Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen
Zwanger

Milou lijkt te gaan bevallen, help!!!!!!!

• Log in om te reageren
187 reacties op dit onderwerp
Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#136 Geplaatst 26 juli 2010 - 13:11

haha, wel even zoeken om hem te zien op de foto :mrgreen:

Ik vind Mistral heel erg goed bij hem passen

Guest_xxxcinderellaxxx_*
Guest_xxxcinderellaxxx_*

#137 Geplaatst 26 juli 2010 - 13:14

Het is op de foto al zoeken geblazen, hoe denk je dat het hier in de bench uitziet... hahahaha ik heb een vergrootglas met extra lichtinval nodig hier hahah lol

Guest_xxxcinderellaxxx_*
Guest_xxxcinderellaxxx_*

#138 Geplaatst 26 juli 2010 - 14:01

Trouwens, Dames en Heren:

Ik wil jullie ALLEMAAL!!! héél hartelijk danken voor al jullie adviezen, raad, steun en plezier die ik de laatste periode heb mogen ontvangen van jullie!!! echt waar Toppie Hoor!!!! Daarom voor ieder een viritueel :b .

Ow ja voor ik het vergeet, de afspraak bij de DA is op 24-09-2010 om 08.30 om Milou te laten castreren. Het kost me wel wat (90 euro) maar dan hebben we ook wat :)

Ik heb trouwens besloten dat het kleintje voor zolang de naam MOBY krijgt. Miliou en Moby doen het goed, al sleept ze Moby wel nog af en toe door de bench heen..

Helaas mag ik Moby niet houden van mijn man, reden daarvoor: we hebben 2 kleine kids waarvan er 1 telkens verzorging nodig heeft wegens zware astma klachten, we Semmy onze hond hebben en Milou, Flox en Bruno. We willen ze allemaal een goed leven bieden en ook blijven bieden maar met maar 1 inkomen en een heel gezin word het lastig om een 5e huisdier ook alles te kunnen blijven bieden. De 4 diertjes die we nu hebben zijn verzekerd van alle juiste middelen en zorgen, maar met Moby erbij moeten die andere 4 weer wat inleveren en dat willen we niet.

Moby kan hoogstwaarschijnlijk een nieuw gouden mandje krijgen bij de ouders van mijn schoonzusje. Zij hebben een poosje geleden hun trouwe herder(15jaar geworden) moeten laten inslapen na een treurig ziektebeeld, HD in de heupen en poten en zijn wel erg verliefd op Moby geworden.

Zo kan ik Moby toch nog blijven bezoeken en weet ik dat hij in goede handen is.

Bewerkt door xxxcinderellaxxx, 26 juli 2010 - 14:03.

Guest_xxxcinderellaxxx_*
Guest_xxxcinderellaxxx_*

#139 Geplaatst 26 juli 2010 - 14:02

ow vergeet nog wat,

24-09 worden ook gelijk Flox en Bruno gecastreerd, kosten zijn 90 euro per kat!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#140 Geplaatst 26 juli 2010 - 14:50

Proficiat met het kleintje :thumb: :heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_xxxcinderellaxxx_*
Guest_xxxcinderellaxxx_*

#141 Geplaatst 26 juli 2010 - 17:34

Ik heb een paar foto's van Moby gemaakt:

Maar ik denk dat het een klein ventje is.

Wat denken jullie??

Bijgevoegde thumbnails

• DSC04790.JPG
  • DSC04791.JPG
  • DSC04792.JPG
  • DSC04793.JPG
  • DSC04794.JPG
  • DSC04797.JPG

ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.875 berichten
  • 13 katten

#142 Geplaatst 26 juli 2010 - 17:37

dit is inderdaad een katertje :)
een heel leuk katertje!! :love3:

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#143 Geplaatst 26 juli 2010 - 18:06

een flinke kerel!
Hoe zwaar is hij nu?

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

Guest_xxxcinderellaxxx_*
Guest_xxxcinderellaxxx_*

#144 Geplaatst 26 juli 2010 - 18:39

ik Krijg vanavond een andere weegschaal, die van mij is niet nauwkeurig genoeg.. dusik moet nog ff wachten met wegen. Buikje blijft mooi bol, het is prachtje!! en ware kopie van zijn mama!

Het eerdere gewicht is bij de DA gisteren gewogen.

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#145 Geplaatst 26 juli 2010 - 18:50

Wat een mooie grote minireus :LOL: Een echt kereltje :d

Nashota
Nashota
  • 17.977 berichten
  • 3 katten

#146 Geplaatst 26 juli 2010 - 21:07

Gefeliciteerd, wat een schatje :love3: :love3: :love3:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Guest_moira irina_*
Guest_moira irina_*

#147 Geplaatst 26 juli 2010 - 21:21

Nog van harte gefeliciteerd.

Geweldig katertje :love3:
Geniet ervan

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#148 Geplaatst 27 juli 2010 - 12:29

:) :) :)

flinke kater!

Wat leuk dat hij in de familie blijft :LOL: :duim:

Guest_xxxcinderellaxxx_*
Guest_xxxcinderellaxxx_*

#149 Geplaatst 27 juli 2010 - 14:54

zo eventjes een update en gelijk nog wat vraagjes..

Moby doet het goed, hij is wel wat afgevallen, weegt nu 160 gram maar wel weer in klimmende lijn. Zijn buikje blijft lekker bol :LOL:

Bij Milou heb ik echter mijn twijfels.Sinds de bevalling heeft ze een opgezette anus, haar ontlasting is goed en meermaal daags. Wel vind ik haar enorm smal worden terwijl ze goed en voldoende doet eten. Ook is het wanneer ik aan de tepels kom, ik er maar geen melk of vocht uit weet te krijgen...

Het is net alsof de tepels leeg zijn....

Heeft iemand van jullie raad??

ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.875 berichten
  • 13 katten

#150 Geplaatst 27 juli 2010 - 15:03

Dat jij niets uit de tepels krijgt is niet echt vreemd hoor. Is mij ook nooit gelukt. Anderen kunnen dat wel,  maar ikke nie. Zolang de kleine groeit heeft ze melk ;)

Het kan wel zijn dat haar melk in de andere, niet gebruikte, tepels, nu snel opdroogt. Hij is flink afgevallen, fijn dat hij nu wel weer groeit, hij heeft iets meer reserve dan andere kittens van zijn leeftijd ;)
Maar hij moet wel blijven groeien nu. Als je bang bent dat de melk aan het opdrogen is, dan kun je hem het beste twee keer per dag gaan wegen. Let dan wel op het totaalplaatje, dus het gewicht dat hij over 24 uur aankomt. Valt hij na 12 uur flink af, dan is het niet goed, en kun je het beste gaan bijvoeden.

Milou mag nu heel veel extra hebben. Geef haar kittenbrokjes, lamshart (is goed voor de melkproductie). Hoogwaardig (nat)voer, vlees. Ze moet nu goed eten. Omdat er maar 1 kleintje is zal ze niet echt uitmergelen, maar veel mama poezen geven echt alles aan de babies. Dat zul je dan moeten reguleren door er veel in te stoppen. Maar wel van goeie kwaliteit natuurlijk ;)

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Zwanger