Spring naar inhoud

- - - - -

Start To Run! Al 4 trainingen gedaan :)

• Log in om te reageren
57 reacties op dit onderwerp
Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#1 Geplaatst 19 juli 2010 - 17:45

Vorige vrijdag ben ik gestart met Start To Run, een programma waardoor je in 10 weken 5km leert lopen.
Ik doe dit om mijn conditie weer op te bouwen.
Tot nu toe heb ik er al twee trainingen opzitten :) Tot nu toe is het best zwaar, maar ik hou vol!
Ik heb me dan ook volledig ingespannen, nieuwe loopschoenen, loopbroek, jog-T-shirt, een vestje met lange mouwen voor als het frisser is en een polsbandje voor mijn sleutels :)
Zijn er nog mensen die dit doen, of gedaan hebben?
En wat zijn jullie ervaringen?

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 19 juli 2010 - 17:48

Ik ga er mee starten :) Leuk om te horen dat jij dit ook doet :)
Ik ga normaal fitnessen maar daar vind ik het nu te warm voor en daarmee dat ik hier mee start. Ben benieuwd! Alvast succes! ;) :)

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#3 Geplaatst 19 juli 2010 - 17:50

vroeger ging ik ook fitnessen, maar hier in de buurt is er wel een fitnesscenter, maar daar zitten vooral bodybuilders en zie je maar zelden een vrouw :p dus niet direct de plaats waar ik 3x in de week wil zitten :p
ik wens je allesinds véél succes! En raad je aan om ergens te gaan lopen met veel schaduw, een bos of park ofzo, ikzelf hou het niet uit in de zon ;) En schaf je goede loopschoenen aan ;)

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 19 juli 2010 - 17:54

Aan mij moet je GEEN voorbeeld nemen.  Ik ben er een tijdje geleden ook eens aan begonnen... met veel moed en ook alles erop en eraan.  Mijn probleem ... ik ben niet sportief en heb helemaal GEEN uithouding of conditie.  Ik ben halfweg het programma geraakt en toen geraakte ik niet verder.
Mijn tweede probleem... ik sport echt niet graag.  Ik gebruik mijn vrije tijd liever voor handwerk en mijn katten.  Ik weet wel dat het gezond is, maar als vrouw moet je al zoveel dingen doen die je niet leuk vindt (wassen, strijken, poetsen, boodschappen doen ...) dan steek ik mijn vrije tijd liever in iets anders.  Jaja ik zoek uitvluchten ... maar ik sport echt niet graag :p :LOL: :oops:

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#5 Geplaatst 19 juli 2010 - 17:57

veerlevs zei:

Aan mij moet je GEEN voorbeeld nemen. Ik ben er een tijdje geleden ook eens aan begonnen... met veel moed en ook alles erop en eraan. Mijn probleem ... ik ben niet sportief en heb helemaal GEEN uithouding of conditie. Ik ben halfweg het programma geraakt en toen geraakte ik niet verder.
Mijn tweede probleem... ik sport echt niet graag. Ik gebruik mijn vrije tijd liever voor handwerk en mijn katten. Ik weet wel dat het gezond is, maar als vrouw moet je al zoveel dingen doen die je niet leuk vindt (wassen, strijken, poetsen, boodschappen doen ...) dan steek ik mijn vrije tijd liever in iets anders. Jaja ik zoek uitvluchten ... maar ik sport echt niet graag :p :LOL: :oops:

wat spijtig dat je ermee gestopt bent!
volhouden is de boodschap!
Ikzelf jog ook helemaal niet graag, maar doe het puur voor de conditie :)

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 19 juli 2010 - 18:09

veel succes, heb dat ook eens gedaan (toen met Evy Gruyaert), maar von,d het op den duur zo'n ééntonige slechte muziek O:) en dan  dat praten tussendoor :ha . maar na een tijdje kon ik best wel een eind lopen. Dus succes en volhouden :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#7 Geplaatst 19 juli 2010 - 18:11

Ik heb het hier ook gedaan in Lochristi (da's dan met een hele groep). Ik vond het heel leuk maar jammer genoeg mag ik niet meer sporten :cry: .

Geplaatste afbeelding

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#8 Geplaatst 19 juli 2010 - 18:23

wat spijtig dat je niet meer mag sporten...
het lijkt mij ook wel leuk om dit te doen in groep :)
maar voorlopig ben ik nog alleen :)

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#9 Geplaatst 19 juli 2010 - 18:26

Ik heb dat gedaan een 6tal jaar geleden met een vriendin van me. Tegen het einde van het programma kan je idd veel meer, werkt goed hoor. wij hadden ook een keukenwekkertje mee, om het aantal minuten lopen/wandelen te timen :ha

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 19 juli 2010 - 18:30

Wat leuk zeg!  Keep on the good work!

Geplaatste afbeelding

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 19 juli 2010 - 18:32

Sarah en Erik zei:

vroeger ging ik ook fitnessen, maar hier in de buurt is er wel een fitnesscenter, maar daar zitten vooral bodybuilders en zie je maar zelden een vrouw :p dus niet direct de plaats waar ik 3x in de week wil zitten :p
ik wens je allesinds véél succes! En raad je aan om ergens te gaan lopen met veel schaduw, een bos of park ofzo, ikzelf hou het niet uit in de zon ;) En schaf je goede loopschoenen aan ;)

Ja ik ga ook drie keer per week nu. Maar is echt veel te warm.
Ja goede loopschoenen heb ik al een tijdje en veel bomen zijn hier ook :ha het is hier een boerengat! Jij ook veel succes meid ;) here we go :cheer:

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#12 Geplaatst 19 juli 2010 - 18:33

Vosse zei:

Ik heb dat gedaan een 6tal jaar geleden met een vriendin van me. Tegen het einde van het programma kan je idd veel meer, werkt goed hoor. wij hadden ook een keukenwekkertje mee, om het aantal minuten lopen/wandelen te timen :ha

tegenwoordig geen keukenwekkertjes meer nodig :) nu zijn er gewoon bestandjes om te downloaden met leuke muziek een een coach die je zegt wanneer en hoe lang je moet lopen :) gewoon op je gsm op mp3-speler zetten, je steekt je oortjes in, en lopen maar :)

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 19 juli 2010 - 18:34

Sarah en Erik zei:

tegenwoordig geen keukenwekkertjes meer nodig :) nu zijn er gewoon bestandjes om te downloaden met leuke muziek een een coach die je zegt wanneer en hoe lang je moet lopen :) gewoon op je gsm op mp3-speler zetten, je steekt je oortjes in, en lopen maar :)

idd :) evy in je oren terwijl je loopt :ha

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#14 Geplaatst 19 juli 2010 - 18:38

ja maar wij deden dat met 2 hé, dus wij babbelden (of iets dat ervoor moest doorgaan!) ondertussen

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#15 Geplaatst 19 juli 2010 - 18:50

ah ok ja :) moest ik met twee zijn, zou ik ook wel liever babbelen ja :)