Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen
Zwanger

Milou lijkt te gaan bevallen, help!!!!!!!

• Log in om te reageren
187 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#166 Geplaatst 29 juli 2010 - 15:07

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_xxxcinderellaxxx_*
Guest_xxxcinderellaxxx_*

#167 Geplaatst 01 augustus 2010 - 08:42

Tatatadaaaaaaa!!!!

Kleine Moby weegt 240 GRAM!!!!!! milou en de kleine doen het geweldig. Ook zijn de oogjes open gegaan vanochtend!! Hij is zo onwijs mooi .. smelt...

ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.867 berichten
  • 13 katten

#168 Geplaatst 01 augustus 2010 - 10:25

:thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Guest_xxxcinderellaxxx_*
Guest_xxxcinderellaxxx_*

#169 Geplaatst 01 augustus 2010 - 11:58

hierbij een paar nieuwe foto's

liefs

Bijgevoegde thumbnails

• DSC04803.JPG
  • DSC04799.JPG
  • DSC04809.JPG

ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.867 berichten
  • 13 katten

#170 Geplaatst 01 augustus 2010 - 12:16

wat een schatje :)

Ik zie dat je hem op een handdoek hebt liggen? Best kun je daar een fleecekleed van maken. Hij kan zijn nageltjes nog niet intrekken en kan in de lusjes van de handdoek blijven hangen. In een fleecekleed (of een oud laken) kan hij niet blijven hangen. Dat is veiliger ;)

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#171 Geplaatst 02 augustus 2010 - 03:05

Zo dan 74 gram in drie dagen... hij gaat als een speer :d

TOPPP!

Guest_esfingo_*
Guest_esfingo_*

#172 Geplaatst 02 augustus 2010 - 04:35

Proficiat.

Guest_xxxcinderellaxxx_*
Guest_xxxcinderellaxxx_*

#173 Geplaatst 03 augustus 2010 - 09:31

Om jullie op de hoogte te houden van de laatste ontwikkelingen bij ons thuis

Gisteren hebben we afscheid genomen van Flox en Bruno, de twee lapjes zusjes van 16 weken oud. Ze zijn naar een ander gezin in de omgeving.

Heel erg wrang, dubbele, falende, schuldige gevoelens omdat ik ze niet kon houden..

Mijn oudste dochter van 3 jaar zit hevig te kampen met astma. het laatste jaar is ze 9x opgenomen in het ziekehuis voor behandling van benauwdheid en aanvallen. Helaas zondag avond was het weer raak! Rebecca werd weer te benauwd en zijn weer met haar naar de Spoed Eisende Hulp gegaan. Daar werd ze accuut elk half uur verneveld met atrovent en ventolin. 2 weken geleden was het ook weer raak met Rebecca en heeft de Kinderarts een allegie test aangevraag, dmv wat bloed. Hier kreeg ik gisteren de uitslag van en wat blijkt, Rebecca is allergies voor Katten. Die allergie zorgt er dus telkens voor dat ze benauwd word en in het ziekhuis beland.

Gisteren middag mochten we weer met Rebecca naar huis en hebben we zitten praten over Milou, Flox en Bruno. Mijn man drong er direct opaan dat zowieso de twee kleintjes moesten gaan om de gezondheid van Rebecca voorrang te geven. Met veel hartezeer en vele tranen heb ik een advertentie gezet op marktplaats en wonder boven wonder kreeg ik vrijwel gelijk telefoon. Een vrouwtjes uit de regio, die wilde ze heel erg graag hebben. Ze vertelde dat ze een paar weken geleden haar 2 katten heeft moeten laten inslapen vrij kort na elkaar, ze waren 23 en 15 jaar oud geworden, maar ze wilde dolgraag 2 nieuwe hummeltjes om voor te kunnen zorgen.

Ik heb haar alle documenten van Flox en Bruno mee gegeven, boekje van DA en hun speeltjes en mandje en weg was ze, tesamen met mijn 2 mooierdjes :cry:

Wat voel ik me slecht, niet normaal meer. Ik weet dat dit moest voor mijn dochtertje dr gezondheid maar gemakkelijk is het allerminst. Milou en haar kleintje die blijven , sowieso totdat Moby oud genoeg is om naar een nieuwe huis te gaan. Ik zit er vurig op te hopen dat het met alleen Milou, wel zal gaan met Rebecca, Milou is mijn maatje, ik zou kapot gaan als ik haar niet kan houden..

Ik mis ze vreselijk....

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#174 Geplaatst 03 augustus 2010 - 10:26

:hug:

wat vreselijk :( Maar dit is wel de juiste beslissing. Je dochter haar gezondheid primeert.
En dat ze een superthuisje hebben gekregen maakt veel goed.

Sterkte ! :hug:

Guest_NANCY VANFLETEREN_*

#175 Geplaatst 06 augustus 2010 - 18:01

:hug: sterkte meid!
Het zal wel geen gemakkelijke beslissing geweest zijn, maar Flox en Bruno zit tenminste nog samen in hun nieuwe thuis.
Rebecca primeert nu inderdaad.

Moby is héél schattig! :heart:

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#176 Geplaatst 06 augustus 2010 - 18:46

Wat verdrietg :cry:

Sterkte!

Guest_xxxcinderellaxxx_*
Guest_xxxcinderellaxxx_*

#177 Geplaatst 09 augustus 2010 - 09:10

Moby gaat toppie,

Zijn oogje is niet meer ontstoken en staat weer open. Hahaha hij begint zowaar nu door de bench te kruipen en gisteren zat hij buiten de bench... de nieuwsgierige..

Hij weegt nu iets minder dan 400 gram!!! :LOL:

Ik zal binnenkort een paar foto's uploaden!

liefs

#178 Geplaatst 18 augustus 2010 - 13:51

xxxcinderellaxxx zei:

Moby gaat toppie,

Zijn oogje is niet meer ontstoken en staat weer open. Hahaha hij begint zowaar nu door de bench te kruipen en gisteren zat hij buiten de bench... de nieuwsgierige..

Hij weegt nu iets minder dan 400 gram!!! :LOL:

Ik zal binnenkort een paar foto's uploaden!

liefs
ja bij ons begint er ook meer en meer beweging te komen.
Die dalmatiër had gisteren precies een trucje gevonden om uit de doos te komen en vlug dat 't ging! :LOL:
Ik verwacht dat ze ieder moment op verkenning zullen gaan...
Wat gaat de tijd toch vlug.........

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#179 Geplaatst 18 augustus 2010 - 18:38

:thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_xxxcinderellaxxx_*
Guest_xxxcinderellaxxx_*

#180 Geplaatst 28 augustus 2010 - 13:49

zo daar ben ik weer!!!  Het is hierde laatste tijd nogal druk geweest dus vandaar dat ik eventjes afwezig was.

Moby en Milou doen het gewelidg, heerlijk om die kleine te zien rennen, spelen, enz met alles en iedereen hier in huis. Moby is vandaag alweer 5 weken oud en het gaat snel...Te snel naar mijn idee....

Helaas houdt dat ook in dat ik steeds korter van hem mag gaan genieten, ook al ben ik enrom aan die kleine mooierd gehecht geraakt. Elke dag even knuffelen en spelen met hem en savonds lekker onder mijn kin in liggen slapen..bah wat zal ik dat gaan missen!!

Mijn man vraagt telkens of ik al iemand gevonden heb voor moby en elke keer zeg ik dat ik nog bezig ben met een lief baaje te vinden maar om heel eerlijk te zijn doe ik alles behalve mijn best om een ander thuis te vinden voor hem. wat mij en de kids betreft moet hij gewoon blijven. Wel zie ik nu dat mijn mam Moby ook steeds vaker oppakt om te tutten met hem of om gewoon ff te spelen. Dus ik houd hoop dat hij mag blijven.

Met rebecca haar gezondheid gaat het heel erg goed sinds Flox en Bruno weg zijn, we hebben nog maar 1x hoeven te puffen.. dus van een allergie voor onze iegn dieren is geen sprake lijkt mij... ze geeft totaal geen benauwdheidsklachten wanneer ze Milou en of Moby bij zich heeft :LOL:

Ik heb al vaker gezegt dat ik neiuwe foto's zou uploaden en moet dat ook echt serieus gaan doen, dus nog ff geduld

liefs Cindy

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Zwanger