Spring naar inhoud

- - - - -

Onweer

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
19 reacties op dit onderwerp
Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 14 juli 2010 - 21:21

Totally nuts hier. :trance:  Ik wist niet meer waar ik het had! Binnen regenen, hier in aarschot maar ook in ons huis (door de ramen pff). Steven moest vandaag nog gaan werken, eerst naar Moeskroen, dan ergens tegen Brussel en dan Hasselt. Toen hij terug naar huis aan het rijden was op de E314 was het juist zo aan het gieten, ik was zo ongerust! Gelukkig is hij heelhuids thuis geraakt O:)

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#17 Geplaatst 14 juli 2010 - 21:23

hier in balen wezel zijn ook heel wat bomen gesneuveld en zelfs terrassen van verdiepingen naar beneden geblazen

Guest_angie555_*
Guest_angie555_*

#18 Geplaatst 14 juli 2010 - 21:25

Hier viel het gelukkig vandaag allemaal mee, 15 minuten regen ( wat NIET genoeg is voor de tuin) en nu is het droog

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#19 Geplaatst 14 juli 2010 - 22:29

Hier heeft het ook ferm lelijk gedaan, onze partytent zeil is helemaal aan flarden gerukt. Gelukkig hebben mijn man, zoon en zijn vriend en ik in volle storm het zeil gaan losmaken anders was het  frame ook helemaal geplooid. Dus nu moeten we gewoon een nieuw zeil bestellen. De tuinstoelen heb ik in volle storm onder het afdak gezwiert dat ze niet kapot konden vliegen.
In de buurt zijn bomen omgewaaid en water schade. De buren hun partytent (dezelfde als de mijne) is wel helemaal stuk doordat ze omgewaaid is.
Zo'n storm heb ik in mijn hele leven nog nooit meegemaakt je kon amper ademen door de wind en regen buiten.
Hopelijk maken we dit niet meer mee.

Pixel
Pixel
  • 17.020 berichten

#20 Geplaatst 14 juli 2010 - 22:31

miranda zei:

er was hier toch al een onderwerp over onweer???

Klik