Spring naar inhoud

- - - - -

Vrijgezelle avond organiseren...

• Log in om te reageren
17 reacties op dit onderwerp
cheryl
cheryl
  • 1.822 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 19 juli 2010 - 22:39

Help help!!

Weet iemand tips of ideeen om een vrijgezelle te organiseren?
Het is voor een goei vriendin, 25 jaar.
Heb dat nog nooit gedaan en zou niet weten waar te beginnen...
Alle ideetjes zijn welkom!

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#2 Geplaatst 20 juli 2010 - 06:38

Wil je ideeën van een gemeen brein als dat van mij :twisted:

Je moet eerst opzoek gaan naar een thema. Iets wat bij haar past.

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#3 Geplaatst 20 juli 2010 - 07:40

:geluk: :geluk: :geluk:

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 20 juli 2010 - 07:42

Ik had het ook nog nooit gedaan, maar het is toch een groot succes geworden met mijn zus.
Ze heeft wel wat opdrachten mogen uitvoeren waarvan ik dacht dat ze dat nooit ging doen, maar voor die dag wou ze die uitzondering met plezier maken blijkbaar, filmpjes ben ik kwijt door dat mijn laptop gecrashed is :(

Een thema zoeken is inderdaad een 1e stap, succes ermee :geluk:

Bewerkt door Spanishke, 20 juli 2010 - 07:42.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 20 juli 2010 - 09:02

:geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#6 Geplaatst 20 juli 2010 - 09:20

:geluk: :geluk:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#7 Geplaatst 20 juli 2010 - 09:56

Ik heb er zelf ook nog nooit één georganiseerd, veel succes! :geluk:

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 20 juli 2010 - 10:00

Heb hier ook geen ervaring mee. :geluk: :geluk:

wea
wea
  • 6.109 berichten
  • 5 katten

#9 Geplaatst 20 juli 2010 - 11:36

dat hangt ervan af wat je wil natuurlijk. In mijn vriendenkring heeft niemand het erg hoog op met van die verkleedpartijen en opdrachtjes. Als het dan opdrachtjes zijn, zijn dat opdrachtjes die in onze kring worden uitgevoerd, niet in het openbaar en dat gaat dan van: beeld je man uit, beeld het leven van een maiskorrel uit, vertel je beste herinnering over je man,... Of we maken een aantal vragen zoals 'wie zie je ooit minister wordeen, wie denk je dat het meeste kans heeft in het zothhuis te balenden en dan moet iedereen een naam in de envolop steken en op't einde zie je hoe men over mekaar denkt.

Dus wat doen wij voor een vrijgezellen (wordt altijd wel gevolgd dooor lekker eten en wat gaan drinken): workshop chocolade maken, een avond gaan logeren ergens, een zeiltochtje. We maker er een heel gezellig onderonsje van.

Guest_alturas_*
Guest_alturas_*

#10 Geplaatst 20 juli 2010 - 11:38

Hier kan ik je ook niet mee helpen.

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#11 Geplaatst 20 juli 2010 - 11:40

Strippers!!! :LOL: :ha :ha :ha

Fieke
Fieke
  • 3.150 berichten
  • 1 katten

#12 Geplaatst 20 juli 2010 - 12:23

Mijn vrijgezellenavond was niet zo'n succes... Je moet iets doen wat de aanstaande bruid leuk vindt, anders wordt het niets.
Zelf heb ik er een aantal jaren geleden eentje georganiseerd voor een vriendin, die was wel heel leuk.
's Ochtends haar gewekt met ontbijt op bed (haar moeder zat wel mee in het complot). Dan hebben we haar als schoolmeisje verkleed (ze staat zelf in het onderwijs): twee vlechtjes, kniekousjes, rokje, sproetjes, beertje-rugzakje en een grote lolly.
Daarna zijn we naar Bobbejaanland gereden met de vriendinnen en een hele dag ons rot geamuseerd.
's Avonds zijn de mensen die overdag niet konden bij de groep gekomen en zijn we naar een restaurant gegaan (bestaat jammer genoeg niet meer) waar we ons allemaal (!) in Moulin Rouge stijl omgekleed hebben. Er was een moord-diner met fuif achteraf. (dit werd allemaal georganiseerd door het restaurant, wij moesten gewoon reserveren voor onze groep en er waren toen veel vrijgezellenavonden!).
De prijs hiervan viel heel goed mee. Dat is ook wel belangrijk. In Bobbejaanland kregen we pardoes kindertarief (leuke meevaller) en het moorddiner kostte een kleine dertig euro per man als ik me goed herinner. De drank tijdens de after-party was wel apart.
Geplaatste afbeelding

Fieke
Fieke
  • 3.150 berichten
  • 1 katten

#13 Geplaatst 20 juli 2010 - 12:28

sneeuwwitje zei:

Strippers!!! :LOL: :ha :ha :ha

Wel, dat hadden ze bij mij gedaan, samen met een Upperdare-party. Dat was absoluut geen succes!
De meeste van mijn vriendinnen doen hetzelfde werk als ik en moeten ook veel weekends werken. Zij hadden natuurlijk allemaal het weekend van het huwelijk vrij gevraagd. Er waren weinig vriendinnen van mij die op mijn vrijgezellenavond vrij waren. Die strippers en de upperdare-dinges hadden een minimum-publiek en daar kwamen we uiteindelijk niet aan. Degene die het organiseerde had dan het lumineuze idee gehad om mijn moeder, schoonmoeder, schoonzus, haar eigen moeder en tantes en nog wat collega's van haar werk mee te vragen.
Je zit daar dan met zo'n Chippendale-ding naast je, tussen vreemde mensen en met je toekomstig schoonmoeder naast je.... ABSOLUUT NIET LEUK!!! Probeer zo'n genante situaties te vermijden.
Geplaatste afbeelding

cheryl
cheryl
  • 1.822 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 20 juli 2010 - 14:22

@Fieke, was dat het Spookhuys? Jammer genoeg bestaat dat niet meer, idd :( had daar ook al aan gedacht.
Ik moet ook speciaal mijn dag wisselen met zondag, want moet de dag zelf ook werken tot 18.00u :misselijk:

Nu vrijdag komen we samen om alles te bespreken, dan zullen we wsl ook wel tot een thema komen.
Zij is vroedvrouw, misschien dat we haar wel een verpleegster pakje knn aan doen :) Zo een beetje "kinky" = :) (dank je Fieke voor de tip)
Maar zal het weten te zeggen wat het thema is geworden en dan laten jullie je (gemene he Lies :) ) brein maar spuwen :)

Had al wat opgezocht op internet en daar vond ik 1 leuk opdrachtje bij; nl. een bepaald aantal etiketjes van onderbroeken verzamelen :d
En voor de rest de typische snoepjes en kussen en zo.

Kijk er wel naar uit :)

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#15 Geplaatst 20 juli 2010 - 14:26

Fieke zei:

Wel, dat hadden ze bij mij gedaan, samen met een Upperdare-party. Dat was absoluut geen succes!
De meeste van mijn vriendinnen doen hetzelfde werk als ik en moeten ook veel weekends werken. Zij hadden natuurlijk allemaal het weekend van het huwelijk vrij gevraagd. Er waren weinig vriendinnen van mij die op mijn vrijgezellenavond vrij waren. Die strippers en de upperdare-dinges hadden een minimum-publiek en daar kwamen we uiteindelijk niet aan. Degene die het organiseerde had dan het lumineuze idee gehad om mijn moeder, schoonmoeder, schoonzus, haar eigen moeder en tantes en nog wat collega's van haar werk mee te vragen.
Je zit daar dan met zo'n Chippendale-ding naast je, tussen vreemde mensen en met je toekomstig schoonmoeder naast je.... ABSOLUUT NIET LEUK!!! Probeer zo'n genante situaties te vermijden.

:ha :ha :ha :ha :ha :ha :ha :ha :ha zo fout! :ha :ha :ha :ha :ha :ha :ha :ha :ha :ha :ha :ha :ha