Spring naar inhoud

- - - - -

Op reis

• Log in om te reageren
8 reacties op dit onderwerp
Guest_sofie6678_*
Guest_sofie6678_*

#1 Geplaatst 16 juli 2010 - 08:13

Hey allemaal,

ik heb 2 poezen, Tommeke (wordt 18 in augustus) en Spinneke (2 jaar) waar ik ongelooflijk veel van houd.
De mogelijkheid heeft zich aangeboden om een grote reis van 5 maanden te maken!
Ik wil mijn schatjes dan ook een mooie reis geven en ben op zoek naar een hotelletje, pensionnetje of een poezenvriend die mijn lievekes voor een langere tijd wil en kan bijhouden.

Wie kan mij helpen een goed plekje te vinden voor hen van januari 2011 tot en met mei 2011? Ze zijn ingeënt tegen niesziekte en kattenaids en heel lief en afhankelijk. Tom slaapt de hele dag en Spinneke heeft haar naam niet gestolen...

Alvast bedankt!!!!!
8)

Guest_angie555_*
Guest_angie555_*

#2 Geplaatst 16 juli 2010 - 10:44

Ik hoop dat er iemand is die ze in huis willen nemen, veel succes :wave:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 16 juli 2010 - 11:11

veel succes, mijn eigen katten zijn te stressy om er volwassenen  bij te zetten en maar tijdelijk op te vangen
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

griffel1977
griffel1977
  • 2.035 berichten

#4 Geplaatst 16 juli 2010 - 16:15

5 maanden is best lang ;) !!  Mss is het dan best om de katten onder te brengen bij mensen met héél véél verstand van katten en iemand die hen goed kan observeren, aangezien de oudste toch al een mooie leeftijd heeft!

Een hotelletje of pension is voor zo'n lange tijd mss niet een goede oplossig, tenzij de dieren er zich vrij kunnen bewegen, en géén hele dag moet doorbrengen in een kooi!

Mss kan je eens het Dierenthuisje te Brecht contacteren. Zij zijn een zéér goed asiel, maar doen ook beperkte vakantieopvang! De dieren hebben er de mogelijkheid om zich vrij te kunnen bewegen, mee te leven in huis en hebben een afgebakende tuin ter beschikking! Het dierenthuisje is één van de weinige goede aielen wat katten betreft!

Ik zou zéker eens contact opnemen met hen!!
www.hetdierenthuisje.be

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 16 juli 2010 - 16:18

:geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#6 Geplaatst 16 juli 2010 - 16:49

:geluk: wij zouden gek worden als we de jongens 5 maanden niet zouden zien :)

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 16 juli 2010 - 17:30

:geluk: :geluk:

Guest_sofie6678_*
Guest_sofie6678_*

#8 Geplaatst 20 juli 2010 - 13:48

Amelie zei:

:geluk: wij zouden gek worden als we de jongens 5 maanden niet zouden zien :)

Ik zal ze ook missen, ze!! Maar als ik weet dat ze op een goei plekje zijn, kan ik ook gerust zijn!

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#9 Geplaatst 20 juli 2010 - 13:51

Succes!