jacqueline1983 zei:
alsof ik mn kittens naar een aziel doe en dr is niemand die mij moet vertellen wat ik moet doen dat is mijn keuze ik zeg toch ook niet laat je baarmoeder er uit halen er zijn al genoeg mensen .
en daarbij ze word gestereliseert als de katjes niet meer drinken nu kan t helemaal niet heeft de da mij verteld.
ik vind zo jammer dat op een forem zoals dit glijk weer mensen er mee gaan bemoeien die denken dat ze alles mogen en kunnen beslissen,je had politie moeten worden dan had je wat mogen zeggen.
en daarbij ik heb dislecktie en kan daar niks aan doen,jij bent zeker wel perfeckt??en als iedereen zn poes laat stereliseren hadden julie nu geen kat gehad.
laat mij en ga je met wat nuttigs bezig houden.
Aangezien ik gedumpte kittens opvang en werk voor een kattenvereniging denk ik dat ik me meer dan nuttig maak.
Bovendien zorgen jouw kittens onrechtsreeks voor dierenleed, want doordat jij een nestje hebt gaan de mensen die normaal een kitten zouden nemen in een asiel/opvang dit nu niet doen. Die kittens worden 70% zeker gedood. Er zijn gewoon teveel kittens, punt uit.
Er worden er jaarlijks duizenden ingeslapen doordat eigenaren hun katten nit laten steriliseren.
Ik denk niet dat ik alles mag beslissen. Ik zeg: Als jij goed zorgt voor je dier, dan is steriliseren je keuze. Een gewone kat zomaar laten jongen zonder dat je een (goede) fokker bent en aan rasverbetering doet, dat is compleet fout.
En dat is overigens geen mening maar een feit.
Bovendien heb ik mijn 2 katten uit de goot geraapt (de ene zelfs letterlijk).
Ik ben niet van plan om hier weer een discussie te beginnen, maar ik zou zeggen: informeer je (oa dmv dit forum).
In ieder geval super dat de moederpoes nu gesteriliseerd wordt.