Spring naar inhoud

- - - - -

en het blijft maar komen

• Log in om te reageren
151 reacties op dit onderwerp
Guest_Sheily_*
Guest_Sheily_*

#61 Geplaatst 21 juli 2010 - 20:36

ginnie zei:

anders had ik ze zo hier opgenomen. Twee meer of minder zal me toch niet de kop kosten.

Desnoods kom ik ze nog ophalen! Ik zoek wel een manier om ze over de grens te krijgen........

Maak dan gebruik van dit fijne aanbod fannie want dan zijn ze veilig voor nu en kun je daarna rustiger kijken hoe je dingen gaat doen maar zijn ze daar weg en ook veilig.
Sihirci wil Ginnie er nog bij helpen met de grens dus alleen eerste veiligheid is dan rond toch.

Guest_Claudia_*
Guest_Claudia_*

#62 Geplaatst 21 juli 2010 - 20:41

De grens is toch vrij? dat zal in deze tijd toch geen problemen geven?

Ik wil je veel sterkte wensen.

Guest_Sheily_*
Guest_Sheily_*

#63 Geplaatst 21 juli 2010 - 20:43

dacht ik ook wel en met zon aanbod van opvang heb je toch hun veiligheid gesteld voor nu om daarna te kijken hoe verder maar zijn ze in ieder geval nu bij die maf weg.

miranda
miranda
  • 7.830 berichten
  • 1 katten

#64 Geplaatst 21 juli 2010 - 20:45

fannie zei:

ik ben gisterennacht uit het appartement geforceert door hem en zijn famillie. Kben zelfs fysiek aangerand door zijn ma. Ik heb dus niets meer en Lucy en Tarja zitten er nu nog want ik kon ze niet meenemen.
Heb geen sleutel meer, niets meer het is me allemaal met man en macht afgenomen. Gerechtigheid zal ik nooit hebben want ik kon zelf de politie niet bellen omdat ze mijn gsm ook uit men handen wilden sleuren en ik hem dan maar vernietigd heb.
mijn katten zitten dus op het appartement met een potentiele moordenaar, ik kan er niets aan doen want ik kon ze niet meenemen naar men ouders, moest ik dat wel gekunnen hebben dan ging ik ervoor gevochten hebben toch de katten mee te hebben !!!!
Ik weet echt niet hoe ik dit alles kan overleven....

het spijt me

Fannie, maak  zo vlug mogelijk een afspraak bij geert.. dienstenthuis gent... dit is een vertrouwenspersoon op het werk die help bij zulke problemen een oplossing te bieden.

miranda
miranda
  • 7.830 berichten
  • 1 katten

#65 Geplaatst 21 juli 2010 - 20:47

fannie zei:

kben nog aant kijken om de katten ergens te kunnen onderbrengen... geld om ze op pension te steken of op men eigen iets te beginnen heb ik niet en zal ik niet snel hebben ( heb mijn werk ook moeten opgeven en kheb geen diploma) de katten moeten dus ergens anders ondergebracht worden...

hoe je hebt je werk opgegeven? je werkt niet meer voor dienstenthuis dan? poezen die niet buitenlopen kunnen perfect op een kamer gehourden worden gedurende enkele tijd dus als je eten en drinken en kattebak op een slaapkamer plaatst kan dit toch een oplossing bieden?

Bewerkt door miranda, 21 juli 2010 - 20:52.

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#66 Geplaatst 21 juli 2010 - 20:47

Als je met huisdieren de grens wil passeren dan moeten ze gevaccineerd zijn tegen Rabiës.

Guest_Claudia_*
Guest_Claudia_*

#67 Geplaatst 21 juli 2010 - 20:48

Ik vraag me alleen af hoe ze haar katten moet krijgen als ze al uit huis gezet is :evil: Pfff wat een verschrikkelijke situatie.

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#68 Geplaatst 21 juli 2010 - 20:50

Claudia zei:

Ik vraag me alleen af hoe ze haar katten moet krijgen als ze al uit huis gezet is :evil: Pfff wat een verschrikkelijke situatie.

Hij heeft haar een week gegeven om de diertjes op te halen.

Guest_Sheily_*
Guest_Sheily_*

#69 Geplaatst 21 juli 2010 - 20:57

Sihirci zei:

Als je met huisdieren de grens wil passeren dan moeten ze gevaccineerd zijn tegen Rabiës.
ja maar je zei toch dit

Sihirci zei:

Die enting valt wel te omzeilen hoor...

Als je ze echt op wil vangen dat valt er wel iets te regelen

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#70 Geplaatst 21 juli 2010 - 20:59

Sheily zei:

ja maar je zei toch dit

Yep, maar dat wil ik dan pb of per mail regelen, gewoon om probs voor te blijven ;)

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#71 Geplaatst 21 juli 2010 - 21:02

Sheily zei:

dacht ik ook wel en met zon aanbod van opvang heb je toch hun veiligheid gesteld voor nu om daarna te kijken hoe verder maar zijn ze in ieder geval nu bij die maf weg.

Precies, daarom wil ik ook meewerken ;)

Guest_Sheily_*
Guest_Sheily_*

#72 Geplaatst 21 juli 2010 - 21:03

Sihirci zei:

Yep, maar dat wil ik dan pb of per mail regelen, gewoon om probs voor te blijven ;)
Key :zwijg: komt het toch nog goed hoop ik :)

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#73 Geplaatst 21 juli 2010 - 21:04

Sheily zei:

Key :zwijg: komt het toch nog goed hoop ik :)

Dat hoop ik ook.

ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.867 berichten
  • 13 katten

#74 Geplaatst 21 juli 2010 - 21:06

als de katjes binnen belgie, liefst in de omgeving van fannie, opgevangen kunnen worden is dat uiteraard het allerbeste. Dan kan ze de katjes ook nog eens bezoeken.
Misschien kunnen ze toch tijdelijk mee? en dan alleen op de slaapkamer blijven? is niet voor permanent, maar geeft wel wat meer tijd om een permanente oplossing te zoeken.

Alles is echter beter dan een spuitje door een achterlijke kerel die zulke idiote dingen alleen al maar zegt! En die zo idioot doet!

En als het nodig is dan ruim ik hier een kamer uit. Ze komen dan niet los in mijn groep hoor, het is voor ons ook een tijdelijke opvang. Ze zouden met zn twee op een kamer komen, met voldoende speelmogelijkheden en uiteraard met onze tijd.

Mijn enige bedenking is dat mijn eigen groep niet in gevaar mag komen.

(de rabiesenting is verplicht voor de grens over, daar maak ik me wel zorgen om. Ik wil niet in de problemen komen natuurlijk, daar is niemand bij gebaat)

Er zal dus nog goed over nagedacht moeten worden. Maar hopelijk is er een betere oplossing voorhanden.
Ik duim er in ieder geval voor!

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#75 Geplaatst 21 juli 2010 - 21:14

Oh wat erg :hug veel sterkte in deze moeilijke periode! Ik sluit me aan bij de rest : haal je katten daar zo snel mogelijk weg, neem ze in een bench mee naar je ouders en zoek dan op je gemak een eigen stekje! En dien zeker een klacht in bij de politie.

Bewerkt door English Rose, 21 juli 2010 - 21:14.

Geplaatste afbeelding