Spring naar inhoud

- - - - -

Pet-rescuw dorien_951 EIGENAAR GEVONDEN

• Log in om te reageren
94 reacties op dit onderwerp
tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#61 Geplaatst 16 juli 2010 - 22:44

wow zeg, wat een verhaal en wat lief van je, :flower: :flower: :flower:
heb je al nieuws gehoord nog van de poes

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#62 Geplaatst 16 juli 2010 - 23:15

De madam heeft al 2 keer gebeld... huilend
Ze is gaan zien maja geen mooi zicht hé
Morgen om 10u gaan we samen kijken en dan zien we weer verder.
Ze wilde wel tot het uiterste gaan maar het moest haalbaar blijven.

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#63 Geplaatst 16 juli 2010 - 23:31

Was het zo erg? :(
Moet wel een sterk kereltje zijn, zo doorzetten.

Guest_moira irina_*
Guest_moira irina_*

#64 Geplaatst 16 juli 2010 - 23:44

:geluk: :flower:

Ik hoop zo voor jou en die mevrouw dat de zwelling hard mindert en dat het goed blijft gaan.

Wat enorm goed dat je dit hebt gedaan....

Spannend hoor morgen....

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#65 Geplaatst 16 juli 2010 - 23:48

Erg ziet het er niet uit...

Heeft geen zichtbare wonden, bloed enkel een beetje uit de bek maar dat zou normaal zijn.
Dat diertje ligt daar maar en kwam zo naar haar geslopen toen ze zijn naam riep vertelde ze. Nu ik zou dat ook dus erg vinden zo een van mijn poezels zien afzien. En je bent zo machteloos.

Mijn echtgenoot zegt de kat heeft 9 levens en hij heeft er nu nog 8, morgen gaat zijne koppijn al stukken beter zijn.
Ik hoop het want het manneke is nog maar 1 jaar :(

wea
wea
  • 6.053 berichten
  • 5 katten

#66 Geplaatst 16 juli 2010 - 23:53

ocharme de duts zeg. Hopelijk komt alles goed. Die dame lijkt haar kat ook echt graag te zien.

Je man moet zich toch ook goed voelen als hij ziet hoe hij mee heeft geholpen die kat te redden en dan ziet hoe geliefd die kat was. gelukkig dat die kat jou en je man is tegengekomen zeg. waren er maar meer mensen zoals jullie....

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#67 Geplaatst 17 juli 2010 - 00:14

goh maar hij is al wel even geleden aangereden hé. Ik zou verwachten dat de zwelling er ondertussen toch echt al wel is. En dat het dus niet veel erger kan worden. Maarja, ik kan mezelf niet bepaald een dokter of dierenarts noemen ;)

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#68 Geplaatst 17 juli 2010 - 08:06

Ik sluit mij aan bij het vorige, super wat jij gedaan hebt. :flower: :flower:
En ik hoop zowel voor de eigenares als voor jou dat hij het haalt. :geluk: :geluk: :thumb: :thumb:

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.849 berichten
  • 4 katten

#69 Geplaatst 17 juli 2010 - 08:40

Hopelijk komt alles in orde met het diertje! :geluk: :geluk:

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#70 Geplaatst 17 juli 2010 - 09:03

Wat leuk dat je de eigenaar gevonden hebt.
:b :b :b

Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#71 Geplaatst 17 juli 2010 - 09:05

Och, hopelijk komt dit rakkertje er helemaal door. Mocht ik de eigenaar zijn, zou ik je nu waarschijnlijk nog steeds plat aan het knuffelen zijn ;) .
Geplaatste afbeelding

Vennen
Vennen
  • 2.412 berichten
  • 8 katten

#72 Geplaatst 17 juli 2010 - 10:10

Wat een verhaal!! :trance:

Hopelijk komt de kat er door! Fantastisch wat jullie gedaan hebben voor de poes! En wat een sterke kat! Hopelijk komt hij er toch nog door.

Ik wou dat ik ook iets gelijkaardigs kon vertellen, maar jammer genoeg was ik net altijd te laat bij de katten die ik op straat vond. :( Idem voor alle andere dieren die ik al van straat haalde. :(

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#73 Geplaatst 17 juli 2010 - 10:24

:thumb: :thumb: :geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#74 Geplaatst 17 juli 2010 - 10:32

Wat lief van je dat je samen met die madam mee gaat naar de DA, ik hoop echt dat het beestje erdoor komt.

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#75 Geplaatst 17 juli 2010 - 12:16

Vanmorgen kreeg ik telefoon van de kliniek dat de eigenaar van de rosse kat was gevonden. En dat ik dus niet hoefde te komen betalen.
Het is eigenlijk wel niet zo goed met het poesje zeiden ze. Ja ja ik had mijne zakdoek al direct nodig.

Natuurlijk moest ik nog met de madam gaan kijken en heb nog een half uur aan het piekeren geweest of ik het zou vertellen van het telefoontje of niet. Ik heb mijn traantjes bij haar verbeten en gezwegen.

We mochten direct naar druppel (zo noemt de poes) gaan kijken en wonder bij wonder lag hij gewoon zoals 100 katten liggen, op zijn zij met zijn kopje recht. (is dat slecht dacht ik :catscratchhead ) De madam deed het hok open en ging op de grond zitten en de poes liep beetje zat tot bij haar.

Ik was echt wel blij want had de vorige dag de poes er voor bijna dood achtergelaten.

De madam heeft de poezel mee naar huis genomen maar we zijn eerst nog langs haar eigen dierenarts gereden. Deze had er wel goed oog in. Enkel was de kans erg groot dat hij zijn rechter oog zou verliezen en misschien ook een beetje zou blijven zwijmelen.
Hij heeft Druppel een serieuze pijnstiller gegeven zodat hij rustig zonder al te veel pijn kan slapen en bekomen.

De madam mocht hem mee naar huis zodat ze Druppel zelf kan observeren en hare eigen dierenarts is dit weekend van wacht. Dus je bent er zo geweest als er toch iets zou zijn.

Ze gaat me verder op de hoogte houden.