Spring naar inhoud

* * * * * 3 stemmen

Foto's Surprise in a Box 3

• Log in om te reageren
478 reacties op dit onderwerp
Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#331 Geplaatst 23 juli 2010 - 15:16

sandra25 zei:

Ja,Wendy :d De tip ging over sneeuw,mijn kater heet Snow.Misschien iets te vaag :)

Ik had in eerste instantie aan sneeuw gedacht, maar ik dacht nee dat kan het niet zijn. Sorry :oops: , maar een hele dikke merci voor de vele speeltjes en snoepjes. En bedankt ook voor de leuke kalender en het mapje. :hug:

Bewerkt door garnet, 23 juli 2010 - 15:17.

Midas
Midas
  • 5.472 berichten
  • 4 katten

#332 Geplaatst 23 juli 2010 - 18:13

ik ga gewoon wachten tot alle pakjes er zijn zodat ik zie van wie het was.
want zonder tip verdenk ik iedereen :lachen:
Maar ons mannekes trekken zich hier niets van aan die spelen maar door ermee.
Hartelijk dank aan wie het pakje verzonden heeft :thumb:

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#333 Geplaatst 23 juli 2010 - 18:19

Midas zei:

ik ga gewoon wachten tot alle pakjes er zijn zodat ik zie van wie het was.
want zonder tip verdenk ik iedereen :lachen:
Maar ons mannekes trekken zich hier niets van aan die spelen maar door ermee.
Hartelijk dank aan wie het pakje verzonden heeft :thumb:
alé, niet opgeven :LOL: :LOL: , ik denk zelfs dat ik mssn wel weet van wie je pakje komt :x

Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#334 Geplaatst 23 juli 2010 - 18:38

Ja Midas niet opgeven hoor, ik weet ook bijna zeker van wie jou pakje komt hoor

Guest_Sarina__*
Guest_Sarina__*

#335 Geplaatst 23 juli 2010 - 19:27

Gisteren ben ik de hele dag weg geweest... En toen ik 's avonds thuis kwam was mijn lieveke naar de post geweest... want daar alg een pakje op mij te wachten :dancer: whiiii!!!!!!
(Het briefje van de post was trouwens bij de buren terecht gekomen en die waren met verlof :roll: ) dus het was al dinsdag hier eigenlijk :louche: )...
Maar het is terecht!!!! :jump:

Ik denk (weet vrij zeker :) ) dat het van Sarah en Erik komt??!! Heeeel erg bedankt! De poesjes hebben zich geamuseerd en vinden de snoepjes heel lekker!!
Bij deze de fotootjes...

Flush had al van maandag gekampeerd bij de ingang, wachtend op het pakje :)
Geplaatste afbeelding

Inspectie van de doos...
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

Doosje open.....
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Hmmmm, dat ruikt lekker....
Geplaatste afbeelding

De buit!
Geplaatste afbeelding

De tip...

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Bijgevoegde thumbnails

• DSC02074 (Small).JPG
  • DSC02075 (Small).JPG
  • DSC02076 (Small).JPG
  • DSC02077 (Small).JPG
  • DSC02079 (Small).JPG
  • DSC02083 (Small).JPG
  • DSC02085 (Small).JPG
  • DSC02089 (Small).JPG
  • DSC02091 (Small).JPG
  • DSC02092 (Small).JPG
  • DSC02096 (Small).JPG
  • DSC02097 (Small).JPG
  • DSC02090 (Small) (2).JPG

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#336 Geplaatst 23 juli 2010 - 19:29

Nog wat gelukkige poezeltjes :dans: :cheer: :dans:

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#337 Geplaatst 23 juli 2010 - 19:50

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Sarina__*
Guest_Sarina__*

#338 Geplaatst 23 juli 2010 - 19:52

Nog even een filmpje van Flush die de doos leeg maakt :)

http://www.kattensit...rprise-box.html

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#339 Geplaatst 23 juli 2010 - 23:41

Hebben meegedaan:
*Joke*, alaantje, alexa, Anida, Animal_lover, Anja, Ashley, babetatilla, Brenda..., brithany, chatje80, clyde, dorien_951, elien89, Ester, eve, Frances, garnet, intu, Joloka, Kathleen, Magic Coonie, Midas, molleken, Mooncats, MZ_forever, Nico van sarahtje, Pixel, ramses, sandra25, Sarah en Erik, Sarina_, Serenity, Tirza

Hebben pakje gekregen:
*Joke* (van Anida) , alaantje, Alexa (van Chatje80),Anida (van Eve), Animal_lover (van Midas), Anja (van Joloka), Ashley (van Esther), babetatilla (van MZ_forever), Brenda...(van Frances), brithany (van Ashley), chatje80, clyde (van Animal_lover), dorien_951 (van Molleken), elien89, Ester (van *Joke*), eve (van Brithany), Frances, garnet, intu, Joloka (van Ramses),Kathleen (van Pixel), Magic Coonie (van Serenity),Midas,molleken (van Anja), Mooncats, MZ_forever (van Nico van sarahtje), Nico van sarahtje (van Alexa), Pixel, ramses (van Tirza), sandra25 (van Brenda), Sarah en Erik (van garnet), Sarina_, Serenity (van dorien_951), Tirza (van Clyde)

Pakje is geraden:
*Joke*, alaantje, alexa, Anida, Animal_lover, Anja,Ashley, babetatilla, Brenda...,brithany, chatje80, clyde, dorien_951, elien89, Ester, eve, Frances, garnet, intu, Joloka, Kathleen, Magic Coonie, Midas, molleken, Mooncats, MZ_forever, Nico van sarahtje, Pixel, ramses, sandra25, Sarah en Erik, Sarina_, Serenity, Tirza

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#340 Geplaatst 24 juli 2010 - 00:12

Sorry voor mijn lieve bezorger, maar ik weet echt niet wie. Ben ook zo zelden nog op de pc. Mijn kop staat helemaal ondersteboven. Krijg ik nog een tipje? :8

Ik denk Alaantje, maar ben niet zeker.. Want ze heeft ook een vogel en vissen? :LOL:

Bewerkt door Frances, 24 juli 2010 - 00:14.

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#341 Geplaatst 24 juli 2010 - 13:35

@ sarina: het pakje is idd van mij :)
wat spijtig dat je nu zo lang hebt moeten wachten door een fout van de postbode!
wat leuk dat ze de spulletjes leuk vinden :)
had je snel gevonden dat het van mij kwam?

Guest_Sarina__*
Guest_Sarina__*

#342 Geplaatst 24 juli 2010 - 22:26

Sarah en Erik zei:

had je snel gevonden dat het van mij kwam?

Nee hoor!!!
Ik ben iedereen af gegaan wiens pakje nog niet was geraden en de profielen bekeken... Het had misschien geholpen moest ik geweten hebben wie dat beest was op die foto, ik heb nooit echt naar sesamstraat gekeken :oops: ...
Maar toen ik de naam Elmo zag zei dat mij iets en ben ik gaan googlen en vond ik datzelfde beestje terug :) toen wist ik het heel zeker ;)

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#343 Geplaatst 26 juli 2010 - 17:54

Hebben meegedaan:
*Joke*, alaantje, alexa, Anida, Animal_lover, Anja, Ashley, babetatilla, Brenda..., brithany, chatje80, clyde, dorien_951, elien89, Ester, eve, Frances, garnet, intu, Joloka, Kathleen, Magic Coonie, Midas, molleken, Mooncats, MZ_forever, Nico van sarahtje, Pixel, ramses, sandra25, Sarah en Erik, Sarina_, Serenity, Tirza

Hebben pakje gekregen:
*Joke* (van Anida) , alaantje, Alexa (van Chatje80),Anida (van Eve), Animal_lover (van Midas), Anja (van Joloka), Ashley (van Esther), babetatilla (van MZ_forever), Brenda...(van Frances), brithany (van Ashley), chatje80, clyde (van Animal_lover), dorien_951 (van Molleken), elien89, Ester (van *Joke*), eve (van Brithany), Frances (van alaantje), garnet (van sandra25), intu, Joloka (van Ramses),Kathleen (van Pixel), Magic Coonie (van Serenity),Midas, molleken (van Anja), Mooncats, MZ_forever (van Nico van sarahtje), Nico van sarahtje (van Alexa), Pixel, ramses (van Tirza), sandra25 (van Brenda), Sarah en Erik (van garnet), Sarina_ (van Sarah en Erik), Serenity (van dorien_951), Tirza (van Clyde)

Pakje is geraden:
*Joke*, alaantje, alexa, Anida, Animal_lover, Anja,Ashley, babetatilla, Brenda...,brithany, chatje80, clyde, dorien_951, elien89, Ester, eve, Frances, garnet, intu, Joloka, Kathleen, Magic Coonie, Midas, molleken, Mooncats, MZ_forever, Nico van sarahtje, Pixel, ramses, sandra25, Sarah en Erik, Sarina_, Serenity, Tirza

Hier nog altijd niets.

Ik heb trouwens twee leden waarvan ik denk dat ze nog niets gepost hebben een PB gestuurd. Eentje ervan heeft het vandaag gelezen, maar antwoord krijg ik niet :evil: Andere is al verschillende dagen niet meer online geweest.

Bewerkt door Pixel, 26 juli 2010 - 21:59.

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#344 Geplaatst 26 juli 2010 - 18:13

Pixel zei:

Ik heb trouwens twee leden waarvan ik denk dat ze nog niets gepost hebben een PB gestuurd. Eentje ervan heeft het vandaag gelezen, maar antwoord krijg ik niet :evil: Andere is al verschillende dagen niet meer online geweest.

Op vakantie misschien?

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#345 Geplaatst 26 juli 2010 - 19:06

Was ik nu juist met Alaantje...?