Spring naar inhoud

- - - - -

kittens kruising wie weet welke pappa er is langs geweest!

• Log in om te reageren
53 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.161 berichten

#46 Geplaatst 22 juli 2010 - 20:52

Wat een lieve schatjes, geniet er maar van ze zijn zo snel groot. :heart: :love4: :heart:

muis en ik
muis en ik
  • 178 berichten
  • 3 katten

#47 Geplaatst 22 juli 2010 - 23:34

gewoon goed genieten ze zijn snel groot en de deur uit :heart:

Guest_jacqueline1983_*
Guest_jacqueline1983_*

#48 Geplaatst 23 juli 2010 - 07:15

jaaaa dat doen we met zn alle ook mn 3 kids ze zijn er helemaal weg van,hihihi
aandacht niks tekort.
:oops:

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#49 Geplaatst 23 juli 2010 - 15:11

Ga je er zelf nog een bijhouden??
Geplaatste afbeelding

Guest_jacqueline1983_*
Guest_jacqueline1983_*

#50 Geplaatst 23 juli 2010 - 20:31

brithany zei:

Ga je er zelf nog een bijhouden??

ja we willen idd graag zelf een houden maar we moeten even het karakter afwachten,we nemen degene die t makkelijkst met de kids is.
hoe zij of zij er uit ziet geeft voor ons niks.
:)

Guest_Jokari_*
Guest_Jokari_*

#51 Geplaatst 23 juli 2010 - 20:48

Mooie katjes, en ik kan begrijpen dat je er fier op bent.
Verder kan ik mij er volledig in vinden dat je je kat laat buiten lopen wanneer ze dat wil. Maar mss is het een idee om dat niet te doen zolang ze niet gesteriliseerd is ? Want wachten tot de kleintjes niet meer zogen (laat ze aub langer dan 8 weken bij de moeder ! ) is méér dan tijd genoeg voor mama-poes om alweer zwanger te worden tegen dat ze gesteriliseerd gaat worden, voor zover ik weet.

Guest_jacqueline1983_*
Guest_jacqueline1983_*

#52 Geplaatst 28 juli 2010 - 08:40

Jokari zei:

Mooie katjes, en ik kan begrijpen dat je er fier op bent.
Verder kan ik mij er volledig in vinden dat je je kat laat buiten lopen wanneer ze dat wil. Maar mss is het een idee om dat niet te doen zolang ze niet gesteriliseerd is ? Want wachten tot de kleintjes niet meer zogen (laat ze aub langer dan 8 weken bij de moeder ! ) is méér dan tijd genoeg voor mama-poes om alweer zwanger te worden tegen dat ze gesteriliseerd gaat worden, voor zover ik weet.

ja dit is ons door da ook vertelt.
komt dus goed! ;)

Guest_noesje_*
Guest_noesje_*

#53 Geplaatst 28 juli 2010 - 23:48

veel geluk met je prachtige kleintjes!

ik vind het ook wel eens vervelend dat er zo fel gereageerd kan worden maar dat kom je ook op andere forums tegen.
iedereen weet inmiddels wel dat de asiels vol zitten...

mijn zus heeft pas een kat uit een asiel gehaald, daar heeft ze inmiddels grote spijt van want diezelfde kat kwam ze later op marktplaats tegen als vermist!!!
die kat stond ook al 2 weken op amivedi toen hij in het asiel terecht kwam, waarom heeft het asiel geen kontakt gehad met amivedi????

Guest_jacqueline1983_*
Guest_jacqueline1983_*

#54 Geplaatst 02 augustus 2010 - 09:17

noesje zei:

veel geluk met je prachtige kleintjes!

ik vind het ook wel eens vervelend dat er zo fel gereageerd kan worden maar dat kom je ook op andere forums tegen.
iedereen weet inmiddels wel dat de asiels vol zitten...

mijn zus heeft pas een kat uit een asiel gehaald, daar heeft ze inmiddels grote spijt van want diezelfde kat kwam ze later op marktplaats tegen als vermist!!!
die kat stond ook al 2 weken op amivedi toen hij in het asiel terecht kwam, waarom heeft het asiel geen kontakt gehad met amivedi????

oo ja dat is vreselijk,wij hadden voor deze lieve schat een brkh,en er was een vrouw die haate katten en ze heeft hem tot 3 keer toe naar t aziel gebracht,gelukkig was hij geschipt,en kreeg de vrouw een standje van het aziel toen ze hem de 3e keer bracht.
ook hebben we de kosten die we iedere keer moesten betalen om hem weer meetenemen trug gekregen.

helaas is hij die winter onder een auto gekomen en zag ik hem liggen toen ik mn gordijnen open deed.
:(

nu over de lieve kleintjes,er zijn er 3 langharig en 3 kortharig en ze zijn nu al zindelijk en wandelen lekker door t hele huis heen,we genieten met volle teugen.
we hebben ook al besloten dat het grijze katertje hier blijft.
gr jac