Spring naar inhoud

- - - - -

Hellup!!

• Log in om te reageren
10 reacties op dit onderwerp
Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#1 Geplaatst 16 juli 2010 - 11:58

Hoikes!

Ik heb enkele computervraagskes...
Ten eerste, hoe verklein je zelfgemaakte filmpjes zodat ze niet meer dan 2kb zijn en ik ze op youtube kan uploaden?

Ten tweede, heel stom, nadat mijn computer onder handen is genomen door de hersteller zie ik geen kleine fotookes meer als ik mijn mappen openklik maar zo een standaardafbeeldingske (iets blauw)
Ik weet dat je bij "beeld" kunt kiezen hoe je ze wil maar dan zie ik nog steeds geen kleine fotookes, ik mis dat echt want nu moet ik alles openklikken iedere keer!

:8 :8 :8 :8 :8 Hellup!! :8 :8 :8 :8 :8

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#2 Geplaatst 16 juli 2010 - 12:04

Oei dat weet ik niet ,
ben zelf absoluut geen computerknobbel
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 16 juli 2010 - 12:12

Hoe je filmpjes moet verkleinen weet ik niet.
Maar om de kleine fotookes te zien kies je normaal bij beeld voor 'miniatuurweergaven' en dan zouden ze zichtbaar moeten zijn. :geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_xxxcinderellaxxx_*
Guest_xxxcinderellaxxx_*

#4 Geplaatst 16 juli 2010 - 12:31

je kunt een prgramma proberen dat heet DVD-Shrink, of je maakt een Hyves pagina aan, doet daarheem uploaden en hyves doet ze automatisch verkleinen. Ook kun je te werk gaan met Nero MediaHub.

En als dat niet zou werken kun je nog zoeken op download.com en daar invullen : film verkleinen

groetjes en suc6

Guest_xxxcinderellaxxx_*
Guest_xxxcinderellaxxx_*

#5 Geplaatst 16 juli 2010 - 12:33

welke versie van windows of mac gebruik je eigenlijk??? Ik weet dat op windows XP geen onsteuning meer gegeven word voor fotomateriaal. Ook niet met de laatste update. Microsoft heeft een poosje geleden aangegeven geen ondersteuning meer te boeden voor Xp omdat men wil dat iedereen op nieuwere besturingssystemen overgaat...

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#6 Geplaatst 16 juli 2010 - 13:08

xxxcinderellaxxx zei:

welke versie van windows of mac gebruik je eigenlijk??? Ik weet dat op windows XP geen onsteuning meer gegeven word voor fotomateriaal. Ook niet met de laatste update. Microsoft heeft een poosje geleden aangegeven geen ondersteuning meer te boeden voor Xp omdat men wil dat iedereen op nieuwere besturingssystemen overgaat...

Windows vista...

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#7 Geplaatst 16 juli 2010 - 13:08

PeggyJ zei:

Hoe je filmpjes moet verkleinen weet ik niet.
Maar om de kleine fotookes te zien kies je normaal bij beeld voor 'miniatuurweergaven' en dan zouden ze zichtbaar moeten zijn. :geluk: :geluk: :geluk:

ja, ik heb al alle mogelijkheden bij "beeld" geprobeerd en niks werkt...misschien is er een andere instelling die ik moet veranderen?
Ik kan misschien eens bellen naar die hersteller...

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#8 Geplaatst 16 juli 2010 - 13:12

xxxcinderellaxxx zei:

je kunt een prgramma proberen dat heet DVD-Shrink, of je maakt een Hyves pagina aan, doet daarheem uploaden en hyves doet ze automatisch verkleinen. Ook kun je te werk gaan met Nero MediaHub.

En als dat niet zou werken kun je nog zoeken op download.com en daar invullen : film verkleinen

groetjes en suc6

Dat ga ik eens uitproberen...

Merci!! :dance:

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#9 Geplaatst 16 juli 2010 - 17:04

:geluk: :geluk: :geluk:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 16 juli 2010 - 17:08

Op KS is er ook een video-convertor. Je kan hem downloaden als je kijkt bij filmpjes uploaden ;)
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#11 Geplaatst 16 juli 2010 - 22:40

sneeuwwitje zei:

ja, ik heb al alle mogelijkheden bij "beeld" geprobeerd en niks werkt...misschien is er een andere instelling die ik moet veranderen?
Ik kan misschien eens bellen naar die hersteller...

Ik doe het hier ook via beeld eigenlijk.

Maar misschien moet je dan eens via 'extra' proberen 'mapopties' en dan de balk weergave.  Daar heb je ook een aantal opties staan.  
Ik weet niet of dat misschien helpt?

Geplaatste afbeelding
:paw :paw