Spring naar inhoud

- - - - -

Wat denken jullie?

• Log in om te reageren
14 reacties op dit onderwerp
3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#1 Geplaatst 18 juli 2010 - 15:13

Gisteren een tripje naar Nederland gemaakt omdat we via het net iets van bouwmateriaal gekocht hadden daar. Onze Lartae mocht mee (laat haar nog niet zolang alleen O:) ) .Toen we aanbelden werden we meteen heel hartelijk onthaalt en zij was meteen weg van ons kitten. Wat was mijn verwondering groot toen we binnenkwamen!! Een waar poezenparadijs met allemaal main coons, de ene nog mooier dan de andere.Gewoon prachtig!! Er zaten internationale prijspoezen tussen, je kan het dus wel voorstellen zeker :d ! Mijn man en ik waren allebei al dadelijk verliefd :heart: op een kitten. Nou hebben we wel op onze tanden gebeten want je wilt  er natuurlijk zo eentje mee naar huis nemen. Hebben we dus niet gedaan! :cry: haha. Maar nu vertelden die lieve mensen net als onze DA dat ze in Lartae iets van een britse korthaar zag!! En onze Melme die we onlangs hebben aangeschaft, duidelijk een main coon was(al was het zonder enige stamboom of zo). Aan ons Lotse dacht ze ook wel dat er main coon in zat.
Nu voor ons zijn onze katten allemaal htk 's hoor , Alleen onze pluche is een noorse boskat.
Wat denken jullie eigenlijk wat voor kruisingen er uiteindelijk in onze lieve poezen zit? Jullie kennen er hier allemaal meer over en zou wel leuk zijn om het eens te weten ;)
Het was in ieder geval een heel leuk en verrassend dagje uit :thumb: Hier ons Lotse:
Geplaatste afbeelding
Onze Melme:
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Het zusje van Lotse -Timre:
Geplaatste afbeelding

Lartae:
Geplaatste afbeelding

en onze pluche:

Geplaatste afbeelding

muis en ik
muis en ik
  • 178 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 18 juli 2010 - 15:17

:heart: mooie beestjes :love3:

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#3 Geplaatst 19 juli 2010 - 01:09

Ik zie in lartae vere een britt in zitten hoor, misschien dat melme idd wat op een main coon lijkt , ik als leek zou dat misschien ook denken, maar ik ben en blijf een leek daarin..
Geplaatste afbeelding

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 19 juli 2010 - 08:40

Mooie katten :heart:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#5 Geplaatst 19 juli 2010 - 08:53

Leuke katjes. :love3: :heart:

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#6 Geplaatst 20 juli 2010 - 08:59

Hier nog wat foto's die misschien wat duidelijker zijn ;)

Lartae:

Geplaatste afbeelding

Timre & Lotse :

Geplaatste afbeelding

Melme:

Geplaatste afbeelding

Onze pluche!

Geplaatste afbeelding

:paw :paw :paw :paw :paw :paw :paw :paw :paw :paw :paw :paw :paw :paw :paw :paw :paw :paw :paw :paw :paw :paw :paw :paw :paw :paw :paw :paw :paw :paw

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 20 juli 2010 - 09:17

:heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#8 Geplaatst 22 juli 2010 - 07:35

:love: :love:

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#9 Geplaatst 22 juli 2010 - 07:57

Mooie katten hoor!!!!!!!! :love: :love: :love:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 22 juli 2010 - 08:57

Ik zie er wel wat noorse bospoes in :) In ieder geval zijn het prachtige beestjes!

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#11 Geplaatst 22 juli 2010 - 10:50

Mooie katten :)

Ras van een foto af noemen is niet te doen.

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#12 Geplaatst 22 juli 2010 - 13:48

Het zijn zeker geen raskatten hoor ;) ( buiten pluche) maar het is wel leuk om te zien wat voor trekjes er misschien inzitten en die ik misschien kan relateren op trekjes in hun gedrag. Zo hebben Lotse & Timre bijvoorbeeld allebei een totaal ander liggedrag vanaf de eerste dag toen we ze als kittens hadden, dan de andere poezen. enz...... :catwalk2 :catwalk :catwalk2 :catwalk

Louise
Louise
  • 1.483 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 22 juli 2010 - 22:24

Lartae lijkt me een gewoon HTK'tje hoor, maar wel een mooi :)

Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.830 berichten
  • 1 katten

#14 Geplaatst 22 juli 2010 - 22:32

lotse heeft wel maincoon in..... Malme volgens mij meer noorse boskat....de andere zie ik geen ras in.

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#15 Geplaatst 26 juli 2010 - 08:40

Bedankt voor de reactie, het gaat echt wel om trekjes hoor :d ! Zoals bv dat lig gedrag. Vind er nergens iets van terug. Zowel Lotse als Timre (al als kitten) willen altijd met hun voorste poten heel erg gestrekt liggen en over iets heen hangen, maar dan bedoel ik echt hangen! Dat hun schouders echt opgelicht worden en de rest echt doorhangt. NU ze een serieus gewicht aan het krijgen zijn stel ik me natuurlijk de vraag of dat nog wel goed voor hun is, maar ze blijven bv wringen als ze bij je komen zitten tot ze hun hangpositie gevonden hebben en dan rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr spinnen maar. Heb dit bij nog geen enkele andere kat meegemaakt en als zusjes hebben ze dezelfde eigenschap. Misschien dat iemand daar iets van herkend of zo?