Spring naar inhoud

- - - - -

vriendschaps dilemma.....

• Log in om te reageren
31 reacties op dit onderwerp
ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.867 berichten
  • 13 katten

#31 Geplaatst 29 juli 2010 - 18:22

ik heb het hele verhaal gelezen en als ik heel eerlijk ben zou ik het contact helemaal verbreken.
tulek mogen ze de gegevens hebben, maar ik zou nergens op rekenen. Als ze dan willen is het prima, dan weten ze je wel te vinden. Het is niet alsof je helemaal niet te vinden bent online, toch?

Dit doet veel meer pijn dan het waard is. Het is pijnlijk om een goeie vriendschap kwijt te raken.
Het is nog veel pijnlijker om een het steeds te moeten herleven.

Laat het los. Dan wordt het voor jou (jullie) een stuk prettiger leven. Ik durf te wedden dat hij er niet wakker van ligt.
Hoe naar ook, misschien is het maar het beste zo. Koester de mooie tijden die jullie hebben gehad. Denk daar met een warm gevoel en plezier aan terug. En laat het in het verleden. Dat scheelt jullie veel verdriet. Makkelijk is zo'n beslissing niet, dat besef ik maar al te goed. Maar ik denk echt dat het een last van je schouders tilt als de beslissing eenmaal is genomen.
Nu ja, gewoon mijn mening dan he :oops: het blijft uiteraard altijd jullie keuze

Sterkte met de beslissing. :hug:

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#32 Geplaatst 29 juli 2010 - 18:23

Ik zou zelf geen contact meer opnemen, maar indien hij toch nog iets van zich zou laten horen, dan wel heel duidelijk zeggen waar het op staat.
Je man zal wellicht al veel volwassener in het leven staan en hij zal ergens blijven hangen zijn.
Er kan zoveel meespelen, zelfmedelijden, jaloezie, gemakzucht, profitariaat ... en zo zijn er nog zoveel mogelijkheden.  Laat je niet inpakken door dit soort mensen. ;)