Spring naar inhoud

* * * * * 3 stemmen

Foto's Surprise in a Box 3

• Log in om te reageren
478 reacties op dit onderwerp
JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#376 Geplaatst 27 juli 2010 - 21:19

Pixel ik wil U laten weten dat mijn pakje is afgeleverd op16 juli om 13.16 uur .Ik heb het gezien op de site van de post ,met dank aan Sarina voor de uitleg .Nu weet ik toch iets maar het niet plezant dat je steeds maar wacht .Heb jij al iets ontvangen . :) ;)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#377 Geplaatst 27 juli 2010 - 21:35

Alé, een nieuw overzicht dan met de info die we hebben van De Post. Jammer dat sommigen hier niet komen zeggen dat ze het ontvangen hebben...

Hebben meegedaan:
*Joke*, alaantje, alexa, Anida, Animal_lover, Anja, Ashley, babetatilla, Brenda..., brithany, chatje80, clyde, dorien_951, elien89, Ester, eve, Frances, garnet, intu, Joloka, Kathleen, Magic Coonie, Midas, molleken, Mooncats, MZ_forever, Nico van sarahtje, Pixel, ramses, sandra25, Sarah en Erik, Sarina_, Serenity, Tirza

Hebben pakje gekregen:
*Joke* (van Anida) , alaantje, Alexa (van Chatje80),Anida (van Eve), Animal_lover (van Midas), Anja (van Joloka), Ashley (van Esther), babetatilla (van MZ_forever), Brenda...(van Frances), brithany (van Ashley), chatje80, clyde (van Animal_lover), dorien_951 (van Molleken), elien89, Ester (van *Joke*), eve (van Brithany), Frances (van alaantje), garnet (van sandra25), intu, Joloka (van Ramses),Kathleen (van Pixel), Magic Coonie (van Serenity),Midas, molleken (van Anja), Mooncats, MZ_forever (van Nico van sarahtje), Nico van sarahtje (van Alexa), Pixel, ramses (van Tirza), sandra25 (van Brenda), Sarah en Erik (van garnet), Sarina_ (van Sarah en Erik), Serenity (van dorien_951), Tirza (van Clyde)

Pakje is geraden:
*Joke*, alaantje, alexa, Anida, Animal_lover, Anja,Ashley, babetatilla, Brenda...,brithany, chatje80, clyde, dorien_951, elien89, Ester, eve, Frances, garnet, intu, Joloka, Kathleen, Magic Coonie, Midas, molleken, Mooncats, MZ_forever, Nico van sarahtje, Pixel, ramses, sandra25, Sarah en Erik, Sarina_, Serenity, Tirza

Dan weet ik nog niet of alaantje iets ontvangen heeft. Ook geen idee of er wel iets naar haar opgestuurd is.
Chatje80 zou haar pakje morgen waarschijnlijk wel moeten krijgen.
Intu haar pakje ligt nog op De Post (of is al teruggestuurd misschien :louche: )
En ik heb nog niets.

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#378 Geplaatst 28 juli 2010 - 01:26

Dus er zijn er nu twee die een pakje hebben ontvangen , maar die niets hebben laten horen hier, zijn die twee de zelfde dan waarvan het pakje nog niet is ontvangen door een ander??

Bewerkt door brithany, 28 juli 2010 - 01:27.

Geplaatste afbeelding

Mooncats
Mooncats
  • 1.262 berichten
  • 13 katten

#379 Geplaatst 28 juli 2010 - 09:12

Sorry voor mijn late reactie, maar ben er een paar dagen tussen uit geweest en was vergeten
hier mijn fotootjes te posten :oops:

Maar beter laat dan nooit hé :)

spelen met de leuke playcube:

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Aïko is dol op zijn nieuwe balletje:

Geplaatste afbeelding

Zoals jullie kunnen zien zijn de poezels en de hondjes heel tevreden met hun kadootjes :)
Meer fotootjes volgen later nog, maar die staan op de andere PC.

Ik denk dat mijn pakje van Sarina_ komt?

Bewerkt door Mooncats, 28 juli 2010 - 09:14.

Guest_desorayo_*
Guest_desorayo_*

#380 Geplaatst 28 juli 2010 - 09:46

Pixel zei:

Op p. 23 staat het laatste lijstje.

Van alaantje weet ik niets. Ofwel heeft ze het nog niet gehad, ofwel laat ze gewoon niet weten dat ze het ontvangen heeft. Haar afzender negeert mijn PB's gewoon, dus geen idee of er iets opgestuurd is.
Chatje80 haar pakje zou gisteren gepost moeten zijn. Dus hopelijk krijgt ze het snel.
Elien89 haar pakje ligt bij de post nog voor zover ik weet. Heb haar ook al gevraagd om iets te laten weten, maar ook geen reactie meer tot nu toe.
Van intu weet ik niet of ze wel iets verzonden heeft. Komt niet meer online de laatste tijd, dus heeft ook mijn PB nog niet gelezen. Haar pakje ligt ook nog bij de post, maar dat zal binnenkort wel teruggestuurd worden denk ik.
Van Mooncats weet ik ook niets. Niet of ze haar pakje heeft en niet of ze wel iets gepost heeft. En PB's sturen helpt niet echt als ze niet antwoordt.
En ik heb nog niets gehad.

alaantje is op reis.staat op pagina 18 :d

Bewerkt door desorayo, 28 juli 2010 - 09:48.

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#381 Geplaatst 28 juli 2010 - 10:47

Intu is van de aardbodem verdwenen denk ik :louche:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

chatje80
chatje80
  • 2.750 berichten
  • 2 katten

#382 Geplaatst 28 juli 2010 - 12:28

Hier moet post nog komen en hopelijk willen ze het bij de buren afleveren want er is niemand thuis, pff
Geplaatste afbeelding

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#383 Geplaatst 28 juli 2010 - 14:24

Jammer zeg dat het zo moeizaam gaat! :catsad
"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

chatje80
chatje80
  • 2.750 berichten
  • 2 katten

#384 Geplaatst 28 juli 2010 - 17:29

Hier nog niks, pff.
Geplaatste afbeelding

Guest_Sarina__*
Guest_Sarina__*

#385 Geplaatst 28 juli 2010 - 23:31

Mooncats zei:

Sorry voor mijn late reactie, maar ben er een paar dagen tussen uit geweest en was vergeten
hier mijn fotootjes te posten :oops:

Maar beter laat dan nooit hé :)

spelen met de leuke playcube:

Aïko is dol op zijn nieuwe balletje:

Zoals jullie kunnen zien zijn de poezels en de hondjes heel tevreden met hun kadootjes :)
Meer fotootjes volgen later nog, maar die staan op de andere PC.

Ik denk dat mijn pakje van Sarina_ komt?

Ja, het komt inderdaad van mij...

Fijn dat er uiteindelijk toch nog een reactie komt...

Hoop dat de laattijdige reactie wordt goedgemaakt door een uitgebreide fotoreportage??? (liefst deze week nog aangezien het reeds 2 weken geleden is aangekomen....)
van alles wat er in het pakje zat (want op deze manier ziet het er maar magertjes uit :oops: )
oooh, en een foto van de tip!?
(de verpakking moet dan weer niet persé op foto staan ;) )

Bewerkt door Sarina_, 28 juli 2010 - 23:32.

Mooncats
Mooncats
  • 1.262 berichten
  • 13 katten

#386 Geplaatst 29 juli 2010 - 10:15

@ Sarina_: Ok, ik zal mijn best doen :)

chatje80
chatje80
  • 2.750 berichten
  • 2 katten

#387 Geplaatst 29 juli 2010 - 12:23

Lieve pixel, hier nog steeds niks en post is al geweest dus ik vrees er voor, kan jij nog eens informeren aub?
Geplaatste afbeelding

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#388 Geplaatst 29 juli 2010 - 12:34

Ik heb nog eens een PB gestuurd...

chatje80
chatje80
  • 2.750 berichten
  • 2 katten

#389 Geplaatst 29 juli 2010 - 12:45

Thank you.
Geplaatste afbeelding

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#390 Geplaatst 30 juli 2010 - 01:33

heb jij je pakje nu al sara??

En mooncats , willen idd wel een zeer uitgebreide foto repetatie nu hihi, is je straf omdat je het vergeten was loll..
Geplaatste afbeelding