halen, ze is heel lief heeft alleen nog wat last met onze overactieve pup die in haar staart bijt, maar ze valt haar niet aan dus blijft ze lekker hier, zit mijn pup ook niet alleen :love3: :love3:

hoe kan ik haar chip laten veranderen, ik heb al contact opgenomen met haar fokker en haar dieenarts, want ze is in januari nog ingeent, snap het allemaal niet waarom hij haar achterlaat

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#14 Geplaatst 14 juli 2010 - 14:05

Ik heb eens in het boekje van onze honden gekeken, ik veronderstel dat je geen boekje hebt van hun hond ? Daarin staat dat je om gegevens te wijzigen contact moet opnemen met volgende site : www.abiec-bvirh.be
Info@abiec-bvirh.be is hun mailadres.

Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#15 Geplaatst 14 juli 2010 - 14:10

PeggyJ zei:

Ik heb eens in het boekje van onze honden gekeken, ik veronderstel dat je geen boekje hebt van hun hond ? Daarin staat dat je om gegevens te wijzigen contact moet opnemen met volgende site : www.abiec-bvirh.be
Info@abiec-bvirh.be is hun mailadres.

jawel, heb haar boekje, en zelfs stamboom papieren, hij heeft alles achtergelaten