Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

Trimmer + foto's en 2 filmpjes

• Log in om te reageren
17 reacties op dit onderwerp
Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#16 Geplaatst 23 juli 2010 - 11:29

Solotje zei:

Njamie... dat is toch zo lekker die motjes :misselijk: :lachen: , ze zien er fantastisch uit! :loveshower: :loveshower: :loveshower:

en spinnewebben dan!!! MMM suikerspin!

jean
jean
  • 15 berichten

#17 Geplaatst 06 augustus 2010 - 14:29

Mieke zei:

Hallo,
... Als er iemand een goede trimmer wenst in Oostende dan ik je zeker ééntje aanbevelen :) .
... Enkele foto's (misschien zien jullie het verschil niet op foto of film, maar ik zie het zeker) :thumb: :

Silas = dash; witter dan wit ;)

Kattensite-forum - - Motjes eten

Kattensite-forum - - Melvin

Wat een prachtige poezen ! Die witte is echt super, maar ik vind de wilde looks van Melvin minstens even aantrekkelijk.

Gezien ik ook in Oostende woon zou ik je dankbaar zijn indien je me de gegevens van je kattentrimster zou bezorgen. Het is echt niet dringend hoor, maar toen ik vorig jaar een trimsalon nodig had, vond ik niets in een straal van 50 km. Ik ging toen naar 'Thea' die hier in Oostende een zekere bekendheid geniet omdat ze alle verlaten poezen adopteert die ze maar kan vinden (ze heeft misschien wel 20, 30 of nog meer).  Ze heeft m'n poes toen wel graag en goed geholpen (vacht van de poes zat onder een vettige smurrie) en ik ben haar daar wel enorm dankbaar voor, maar een professionele trimmer zou wel nuttig zijn.

Maine Coons lijken me prachtige dieren.  Ik had er ook bijna eentje, maar de dag dat ik die wilde gaan halen in Maastricht, vond ik net een heilige birmaan van een bejaard echtpaar in de buurt van Oostende :d . Binnenkort zet ik ook eens wat foto's online.

Thx & Groetjes,
JM

Bewerkt door jean, 06 augustus 2010 - 14:33.

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 08 augustus 2010 - 11:36

Wow hun vachtjes zien er super uit! :LOL:

Wat een mooie mannen toch!

Geplaatste afbeelding