Spring naar inhoud

- - - - -

en het blijft maar komen

• Log in om te reageren
151 reacties op dit onderwerp
Guest_brit_*
Guest_brit_*

#46 Geplaatst 20 juli 2010 - 22:24

ik ben 1 ding zeker fannie al moeten de flikken de deur intrappen mijn katten haal ik eruit :evil:
ik hoop voor jou dat je de moed erin houd
kun je de dieren bij geen vrienden ofzo laten tot je iets gevonden hebt ?
veel sterkte alvast

Guest_fannie_*
Guest_fannie_*

#47 Geplaatst 20 juli 2010 - 22:29

kben nog aant kijken om de katten ergens te kunnen onderbrengen... geld om ze op pension te steken of op men eigen iets te beginnen heb ik niet en zal ik niet snel hebben ( heb mijn werk ook moeten opgeven en kheb geen diploma) de katten moeten dus ergens anders ondergebracht worden...

Bewerkt door fannie, 20 juli 2010 - 22:29.

ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.876 berichten
  • 13 katten

#48 Geplaatst 20 juli 2010 - 22:52

jee fannie wat erg!

het is dat je een rabiesenting nodig hebt, anders had ik ze zo hier opgenomen. Twee meer of minder zal me toch niet de kop kosten. Maar zelfs met een rabiesenting nu zou je nog drie weken moeten wachten en dat lukt niet :(

al zou iemand ze maar tijdelijk kunnen opvangen, dan geeft jij dat de kans om een andere oplossing te zoeken.

Voor nu ben ik het eens met mijn voorgangers. Bel de politie, doe aangifte! En vraag of ze met je meegaan om jou persoonlijke spullen EN je katten op te halen. Desnoods kom ik ze nog ophalen! Ik zoek wel een manier om ze over de grens te krijgen........

Kop op hoor meisje :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#49 Geplaatst 20 juli 2010 - 22:57

ginnie zei:

jee fannie wat erg!

het is dat je een rabiesenting nodig hebt, anders had ik ze zo hier opgenomen. Twee meer of minder zal me toch niet de kop kosten. Maar zelfs met een rabiesenting nu zou je nog drie weken moeten wachten en dat lukt niet :(

al zou iemand ze maar tijdelijk kunnen opvangen, dan geeft jij dat de kans om een andere oplossing te zoeken.

Voor nu ben ik het eens met mijn voorgangers. Bel de politie, doe aangifte! En vraag of ze met je meegaan om jou persoonlijke spullen EN je katten op te halen. Desnoods kom ik ze nog ophalen! Ik zoek wel een manier om ze over de grens te krijgen........

Kop op hoor meisje :hug: :hug:

Die enting valt wel te omzeilen hoor...

Als je ze echt op wil vangen dat valt er wel iets te regelen... stuur maar een pb meisjes.

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#50 Geplaatst 20 juli 2010 - 23:00

Ik denk wel dat ze bedoelt dat ze haar eigen katten wil beschermen tegen rabies :) .Meisje toch,hoe is het zover gekomen?Was er een reden dat je zo vlug moest vertrekken?Ik zou ook alles proberen om die katten daar weg te halen.Veel sterkte!

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#51 Geplaatst 20 juli 2010 - 23:01

ow wat erg meid! Ik hoop dat er alsnog een oplossing voor je komt :hug: niet opgeven!

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#52 Geplaatst 20 juli 2010 - 23:03

sandra25 zei:

Ik denk wel dat ze bedoelt dat ze haar eigen katten wil beschermen tegen rabies :) .Meisje toch,hoe is het zover gekomen?Was er een reden dat je zo vlug moest vertrekken?Ik zou ook alles proberen om die katten daar weg te halen.Veel sterkte!

Komen/kwamen die dan met dieren die in het wild leven in contact?

Guest_fannie_*
Guest_fannie_*

#53 Geplaatst 21 juli 2010 - 07:36

nee er was geen geldige reden waarom ik direct moest vertrekken, tis allemaal niet eerlijk en hard verlopen...Het enige waar ik erg hard aan til zijn de katten ik mis ze zo erg en zou ze zo graag hier bij me willen hebben maar men ouders vrezen dus dat hun eigen erg assosiale kat dan zou weglopen. Ik zou ze hier anders ook een veilige grote tuin kunnen geven en twas ook al altijd mijn droom om vooral Lucy buiten te kunnen laten die altijd wanneer ze kan een frisse neus gaat halen.

@ ginnie: toch bedankt voor het aanbod, ze zijn nooit met andere dieren in contact geweest voor zover ik weet. Tarja komt wel van een aziel waar ze bij haar broertjes en zusjes zat en Lucy is een vondeling, op straat gevonden...De DA had me altijd gezegt dat Rabies niet nodig is aangezien ze toch niet buiten mogen...

Bewerkt door fannie, 21 juli 2010 - 07:37.

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#54 Geplaatst 21 juli 2010 - 09:34

Ik hoop echt dat je een vriendin of zo bereid vind om even op je katten te letten.Want als hij zo een slecht karakter heeft...Het moet daarom zelfs niet laten afmaken zijn,maar geen eten geven of hen de nodige verzorging niet verschaffen is ook al erg genoeg.Hopelijk vind je snel een oplossing.

arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#55 Geplaatst 21 juli 2010 - 09:44

Leen een bench van iemand en steek ze voorlopig in die bench op je nieuwe slaapkamer?
Ik weet ht, dat is niet leuk, maar het is beter dan doodspuiten, niet?
Plus: Dan kan de kat van je ouders er niet mee vechten.

wea
wea
  • 6.109 berichten
  • 5 katten

#56 Geplaatst 21 juli 2010 - 12:05

ik ben het met arifiene eens: steek ze desnoods in een bench op je kamer, maar haal die katten daar onmiddellijk weg. Wsl mag je er al niet meer binnen en moet je al de politie bellen om ze weg te halen.

vooral omdat hij al gedreigd heeft ze dood te spuiten. Enne, hij dreigde ermee jou buiten te zetten en dat heeft hij ook gedaan.

Guest_sarahtje_*
Guest_sarahtje_*

#57 Geplaatst 21 juli 2010 - 12:16

:o  wat een kerel!! Ga inderdaad zo snel mogelijk naar de politie. Oh ik hoop voor jou dat het snel goed komt. Hopelijk vind je snel een oplossing voor je katjes. zoals gezegd, bench of pension, kan je niet effe bij je grootouders met ze terecht? Als wat was het maar voor enkele dagen? :hug:

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#58 Geplaatst 21 juli 2010 - 12:26

"Voor de katten krijg ik een week of hij laat ze afmaken."

Waar wacht je nog op? Ga ze vandaag halen! Je hebt nog maar 3 of 4 dagen de tijd meer. Vraag even begrip van je ouders, je ouders zouden dit toch moeten begrijpen dat dit een noodsituatie is :help: Ben je bang om er naartoe te gaan, neem dan je pa mee of een vriendin om je Katten wat het allerbelangrijkste is en je spullen , mee.
Mag je niet binnen, bel je onmiddellijk de politie terwijl je nog voor zijn deur staat. Maar Fannie wacht niet tot het te laat is aub voor het welzijn van je katten. :paw

Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#59 Geplaatst 21 juli 2010 - 12:29

Ga naar de politie, leg je verhaal uit.

Je kan onder begeleiding van de politie al je spullen gaan terug halen ook de katten. Mijn zus heeft dit ooit ook gedaan.

:hug: :hug: :hug:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#60 Geplaatst 21 juli 2010 - 15:22

Wat een :censored: . Ik zou ook zoals de anderen reeds zeiden, samen met de politie om je spullen en katten gaan, hij heeft niet het recht om je zomaar alles af te nemen hoor.
Als je de poezen voorlopig op jou kamer kan houden kan de poes van je ouders er stilaan aan wennen. Ik dacht vroeger ook dat onze eerste poes nooit anderen zou dulden, maar poezen reageren soms helemaal anders dan we verwachten hoor. Mischien lukt het wel prima met de poes van je ouders. :geluk: :geluk: :geluk:

Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag