Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen
Zwanger

Milou lijkt te gaan bevallen, help!!!!!!!

• Log in om te reageren
187 reacties op dit onderwerp
Guest_Melletje_*
Guest_Melletje_*

#46 Geplaatst 16 juli 2010 - 17:14

Ons Poesje leek ook niet echt héél dik mijn neef zegde me zelfs zo van waar zitten die poeskes zo een mager dingske maar ze heeft wel 5 kittens gekregen ik schrok er zelf van en al mijn klanten geloven mij bijna niet dat er daar 5 zijn uitgekomen.
Ik had gehokt op 4 maar waren er dus 5.

Guest_Melletje_*
Guest_Melletje_*

#47 Geplaatst 16 juli 2010 - 17:15

Veel succes met de komende bevalling.

Guest_xxxcinderellaxxx_*
Guest_xxxcinderellaxxx_*

#48 Geplaatst 16 juli 2010 - 17:28

nou ik heb zojuist een Cat-Sitter geregeld, Mijn zusje komt morgen de heledag hier in huis zitten en die houd Milou dan nauwkeurig in de gaten. Ze weet inmiddels net zoveel als ik , ik heb haar deze info van het forum uitgeprint.

Ook heeft ze het nummer van 2 DA-en dus dat zal wel goed komen denk ik morgen, als ze allicht al gaat bevallen dan...

Ik houd jullie op de hoogte!!

liefs

ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.875 berichten
  • 13 katten

#49 Geplaatst 16 juli 2010 - 17:32

xxxcinderellaxxx zei:

nou ik heb zojuist een Cat-Sitter geregeld, Mijn zusje komt morgen de heledag hier in huis zitten en die houd Milou dan nauwkeurig in de gaten. Ze weet inmiddels net zoveel als ik , ik heb haar deze info van het forum uitgeprint.

Ook heeft ze het nummer van 2 DA-en dus dat zal wel goed komen denk ik morgen, als ze allicht al gaat bevallen dan...

Ik houd jullie op de hoogte!!

liefs

dat klinkt goed! Als het begint kan ze altijd jou ook even bellen zodat je ervoor kunt kiezen om eventueel naar huis te rijden. Kun je er toch nog bijzijn (mocht het voor morgen zijn dan he ;) )

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Guest_xxxcinderellaxxx_*
Guest_xxxcinderellaxxx_*

#50 Geplaatst 16 juli 2010 - 17:43

ja dat is zowieso deafspraak, wij rijden alles bijelkaar iets meer dan 1 uur op een snelheid van 120km/u naar zeeland. Dus wanneer er haast geboden is reizen wij per direct terug over antwerpen naar heerlen en kunnen we met een beetje geluk op een goede 45 minuutjes weer thuis zijn, mits we ff lekker door kunnen gassen , ik weet namelijk nog niet of er ergens op het traject heerlen- Krabbendijke via Antwerpen vallende sterren staan opgesteld.... en uiteraard hetzelfde traject weer terug en anders .. boeieee Milou gaat voor , dan betaal ik die boete wel!

liefs

ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.875 berichten
  • 13 katten

#51 Geplaatst 16 juli 2010 - 18:04

als je zus op tijd belt heb je dat uur wel hoor ;) Je moet natuurlijk niet jezelf in gevaar gaan brengen met onbesuisd rijden, daar help je Milou ook niet mee natuurlijk ;)

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Guest_xxxcinderellaxxx_*
Guest_xxxcinderellaxxx_*

#52 Geplaatst 16 juli 2010 - 18:41

nee daarom, maar ikbedoel maar... Milou heeft echt onze prioriteit!!!

Ik ga zo nog es gezellig bij dr kijken en een moment knuffelen met dr

Guest_xxxcinderellaxxx_*
Guest_xxxcinderellaxxx_*

#53 Geplaatst 17 juli 2010 - 07:42

nog even snel een berichtje voordat we vertrekken naar zeeland vandaag.
Mijn zusje is inmiddels gearriveerd en weet exact hoe en wat.

Milou lijkt weer in haar oude zwangere ikke te zijn gekeerd, ze viel me weer eens aan met bijten en nagels in mijn benen. Niet prettig..ik dacht dat ik eindelijk mijn kat weer terug had zoals we haar kenden maar ik heb te vroeg gejuigd.. Ze is weer net zo vinnig als de hele zwangerschap door... Misschien omdat ze de hele dag op de slaapkamer zit en er niet vanaf mag/kan komen...

Alles leek rustig zojuist bij haar, ze lag op de vensterbank en de kleintjes waren ook al wakker aan het getrappel in haar buik te zien..

Ze heeft alleen geen afscheiding meer verloren vanaf gisteren avond..

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#54 Geplaatst 17 juli 2010 - 08:02

Hopelijk wacht ze op om te bevallen tot jij terug bent. :geluk: :geluk:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#55 Geplaatst 17 juli 2010 - 13:39

:geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_xxxcinderellaxxx_*
Guest_xxxcinderellaxxx_*

#56 Geplaatst 18 juli 2010 - 09:46

Dag 59 is aangebroken en "gelukkig" nog geen kittens in het warme mandje van Milou!!

Gisteren heeft ze nergens last van gehad en heeft blijkbaar lekker achter de vliegen, bruno en flox aangezeten. Deze ochtend heeft ze nog ff lekker met Semmy onze hond getutteld

We hebben haar eebn riempje omgedaan en ff lekker aan de parasol vastgelegd, kan ze eventjes wat frisse lucht krijgen en lekker van het zonnetje genieten nu dat nog niet zo heel erg warm is..

Ik heb ook tevens geen slijm meer ondekt.. dus afwachten maar. Ik denk wel dat ik niet langer dan a.s. vrijdag ga wachten met een DA inteschakelen als ze de kleintjes dan nog niet heeft.. zou het niet kunnen verkroppen als er iest gebeud met ze of met Milou.

Tja het blijft lastig zo'n geschatte dracht

liefs

Guest_cato11_*
Guest_cato11_*

#57 Geplaatst 18 juli 2010 - 09:56

:geluk: :geluk: :geluk:

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#58 Geplaatst 18 juli 2010 - 10:46

Persoonlijk zou ik haar nu niet buiten laten, ook al in het aan een riempje.
Ze heeft slijm verloren. Hierdoor staat van binnen wel alles open. bacteriën zijn zo binnen gedrongen nu.
Buiten zijn genoeg bacteriën.

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

Guest_xxxcinderellaxxx_*
Guest_xxxcinderellaxxx_*

#59 Geplaatst 19 juli 2010 - 07:35

Nog altijd geen kittens hier.. Maar el dag 60 aangebroken.. tenminste voor zover de telling zal kunnen kloppen. Positief dus !!!! :LOL:

Wat het zijn het vreemde wezens eigenlijk he die katten... Heel de zwangerschap mauwen ze je de oren van het hoofd om te eten..het liefst elke 10 minuten maar deze ochtend wilde ze nieteens eten, nee ze wilde naar de gang, floep door de kier van de deur en de trap op....

Gelukkig is mijn Babysit vandaag de hele dag hier, ik moet zometeen naar cursus en vanmiddag een half uur met mijn oudste dochter naar logopedie.

Hebben jullie poezen ook veranderingen van gedrag, voedingspatroon gehad toen ze ver aan het eind liepen van hun zwangerschap, of is Milou gewoon ff niet te volgens hahaha

Guest_NANCY VANFLETEREN_*
Guest_NANCY VANFLETEREN_*

#60 Geplaatst 19 juli 2010 - 09:34

Ons Mousti eet alles! Constant honger blijkbaar. Of misschien ook wel van die rare kronkels tijdens zwangerschap! Ze krabt nu zelfs papier van de muur om 't op te peuzelen! En flodderen! Niet te doen! Deze morgen lag ik bijna languit op de keukenvloer omdat ze persé tussen mijn benen in mijn tenen wou bijten!

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Zwanger