Spring naar inhoud

* * * * * 3 stemmen

Foto's Surprise in a Box 3

• Log in om te reageren
478 reacties op dit onderwerp
Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#361 Geplaatst 27 juli 2010 - 13:22

Pfff niet plezant zeg! Hopelijk zijn die mensen gewoon op vakantie ofzo en zijn ze niet express de boel aan het bedotten want dat zou wel echt belachelijk zijn...

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#362 Geplaatst 27 juli 2010 - 13:31

Smitten Kitten zei:

Pfff niet plezant zeg! Hopelijk zijn die mensen gewoon op vakantie ofzo en zijn ze niet express de boel aan het bedotten want dat zou wel echt belachelijk zijn...
Tja, mijn pakje bevindt zaich al 14 dagen op het postkantoor. Ik heb uiteindelijk gisteren via Facebook de persoon een bericht gestuurd, omdat ik gezien had dat ze daar toch wel iets gepost had. maar dat kan natuurlijk idd van op een vakantiebestemming. maar als je op vakantie ga, dan weet je dat toch op voorhand en dan doe je niet mee aan zulke dingen. ik hoop dat mijn pakje snel terug naar hier gestuurd wordt en dan stuur ik het door naar een nieuw adres dat ik dan krijg van Pixel ;)
De persoon in kwestie heeft idd al sinds 2 juli niets meer gepost op KS.
Maar stel dat er nu iets ergs gebeurd is, daar zullen we maar niet aan denken hé :cry:

Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#363 Geplaatst 27 juli 2010 - 14:00

Smitten Kitten zei:

Ik hoop dat het nog aankomt dan!
Dat is dan het enige pakje dat nog moet aankomen?

Op p. 23 staat het laatste lijstje.

Van alaantje weet ik niets. Ofwel heeft ze het nog niet gehad, ofwel laat ze gewoon niet weten dat ze het ontvangen heeft. Haar afzender negeert mijn PB's gewoon, dus geen idee of er iets opgestuurd is.
Chatje80 haar pakje zou gisteren gepost moeten zijn. Dus hopelijk krijgt ze het snel.
Elien89 haar pakje ligt bij de post nog voor zover ik weet. Heb haar ook al gevraagd om iets te laten weten, maar ook geen reactie meer tot nu toe.
Van intu weet ik niet of ze wel iets verzonden heeft. Komt niet meer online de laatste tijd, dus heeft ook mijn PB nog niet gelezen. Haar pakje ligt ook nog bij de post, maar dat zal binnenkort wel teruggestuurd worden denk ik.
Van Mooncats weet ik ook niets. Niet of ze haar pakje heeft en niet of ze wel iets gepost heeft. En PB's sturen helpt niet echt als ze niet antwoordt.
En ik heb nog niets gehad.

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#364 Geplaatst 27 juli 2010 - 14:48

pff da's niet leuk zeg :(

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#365 Geplaatst 27 juli 2010 - 14:51

Oei, da's precies toch wel de eerste keer dat het niet zo vlotjes gaat...jammer.

Guest_Nico van sarahtje_*
Guest_Nico van sarahtje_*

#366 Geplaatst 27 juli 2010 - 15:00

Amaai, 6 pakjes dat nog niet zijn aangekomen of afgehaald. Wel sneu voor de mensen die nog aan het wachten zijn. :hug: :hug:

chatje80
chatje80
  • 2.750 berichten
  • 2 katten

#367 Geplaatst 27 juli 2010 - 15:07

Davy heeft deze week de late en ik was vandaag thuis in verband met het da bezoekje maar dus moet in de voormiddag toe komen aub.
Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#368 Geplaatst 27 juli 2010 - 17:20

Zo jammer zeg!
Dit is toch wel een domper. :s

Geplaatste afbeelding

Guest_Sarina__*
Guest_Sarina__*

#369 Geplaatst 27 juli 2010 - 19:13

Bij mijn pakketje staat het volgende op de website van de post:

Pakket onderweg voor uitreiking

en dan diezelfde dag een aantal uur later:

Pakket uitgereikt

Betekent dat dat de geadresseerde het heeft??? Of kan het toch nog zijn dat hij/zij niet thuis was??? Of wordt dat dan duidelijk vermeld?

Bewerkt door Sarina_, 27 juli 2010 - 19:13.

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#370 Geplaatst 27 juli 2010 - 19:24

Hoe heb je dat gevonden op de post site ,en waar Sarina dank u
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

chatje80
chatje80
  • 2.750 berichten
  • 2 katten

#371 Geplaatst 27 juli 2010 - 19:24

Jep, is dan toegekomen anders staat er iets van bericht van afwezigheid.
Geplaatste afbeelding

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#372 Geplaatst 27 juli 2010 - 19:52

Dan is je pakje toegekomen Sarina. Goed dat ik dat weet.

Guest_Sarina__*
Guest_Sarina__*

#373 Geplaatst 27 juli 2010 - 20:08

Pixel zei:

Dan is je pakje toegekomen Sarina. Goed dat ik dat weet.

Bij deze weet je dan ook dat het al op de 16de is aangekomen :evil: :evil: :censored:

Guest_Sarina__*
Guest_Sarina__*

#374 Geplaatst 27 juli 2010 - 20:12

babetatilla zei:

Hoe heb je dat gevonden op de post site ,en waar Sarina dank u

Je hebt een strookje meegekregen toen je je pakketje op de post ging afgeven, daar staat een nummer op. Op de website van de post kan je op de homepage, rechtsonder kiezen voor "volg online uw pakket" en dan het nummer ingeven.

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#375 Geplaatst 27 juli 2010 - 20:44

Bedankt Sarina
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag