Spring naar inhoud

* * * * * 3 stemmen

Foto's Surprise in a Box 3

• Log in om te reageren
478 reacties op dit onderwerp
Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#106 Geplaatst 16 juli 2010 - 21:09

hier eventjes een paar foto's van mijn pakketje :) waarvoor hartelijk dank aan Garnet!!! de foto's zijn een beetje onduidelijk, maar is met de gsm gemaakt omdat ik nogal snel moest zijn :)

Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#107 Geplaatst 16 juli 2010 - 21:12

:LOL: :LOL: :LOL:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#108 Geplaatst 16 juli 2010 - 21:20

Ik vind het ook zo super om al die poezels te zien genieten :thumb: :thumb: :thumb:

Geplaatste afbeelding

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#109 Geplaatst 16 juli 2010 - 21:22

hoi tirza leeft mijn kattenbeeldje nog ? Hopelijk hebben jou katjes nog geen round a bout en spelen ze met al die kleine speeltjes graag :thumb:

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#110 Geplaatst 16 juli 2010 - 21:23

:LOL: die laatste foto van Elmo "mamie is dat allemaal voor mij wat er in dat pakje zit?"

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#111 Geplaatst 16 juli 2010 - 21:26

Brenda... zei:

De poezels zijn er heel erg blij mee!!! Er zitten twee dingetjes bij die ik al een tijdje zocht en graag wou!!! Ze zijn er helemaal gek van! Muffin en Peach zijn er nou al direct mee aant spelen! Ook weet ik al van wie mijn pakje komt :) Frances :)
Dankjewel Frances voor de leuke doos met de super leuke speeltjes in! Ben toch tot de derde tip moeten gaan :LOL: wist het echt niet bij de eerst twee :ha dankjewel :loveshower:

Hihi Graag gedaan! Ben heel blij dat jouw poezies er tevreden mee zijn! Wat zijn die twee dingetjes? :LOL:

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#112 Geplaatst 16 juli 2010 - 21:26

ja inderdaad :LOL: het pakje was nog niet goed open of hij zat er al in hoor :) ik heb heel wat moeten doen om een foto te kunnen maken van elmo met een volledig pakketje :ha hij ging telkens wel met iets lopen :ha
hij vind het echt super, de muis met het gewichtje in heeft al serieus afgezien :ha en de kleine muisjes ook :) de glitterballetjes krijgt hij ng niet van mij, hij heeft er al 3 die eerst helemaal opgespeeld moeten worden :ha

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#113 Geplaatst 16 juli 2010 - 21:37

Ik ben blij dat hij de speeltjes leuk vindt :)

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#114 Geplaatst 16 juli 2010 - 21:39

Ik heb deze ochtend ook mijn pakje toegekregen!  :LOL: :LOL: Echter heeft Anaïs moeten wachten tot daarnet voor haar pakje, want we waren eerder niet thuis (had het al op het nieuwe adres laten leveren :x )

Hierbij de foto's van de super tevreden en nu zo zot als een achterdeur Anaïs!
IMG_2383.JPG

IMG_2384.JPG

IMG_2388.JPG

IMG_2389.JPG

IMG_2403.JPG

IMG_2400.JPG

IMG_2395.JPG

IMG_2393.JPG

IMG_2401.JPG

IMG_2386.JPG

IMG_2390.JPG

Regelmatig hoor ik nu een muis piepen :ha Daar is ze dus echt zot van! Ze is al tegen de chauffage ermee gevlogen :ha :ha

Mijn tip was:

16 poezenpootjes lopen hier rond
4 hondenpoten met een grote mond
met 16 hoefjes van edel dieren
zorgen zij hier voor veel plezier.
rest nog 4 pootjes van de kleine nijn
rara wie zou ik zijn?

God... Ik denk Samantha, maar ik ben er niet zeker van :oops: :oops: Alvast bedankt voor de gulle gever!! Anaïs is super tevreden.  En ik dus ook :LOL: :LOL: :flower:

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#115 Geplaatst 16 juli 2010 - 21:39

leuke foto's :) :duim:

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#116 Geplaatst 16 juli 2010 - 21:40

ja alleen de balletjes is hij niet zo zeker van, hij vind het maar vreemd dat de zo zacht zijn :oops: maar het pingpong balletje is hij echt gek van :)

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#117 Geplaatst 16 juli 2010 - 21:43

Sarah en Erik zei:

ja alleen de balletjes is hij niet zo zeker van, hij vind het maar vreemd dat de zo zacht zijn :oops: maar het pingpong balletje is hij echt gek van :)

Ping pong balletjes gaan zoals de doosjes van de kindersurprises, die botsen zo. Echt fantastisch!! :thumb:

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#118 Geplaatst 16 juli 2010 - 21:44

Frances zei:

Ping pong balletjes gaan zoals de doosjes van de kindersurprises, die botsen zo. Echt fantastisch!! :thumb:

ja inderdaad, hij wordt helemaal zot als het begint te botsen :LOL:

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#119 Geplaatst 16 juli 2010 - 21:49

Frances zei:

Hihi Graag gedaan! Ben heel blij dat jouw poezies er tevreden mee zijn! Wat zijn die twee dingetjes? :LOL:

Dat paars froetselballetje en blauw fluffyballetje. Zijn ze gek van hier!!! en muffin is helemaal gek van dat petstages ding!! echt nog is een dikke merci van ons!! :loveshower:

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Guest_Anida_*
Guest_Anida_*

#120 Geplaatst 16 juli 2010 - 21:52

Ook hier is het pakketje binnengekomen. Ik zou de hele dag thuis zijn maar ging vanmorgen om 11 uur de deur uit en kwam pas om kwart over 5 weer binnen. En dat was eigenlijk helemaal niet de bedoeling. Maar de buurvrouw had netjes het pakketje aangepakt.

Het pakketje. Miekje helpt uitpakken.

Geplaatste afbeelding

Eens even kijken wat daar inzit.
Geplaatste afbeelding

Ikke ook kijken.
Geplaatste afbeelding

Ow leuk confetti.
Geplaatste afbeelding

Deze foto heb ik nog kunnen maken van het stinkkussen.Wat een succes hier. Geplaatste afbeelding

Kijk vrouwtje een laserlampje. Gaan we speluh????
Geplaatste afbeelding

En een meneertje die dolblij met zijn tunneltje is.
Geplaatste afbeelding

En de hint.
Geplaatste afbeelding

Ik moest wel even zoeken in het suprisetopic maar ik weet dat deze supergave suprise van Eve komt.
Dank je wel. :hug:

En *Joke* het pakketje is inderdaad van mij.

En Eve als je niks te doen hebt dan mag je morgen hier komen stofzuigen hoor. Confetti ligt overal. ;)

Bewerkt door Anida, 16 juli 2010 - 21:55.