Spring naar inhoud

- - - - -

en het blijft maar komen

• Log in om te reageren
151 reacties op dit onderwerp
arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 18 juli 2010 - 19:04

Ginger-en-Noortje zei:

Hij kan dat doen maar ik vraag mij af of de politie ook zo meegaand zal zijn met hem. Hij vraagt van jou iets onredelijks en de katten laten afmaken? Toon mij een dierenarts die gezonde katten afmaakt.

Ik kan je er direct 25 aanwijzen.

Je moet een redelijke termijn krijgen om te verhuizen :/.
Ook zijn de dieren jouw eigendom en mag hij die niet zomaar afmaken.
Neem ze toch mee naar je ouders? Als noodoplossing?

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 18 juli 2010 - 19:12

Als jij daar ingeschreven staat, kan hij jou onmogelijk buiten zetten. De politie zal hem hetzelfde zeggen. Jij woont daar, want je domicilie staat daar dus heb jij gelijke rechten als hem. Hij moet je een redelijk termijn geven om iets anders te vinden. Ik weet niet hoe het in jouw buurt zit, maar hier zijn er toch wel heel veel appartementen te huur en wij hebben ons appartementje in 2 weken ofzo gevonden. Ik denk dat een maand moet redelijk zijn, maar om de ruzie te vermijden, is het misschien beter om de katten tijdelijk op pension te doen en jij naar de ouders (eventueel katten meenemen naar daar of bij een goede kennis?), zodat je 'op je gemak' kan zoeken naar een andere leuke en betaalbare stek!

Sterkte!

Bewerkt door Mieke'tje, 18 juli 2010 - 19:13.

Geplaatste afbeelding

Guest_poezenmoeder_*
Guest_poezenmoeder_*

#18 Geplaatst 18 juli 2010 - 19:16

Volgens mij kan hij je niet buitenzetten maar ik ben daar wel niet zeker van. Eén ding weet ik wel zeker, ik zou maken dat inderdaad mijn poezels daar weg zijn, op pension of eventueel bij vrienden of even informeren via dierenopvangcentra of die geen tussentijdse oplossing weten...alhoewel dat ik een beteke vrees dat de vakantieperiode niet de ideale periode hiervoor is.
Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte en ik hoop dat je vlug een oplossing vindt ! :hug:

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 18 juli 2010 - 19:26

Wat een situatie Fannie............... :hug:
Zoals al velen het zegden: ik zou niet op mijn rechten staan, maar er zo vlug mogelijk weggaan! Neem aub ook dadelijk je poezen mee, ik zou hem voor geen haar betrouwen als ze bij hem achter blijven....!! Misschien een opvang? Of héél tijdelijk bij jou op je kamer tot je iets beters vindt??
Ik wens je heel veel moed en sterkte!! :hug: hug :hug: hug :hug

Guest_cato11_*
Guest_cato11_*

#20 Geplaatst 18 juli 2010 - 20:52

heel veel sterkte hoop dat je rap een oplossing hebt :hug:

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#21 Geplaatst 18 juli 2010 - 21:04

Ik zou ook proberen om zo vlug mogelijk te vertrekken.Makkelijk gezegd natuurlijk.Financieel,emotioneel is het een echte warboel.Maar alles beter dan daar te blijven,denk ik.Je zal een moeilijke periode doormaken,maar daarna zal alles beter zijn dan ervoor en zal je gesterkt zijn.Ik zou vertrekken en hem nooit meer contacteren,gewoon negeren(totaal...)En zelfs al zou hij het ooit willen goedmaken;nooit doen.Ik denk dat je nog jong bent,je komt hier wel prima door.Ik wens je veel sterkte en hoop dat je een goede oplossing vind voor je katten.

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#22 Geplaatst 18 juli 2010 - 22:23

:geluk: :geluk: :geluk:

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#23 Geplaatst 18 juli 2010 - 22:56

Heel veel sterkte en succes :geluk:

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#24 Geplaatst 18 juli 2010 - 22:57

erg veel sterkte!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Bene
Bene
  • 3.069 berichten
  • 3 katten

#25 Geplaatst 18 juli 2010 - 22:57

Heel veel sterkte.

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#26 Geplaatst 18 juli 2010 - 23:03

Dzjeezes wie zegt nu zoiets!
Amai hij schenkt u in feite een groot kado door zichzelf van u te verwijderen!
Beter af van iemand die zomaar arme katten zou laten afmaken!!!!! :knuppel: :knuppel: :knuppel:
STERKTE!! (ander en vele beter!)
Er is een oplossing, je moet ze alleen nog vinden! HUG

Bewerkt door sneeuwwitje, 18 juli 2010 - 23:04.

nikitaaake
nikitaaake
  • 291 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 18 juli 2010 - 23:17

Alle oplossingen die mij zo meteen te binnen schieten zijn hier al gezegd geweest, maar ik wil je héél veel sterkte wensen; zo'n situatie is niet niks! Hopelijk vind je een goede oplossing voor jezelf en de katjes en lacht het leven je gauw weer toe :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#28 Geplaatst 19 juli 2010 - 00:57

Ik zou ze ook direkt meenemen hoor, wie zegt dat je katten nog bij hem thuis zijn na die zogezegde week?
Al alleen om je te pesten zou hij ze mss wel wegdoen of zo.
Probeer een overeenkomst te maken met je ouders al moet je ze voor een paar dagen in de garage opsluiten. Kan je ze niet bij vrienden onderbrengen of mss wel bij iemand van ks??? :hug: :hug:

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#29 Geplaatst 19 juli 2010 - 01:05

Jee Fannie, wat een gebeuren zeg, laat je katten niet achter, maar doe je het toch zorg dat je hun paspoort mee heb in iedergeval.

Ga heel je telefoon lijst na en je facebook en je ks en bedenkt aan wie je kan vragen om je katten even onder te brengen, en vraag het ook duidelijk, soms snappen mensen niet als je je verhaal vertelt dat ze het zelf aan kunnen bieden.

Ik hoop dat je gauw je plekje vind en weer uit deze elende komt..

Geplaatste afbeelding

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#30 Geplaatst 19 juli 2010 - 08:42

Verschrikkelijk, hoop dat je vlug een oplossing vindt.
Sterkte