Spring naar inhoud

- - - - -

Onbegrip

• Log in om te reageren
63 reacties op dit onderwerp
Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#61 Geplaatst 15 juli 2010 - 22:22

Mijn oma's en opa's kwamen vandaag,
ze wisten nog niets van Zazou.
Gesprek:
-Oma: Ah, hier is dus de poes!
Ze ziet Zazou naast Gini zitten
-Oma: Huh, hoe kan dat nu? Heeft ie al een jonkje?
*Ik: Nee, dat is ons nieuw poesje
-Oma: Heb je een 2e? Waarom?
*Ik: Als speelkameraadje :)

Zij vond het eerst ook een beetje raar, maar erna zei ze
dat mijn nicht ook zo'n mooie poes had en dat ze het adres had vanwaar zij die
kat hadden dus als ik er nog een wou...
Maar heb nee gezegd, 2 is voorlopig wel genoeg :ha :ha :ha
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=

Vennen
Vennen
  • 2.412 berichten
  • 8 katten

#62 Geplaatst 17 juli 2010 - 13:18

wea zei:

waar ik me aan kan doodergeren is dat ze denken dat mijn katten een compensatie zijn omdat ik geen kinderen heb en dat ze denken dat ik die als mijn kinderen zie. :trance:

moet ik dan hun kinderen zien als compensatie voor de katten die ze niet hebben?

Om nog maar te zwijgen over de vraag: "En wat ga je doen met je katten als je aan kindjes begint?" :catscratchhead

Tja, wat zou ik dan doen?! :p

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#63 Geplaatst 17 juli 2010 - 14:07

Op vakantie in Griekenland vorige maand heb ik dagelijks tonijn en natvoer gekocht voor de verschrikkelijk magere katjes die ik daar tegen kwam.  De mensen die ik daar kende vonden het maar raar dat ik mijn geld daar in stak. Zelfs de eigenaars van de winkels gaven soms commentaar...  "een toerist die katteneten koopt..."  
Maar als ik dan zo 'n poezeltje z'n hongerige buikje zag vullen was ik helemaal content :love3:  dan eet ik wel een mousssaka minder dacht ik... :p  Op de camping in Naxos was er een witte kat met zwarte vlekken (heb ze Bella genoemd) en als die mij met een potje zag afkomen wist ie al hoe laat het was... :)
Groetjes van Marjan en pootje van Lies, Bas, Minne en  Pixie.
  Duizenden jaren geleden werden katten aanbeden als goden. Katten zijn dit nooit vergeten...

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#64 Geplaatst 17 juli 2010 - 14:11

Marjananas zei:

Op vakantie in Griekenland vorige maand heb ik dagelijks tonijn en natvoer gekocht voor de verschrikkelijk magere katjes die ik daar tegen kwam.  De mensen die ik daar kende vonden het maar raar dat ik mijn geld daar in stak. Zelfs de eigenaars van de winkels gaven soms commentaar...  "een toerist die katteneten koopt..."  
Maar als ik dan zo 'n poezeltje z'n hongerige buikje zag vullen was ik helemaal content :love3:  dan eet ik wel een mousssaka minder dacht ik... :p  Op de camping in Naxos was er een witte kat met zwarte vlekken (heb ze Bella genoemd) en als die mij met een potje zag afkomen wist ie al hoe laat het was... :)

Ooh, wij hebben er nog over gedacht om Zazou Bella te noemen :LOL: :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=