Spring naar inhoud

- - - - -

Splitten als koppel - wat met de katten ?

• Log in om te reageren
67 reacties op dit onderwerp
Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#61 Geplaatst 10 augustus 2010 - 10:46

veel succes!!

Guest_katy_*
Guest_katy_*

#62 Geplaatst 10 augustus 2010 - 10:53

hey, veel sterkte!!
ik weet dat een relatie in stand houden niet simpel is... maar het komt wel goed :)
echte liefde blijft bestaan ;)

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#63 Geplaatst 11 augustus 2010 - 07:44

:geluk: :geluk: :geluk:

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#64 Geplaatst 11 augustus 2010 - 11:04

Hopelijk valt alles uiteindelijk in zijn plooi :)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#65 Geplaatst 14 augustus 2010 - 19:33

:geluk: :geluk: :geluk: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#66 Geplaatst 14 augustus 2010 - 19:57

Ik lees dit topic nu pas. :s Ik hoop echt uit de grond van men hart dat jullie er samen mogen uitgeraken. Alvast nen hele dikke :hug: :hug: :hug:

Flashemieke
Flashemieke
  • 2.039 berichten
  • 11 katten

#67 Geplaatst 14 augustus 2010 - 20:08

Yep, er blijven voor gaan, hier zijn er ook strubbelingen geweest hoor in die 24 jaar dat we al samen zijn, maar ergens door onze dieren kwamen we steeds weer terug bij elkaar, toch zekers de eerste jaren konden we elkander af en toe achter het behang plakken :trance: .  Maar nu ben ik blij dat we er toch steeds zijn doorgekomen, en het gras ziet altijd groener aan de overzijde, maar echt, praten met elkander, en je zal zien, die in het begin zo dikwijls strubbelingen hebben en af en toe een pauze inlassen, die houden meestal het langste vol 8)

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#68 Geplaatst 14 augustus 2010 - 20:11

splitten als koppel is nooit makkelijk. Je deelt een deel van jullie leven samen. En net wat jullie delen maakt een split moeilijk. Of het nu gaat om katten, honden, kinderen, of wat dan ook. Dit soort problematiek moet je echt in overleg met elkaar uitpraten en een oplossing zoeken. Welles nietes is hier niet aan de orde. Het belang in casu van de poezen gaat voor.
Al eens gedacht aan bezoekrecht ? Hebben jullie in die mate een verstandhouding (geen ruzie met slaande deuren) dat dit zou lukken.  Het lijkt misschien moeilijk maar ook voor die diertjes ishet raar als ineens één van beide er niet meer is/zal zijn. Ze zijn het in jouw woning blijkbaar al gewoon. Is dit een goed argument ? Wie heeft er het meeste tijd om te spenderen aan de katten ? Vergelijk de werksituaties bv. De opvangmogelijkheden ingeval van "belet". Enz. Denk zelf even na, doe hem even nadenken. Praat er over met elkaar. De enige manier om tot een vergelijk te komen, waar jullie beide achterstaan. Veel sterkte ... :heart: