Spring naar inhoud

- - - - -

en het blijft maar komen

• Log in om te reageren
151 reacties op dit onderwerp
dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.849 berichten
  • 4 katten

#121 Geplaatst 24 juli 2010 - 18:09

Ik weet dat de politie raar kan doen en dat je niet dadelijk bent gegaan, speelt in dit **land natuurlijk in je nadeel. Maar dat ze NIETS doen, zelfs de wijkagent niet??? Ik zou verschrikkelijk boos worden!!!
Gelukkig zijn de katten reeds bij jou! Feliway helpt denk wel hoor, ookal zit de kat des huises vaak buiten. Denk ik toch :catscratchhead .
Je kan ook wat bachbloesems (lies van dit Forum kent er meer van) bij zijn eten doen.

Je hebt toch het recht, als je domiciëring daar stond, om je persoonlijke spullen op te halen? Niet?
Of is dit weer zo'n ding van ons leuk landje??

En van die fysieke toedoening, moeten ze noteren. Ookal kom je er later mee. Oke, je kan niets meer bewijzen, maar dan staat het genoteerd. Normaal doen ze dit wel dacht ik?

Guest_fannie_*
Guest_fannie_*

#122 Geplaatst 25 juli 2010 - 10:37

dolfjeweerwolfje zei:

Ik weet dat de politie raar kan doen en dat je niet dadelijk bent gegaan, speelt in dit **land natuurlijk in je nadeel. Maar dat ze NIETS doen, zelfs de wijkagent niet??? Ik zou verschrikkelijk boos worden!!!
Gelukkig zijn de katten reeds bij jou! Feliway helpt denk wel hoor, ookal zit de kat des huises vaak buiten. Denk ik toch :catscratchhead .
Je kan ook wat bachbloesems (lies van dit Forum kent er meer van) bij zijn eten doen.

Je hebt toch het recht, als je domiciëring daar stond, om je persoonlijke spullen op te halen? Niet?
Of is dit weer zo'n ding van ons leuk landje??

En van die fysieke toedoening, moeten ze noteren. Ookal kom je er later mee. Oke, je kan niets meer bewijzen, maar dan staat het genoteerd. Normaal doen ze dit wel dacht ik?

Mja heb een poging gedaan bij de politie maar tja, was wel te denken...Dat sommige mensen met te veel weg graken zonder er ooit voor te moeten opdraaien is me al lang bekend...Onrecht bestrijden is in die zin hopeloos en ik wil er ook geen energie meer aan hangen heb het al moeilijk genoeg op mijn jonge leeftijd zo'n dingen te moeten verwerken.
Ik weet niet waar ik moet beginnen...Mijn dagen zullen nu vooral bestaan uit bij Lucy en Tarja zitten, kan ik men gedachten verzetten naar hun welzijn. Moest ik ze niet bij me hebben dan was ik er nog erger aan toe...

Het gaat gelukkig al goed met ze, ze eten en zijn al een helemaal niet meer zo schrikachtig. Er lag vanmorgen wel platte kak in hun kattenbakje maar dat zal wel niet abnormaal zijn...
In hun drinkwater heb ik rescue gedaan ...Moet me wel inhouden om ze er niet al eens uit te laten...

groetjes

ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.838 berichten
  • 13 katten

#123 Geplaatst 25 juli 2010 - 10:47

:hug:
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Nashota
Nashota
  • 17.974 berichten
  • 3 katten

#124 Geplaatst 25 juli 2010 - 11:16

Gelukkig zijn ze nu bij jou :hug: :hug:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#125 Geplaatst 25 juli 2010 - 13:48

Fannie, met een leibandje kan je ze één voor één eens in de tuin laten om hun pootjes te laten strekken, en proficiat hé dat je hun terug hebt, pak van mijn hart want moest er ni aan denken wat hij zou gedaan hebben anders kwam ik eens met je oren trekken( bij wijze van spreken natuurlijk) want je hebt ons echt in spanning gelaten, maar eind goed al goed :d :d :d
Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

Guest_NANCY VANFLETEREN_*
Guest_NANCY VANFLETEREN_*

#126 Geplaatst 25 juli 2010 - 14:20

Ben blij voor jou dat je jouw poezen terug hebt!
Proficiat voor je moed!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#127 Geplaatst 25 juli 2010 - 15:51

:rub: :rub: :rub: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_fannie_*
Guest_fannie_*

#128 Geplaatst 25 juli 2010 - 20:48

technozino zei:

Fannie, met een leibandje kan je ze één voor één eens in de tuin laten om hun pootjes te laten strekken, en proficiat hé dat je hun terug hebt, pak van mijn hart want moest er ni aan denken wat hij zou gedaan hebben anders kwam ik eens met je oren trekken( bij wijze van spreken natuurlijk) want je hebt ons echt in spanning gelaten, maar eind goed al goed :d :d :d

kan je dan ook katten die het niet gewoon zijn om aan de leiband te lopen dat nog aanleren ?

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#129 Geplaatst 25 juli 2010 - 21:39

:hug: :hug:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#130 Geplaatst 25 juli 2010 - 21:50

fannie zei:

kan je dan ook katten die het niet gewoon zijn om aan de leiband te lopen dat nog aanleren ?

Dat ligt aan de kat, er zijn kittens die je het niet aangeleerd krijgt en er zijn volwassen katten die het vlot doorhebben en zelfs leuk vinden.

miranda
miranda
  • 7.830 berichten
  • 1 katten

#131 Geplaatst 25 juli 2010 - 22:06

waar te beginnen  Fannie? misschien met werk te zoeken zodat je niet afhankelijk bent van je ouders...dan kan je mss een huisje huren voor jou en je poezels. dit zou een goede start zijn denk ik... veel succes

Guest_fannie_*
Guest_fannie_*

#132 Geplaatst 26 juli 2010 - 15:11

miranda zei:

waar te beginnen Fannie? misschien met werk te zoeken zodat je niet afhankelijk bent van je ouders...dan kan je mss een huisje huren voor jou en je poezels. dit zou een goede start zijn denk ik... veel succes

Ja dat zou idd leuk zijn. Maar kdenk dat jij wel goed genoeg weet dat je met mijn vorig loon - onkosten die het werk met zich meebrengt( zou ik altijd blijven verdienen) moeilijk iets kan huren en redelijk kan leven...Moest ik genoeg verdienen met dat soort werk dan was ik al lang weer aant werk en zou ik ook van plan geweest zijn iets te huren en alleen te gaan wonen.

Ik denk dat ik maar weer naar school moet gaan zodat ik wat later zeker voor mezelf kan zorgen...in tussentijd zoek ik me iets om wat bij te verdienen. Heb nu goed genoeg door dat afhankelijk zijn niet goed aanvoelt...

Guest_jyotsna_*
Guest_jyotsna_*

#133 Geplaatst 26 juli 2010 - 15:44

fannie zei:

ja hoor, maar je hebt wel geduld nodig. Hobbes kende het niet, en in het begin als we dat tuigje aandeden ging hij gewoon plat op de grond liggen, en als hij al liep, dan was het precies een spastje. Paar keer maar direct uitgedaan, dacht dat het knelde ofzo, maar dan toch eens even volgehouden (gewoon tuigje aan zonder leiband en gewoon in huis laten doen), en het bleek puur aanstellerij, nu doet hij het zonder problemen aan!

welke job doe/deed jij dan Fannie?
ik zou me ook niet goed voelen moest ik afhankelijk zijn van iemand

gaat het verder wel een beetje?

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.849 berichten
  • 4 katten

#134 Geplaatst 26 juli 2010 - 16:09

jyotsna zei:

ja hoor, maar je hebt wel geduld nodig. Hobbes kende het niet, en in het begin als we dat tuigje aandeden ging hij gewoon plat op de grond liggen, en als hij al liep, dan was het precies een spastje. Paar keer maar direct uitgedaan, dacht dat het knelde ofzo, maar dan toch eens even volgehouden (gewoon tuigje aan zonder leiband en gewoon in huis laten doen), en het bleek puur aanstellerij, nu doet hij het zonder problemen aan!

welke job doe/deed jij dan Fannie?
ik zou me ook niet goed voelen moest ik afhankelijk zijn van iemand

gaat het verder wel een beetje?

Ik vroeg me ook net af welke job je deed. Het is inderdaad moeilijk deze tijde om alleen iets deftig te vinden, waar je dan ook nog poezen kunt houden. Maar ik denk wel dat dit moet lukken hoor!
Hopelijk vind je vlug werk!! :geluk:
Ik weet niets van jou en je verleden af, maar misschien even in de horeca ofzo gaan? Daar kan je vele uren kloppen en zo toch (door de uren) redelijk wat verdienen? Moet lichamelijk wel gaan natuurlijk.
Of via de interim even al het werk aannemen dat je krijgt, tot je iets deftig gevonden hebt?

:geluk: :geluk:

Guest_fannie_*
Guest_fannie_*

#135 Geplaatst 26 juli 2010 - 17:26

mja ik heb zelfd geen secundair diploma, kben eerder dit jaar gestopt met school in mijn laatste jaar( had ook problemen met frans en leerkrachten). Mientje was toen ziek en haar proberen redden koste heel veel geld ( dus ik maar gaan werken ) jammer genoeg is ze dan toch veel eerder moeten heengaan. Werkte als huishoudhulp omdat je anders niets zomaar vindt zonder diploma he.

Het was nooit mijn bedoeling om alleen te vallen dus kon ik grust vrede nemen met de beslissing die ik toen maakte om te gaan werken. Ik was niet alleen en zo was dat werk voldoende.

Maar nu is het natuurlijk een ander verhaal en zou ik best nog dat half jaartje school gaan volgen om een diploma te behalen. Eigenlijk ben ik schilder van opleiding, heb ik in het deeltijds onderwijs gedaan maar na 3 jaar zoeken naar werk toen en geen te vinden ( mogelijks omdat ik een vrouw ben) dacht ik toen om terug naar school te gaan, ditmaal het volwassenonderwijs. Zo had ik dus terug 4 jaar voor de boeg, nu nog een half....

Dat is mijn verhaal zo'n beetje...