Spring naar inhoud

- - - - -

Start To Run! Al 4 trainingen gedaan :)

• Log in om te reageren
57 reacties op dit onderwerp
Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#16 Geplaatst 19 juli 2010 - 20:29

Ik ben daar ook eens vol goeie moed aan begonnen...3 weken heb ik het volgehouden :ha :ha :ha :ha

(Toen had ik plots keiveel zeer onderaan mijn rechtervoet en daarna nietmeer opnieuw begonnen...)

Gelukkig ben ik al zover dat ik niet iedere keer naar de winkel hol achter een nieuwe outfit als ik weer eens een nieuwe sport probeer... :ha :ha
Lopen vind ik eigenlijk maar saai...
Momenteel doe ik al 3 maand intensieve yoga (had ik voordien ook al op 2 andere plaatsen gevolgd maar deze is echt goed) ,ga ik af en toe naar de sportoase bij het zwembad in de Veldstraat (per les ist maar €5!), daar doe ik eens zumba dan eens pilates, ik heb afwisseling nodig!! :LOL:
En ik ga elke dag met de fiets naar het werk (is een 50 min per dag stevig doortrappen)

VEEL SUCCES!!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 19 juli 2010 - 21:18

Lopen is niet aan mij besteed, als ik 2 dagen ga lopen, lig ik 3 weken plat met mijn rug
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_EmilyenAmedee_*
Guest_EmilyenAmedee_*

#18 Geplaatst 19 juli 2010 - 21:33

Ik ben begonnen met start to run en loop nu 8 km. Ik hoop in april de 10 Miles van Antwerpen mee te lopen, maar vrees dat het toch te hoog gegrepen is :x

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#19 Geplaatst 19 juli 2010 - 21:37

EmilyenAmedee zei:

Ik ben begonnen met start to run en loop nu 8 km. Ik hoop in april de 10 Miles van Antwerpen mee te lopen, maar vrees dat het toch te hoog gegrepen is :x

en hoe lang ben je nu al bezig? :) véél succes met het behalen van je 10km :)

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#20 Geplaatst 19 juli 2010 - 21:45

:thumb: :thumb: :thumb:

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#21 Geplaatst 19 juli 2010 - 21:48

weet er iemand hoe het zit met de terugbetalingen?
ik had gezien op de site van start to run dat je van de cm een vergoeding krijgt van 10euro? Maar is dit dan enkel wanneer je dit doet via een club?

Asunto
Asunto
  • 834 berichten
  • 5 katten

#22 Geplaatst 19 juli 2010 - 22:18

blijven volhouden, het begint echt leuk te worden wanneer je wat beter getraind bent.
Met twee of meer lopen is zeker in het begin aan te raden. Ken je niemand die ook wil starten met lopen?
Aansluiten bij een vereniging helpt ook wel om niet te snel op te geven.
Ik loop al meerdere jaren en loop nu 50 tot 70 km per week.
Het is voor mij ontspanning. Mijn man en mijn zoon lopen trouwens ook.
Naast het lopen ga ik nog mountainbiken en crossfietsen.

Hier nog foto's van de marathon in Rotterdam en laatste jaar in Berlin.

Bijgevoegde thumbnails

• fmr10-18136.jpg
  • maraton foto.jpg

Geplaatste afbeelding

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#23 Geplaatst 19 juli 2010 - 22:21

Asunto zei:

blijven volhouden, het begint echt leuk te worden wanneer je wat beter getraind bent.
Met twee of meer lopen is zeker in het begin aan te raden. Ken je niemand die ook wil starten met lopen?
Aansluiten bij een vereniging helpt ook wel om niet te snel op te geven.
Ik loop al meerdere jaren en loop nu 50 tot 70 km per week.
Het is voor mij ontspanning. Mijn man en mijn zoon lopen trouwens ook.
Naast het lopen ga ik nog mountainbiken en crossfietsen.

Hier nog foto's van de marathon in Rotterdam en laatste jaar in Berlin.

nee spijtig genoeg is er niemand die bij mij in de buurt woont die ook wil starten, en vind het juist handig dat ik zelf kan beslissen wanneer ik op de geplande dag ga lopen. Ik ben wel een doorzetter, dus denk wel dat het mij alleen gaat lukken :)

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#24 Geplaatst 19 juli 2010 - 23:25

sneeuwwitje zei:

Ik ben daar ook eens vol goeie moed aan begonnen...3 weken heb ik het volgehouden :ha :ha :ha :ha

(Toen had ik plots keiveel zeer onderaan mijn rechtervoet en daarna nietmeer opnieuw begonnen...)

Gelukkig ben ik al zover dat ik niet iedere keer naar de winkel hol achter een nieuwe outfit als ik weer eens een nieuwe sport probeer... :ha :ha
Lopen vind ik eigenlijk maar saai...
Momenteel doe ik al 3 maand intensieve yoga (had ik voordien ook al op 2 andere plaatsen gevolgd maar deze is echt goed) ,ga ik af en toe naar de sportoase bij het zwembad in de Veldstraat (per les ist maar €5!), daar doe ik eens zumba dan eens pilates, ik heb afwisseling nodig!! :LOL:
En ik ga elke dag met de fiets naar het werk (is een 50 min per dag stevig doortrappen)

VEEL SUCCES!!

Intensieve yoga? Leuke zwemles aan de Veldstraat? Meer info graag!!! :ha
Ik woon daar ook in de buurt he ;)

catherine
catherine
  • 40.161 berichten

#25 Geplaatst 19 juli 2010 - 23:56

Veel succes met je start to run programma en oppassen voor de sportblessures hé!!! :duim:

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#26 Geplaatst 20 juli 2010 - 10:29

Ik heb dit twee jaar geleden gedaan, ik moet zeggen dat ik normaal een hekel had aan lopen, maar met Evy vond ik het leuk.
Ik liep uiteindelijk ook 5 km zonder problemen.
Gestopt door ziekte (en winter).
Ben dan dit jaar in januari opnieuw begonnen, maar ben helaas ook weer gestopt. Denk dat ik één dezer opnieuw begin.

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#27 Geplaatst 20 juli 2010 - 14:03

Leuk dat je ermee begonnen bent. Ik ben vandaag met week 7 gestart, dan begint het goed vooruit te gaan met het aantal minuten lopen 8)

Geplaatste afbeelding

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#28 Geplaatst 20 juli 2010 - 14:15

Vosse zei:

Intensieve yoga? Leuke zwemles aan de Veldstraat? Meer info graag!!! :ha
Ik woon daar ook in de buurt he ;)

ewel, de yoga is een privé klasje met nog een paar anderen, maar die "Antwerp Yoga" op de leien schijnt ook héél goed te zijn (daar heeft onze lerares haar opleiding gekregen)

En Tzijn geen zwemlessen die ik volg maar groepslessen van allerhande soort (aangezien ik alles snel beu ben moet ik afwisselen ;) )
sportoase - Welkom
Het leuke is dat het met een 10 beurten kaart maar 5 euro per les is.
Ik heb al zumba/aquazumba/pilates gedaan daar.
Waarschijnlijk ga ik vrijdag weer zumba doen, als je meewil?
Is echt leuk, die leraar is een Afrikaan die echt met zijn gat shaked en buikdanst, gieren! :ha
Het uurrooster kan je op de site vinden
Mij herken je aan het feit dat ik de hele les de slappe lach heb... :d

Bewerkt door sneeuwwitje, 20 juli 2010 - 14:15.

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#29 Geplaatst 20 juli 2010 - 14:18

Sarah en Erik zei:

nee spijtig genoeg is er niemand die bij mij in de buurt woont die ook wil starten, en vind het juist handig dat ik zelf kan beslissen wanneer ik op de geplande dag ga lopen. Ik ben wel een doorzetter, dus denk wel dat het mij alleen gaat lukken :)

ja, is soms beter want anders als die andere niet gaat ben je geneigd om ook af te haken...

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#30 Geplaatst 20 juli 2010 - 14:21

Ik fitness ook in de sportoase :) maar wel die in Limburg. Is een super leuke fitness. Ook de groepslessen zijn leuk zoals aqua fatburning enzo :) en grappig met al die vrouwen en dan zo een leraar die grapjes zit te maken de hele tijd.

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.