Spring naar inhoud

- - - - -

Catnip spuitbusje

• Log in om te reageren
7 reacties op dit onderwerp
Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#1 Geplaatst 21 juli 2010 - 21:17

Tot voor kort dacht ik dat mijn kater "catnipgevoelloos" was.Maar na de "surprise in a box"van Brenda merkte ik dus dat hij wel degelijk reageert erop.Nu heb ik zo'n busje catnipspray gekocht.Een kleintje.Hoeveel mag daar eigenlijk van op gespoten worden en vervliegt dat dan vlug?ik merk ook dat als het er pas op gespoten is hij er precies schrik van heeft en zijn oogjes dichtknijpt :) Daarna pas komt het "plezier".gebruikt er nog iemand zo een spray?

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#2 Geplaatst 21 juli 2010 - 21:25

:thumb: :thumb:

Nashota
Nashota
  • 17.974 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 21 juli 2010 - 23:00

Klopt dat zie ik bij mijn katten ook, ik spuit gewoon 1x kort, en als het een groter speeltje is ook wel 2x, volgens mij vervliegt het inderdaad vrij snel, wanneer ze er klaar mee zijn, en dat is hier al vrij snel, kijken ze ook later niet meer naar dat speeltje om, ik gebruik nu valeriaan druppels, maar ook dat vervliegt denk ik snel, onze Jack heeft er dit weekend voor de eerste keer op gereageerd, die liep er altijd voor weg, maar nu deed ie net zo gek als de rest, 5 katten die liggen te rollen en te genieten, heerlijk om naar te kijken :d
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Guest_Nico van sarahtje_*
Guest_Nico van sarahtje_*

#4 Geplaatst 21 juli 2010 - 23:14

Dan moet je idd de valeriaan druppels eens proberen daar kan je zelf ook van meegenieten :d

Of een stinkstrik bestellen, daar gaat de geur niet zo snel uit hoor!

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#5 Geplaatst 21 juli 2010 - 23:37

Valeriaan druppels heb ik wel eens gebruikt maar heremijntijd wat stinken die :trance:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 22 juli 2010 - 15:39

Ik gebruik ook de cat-nip spray wel eens. Ik spuit ook 1X heel kort, want als het teveel is, worden ze letterijk high hier O:)
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_DAmbiorix_*
Guest_DAmbiorix_*

#7 Geplaatst 13 augustus 2010 - 23:52

Nico van sarahtje zei:

Dan moet je idd de valeriaan druppels eens proberen daar kan je zelf ook van meegenieten :d

Of een stinkstrik bestellen, daar gaat de geur niet zo snel uit hoor!

wtf is een stinkstrik??? Klinkt wel niet echt aantrekkelijk hihihi

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 15 augustus 2010 - 21:02

Een stinkstrik is gedrengd in Valeriaan en is heel aantrekkelijk voor de poezen ;)
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag