Spring naar inhoud

- - - - -

wondjes aan kussentjes door radiator?

• Log in om te reageren
21 reacties op dit onderwerp
Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#16 Geplaatst 21 juli 2010 - 14:46

Er staat nu overal een korstje op. Het bloedt ook niet, heb het trouwens nooit weten bloeden, en heb ook nergens een bloedspoor gevonden :catscratchhead
Ze bijt er niet aan en likt ook niet overdreven, gewoon alleen tijdens het wassen. Ik mag er ook gewoon aankomen om naar te kijken. Dus ze heeft er geen last van denk ik.
Ik zou niet weten in wat ze getrapt kan zijn, ze mag niet buiten en hier in huis ligt ook niks scherps ofzo.

Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#17 Geplaatst 21 juli 2010 - 17:33

Elfje zei:

Er staat nu overal een korstje op. Het bloedt ook niet, heb het trouwens nooit weten bloeden, en heb ook nergens een bloedspoor gevonden :catscratchhead
Ze bijt er niet aan en likt ook niet overdreven, gewoon alleen tijdens het wassen. Ik mag er ook gewoon aankomen om naar te kijken. Dus ze heeft er geen last van denk ik.
Ik zou niet weten in wat ze getrapt kan zijn, ze mag niet buiten en hier in huis ligt ook niks scherps ofzo.

Weet het al denk ik.. Als ze op het vensterbank wil, kruipt ze over de radiator (je moet wel he). Altijd heel voorzichtig, want dat loopt natuurlijk niet goed. Ik denk dat ze misschien daar eens afgeschoven is?

Weet er iemand wat ik daar op kan leggen ofzo, dat ze daar over kan wandelen, maar iets dat er niet afschuift als ze wat hevig is..

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 21 juli 2010 - 17:43

Ik heb eens een doek besteld om op de radiator te leggen, er is rondom een elastiek in, en hij is gewatteerd. Hij blijft heel goed ter plaatse.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#19 Geplaatst 21 juli 2010 - 17:44

welke radiatoren zijn het dan wel?? bij mij is het alleszins niet scherp, dus ze kunnen zich er moeilijk pijn aan doen... tjah, wat kan je erop leggen, mss zo'n matjes voor vb onder eetbakje te leggen, en die knip je in 2 (of meer, weet neit hoe breed je radiator is) haar pootje zal wel vlug genezen! :)
Geplaatste afbeelding

Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#20 Geplaatst 24 juli 2010 - 17:59

Genezen! De korstjes zijn er allemaal af en je ziet er bijna niks meer van! :)
Heb nu voorlopig een handdoek op de radiator liggen.
De radiator ziet er zo uit, maar dan met een dubbele rij: Geplaatste afbeelding

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#21 Geplaatst 24 juli 2010 - 18:19

Wij hebben ook zo'n radiatoren thuis, nog nooit wondjes gehad maar het kan idd wel want bij ons zitten daar soms echt scherpe randjes aan...

Wel even: voor zover ik weet ontsmet zuurstofwater niet echt
Het beste dat je voor zo'n gelegenheden in huis hebt (ik hebt altijd staan) is isobetadine, prikt niet en ontsmet heel goed (zowel voor mensen als dieren te gebruiken)

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 26 juli 2010 - 13:37

:thumb: :thumb: :thumb: , goed dat het volledig genezen is.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag