Spring naar inhoud

- - - - -

trimsalon

• Log in om te reageren
3 reacties op dit onderwerp
Guest_rose pearl_*
Guest_rose pearl_*

#1 Geplaatst 22 juli 2010 - 17:10

Kent er iemand van jullie een goede trimsalon voor mijn 2 lieverdjes. Ik woon net op de grens van belgie en Nederland. Nu voor mezelf zou ik best ver willen rijden hiervoor, maar ik wil ze niet te veel stress bezorgen en denk dan dat het beter is om een trimsalon dicht bij huis te bezoeken, alleen die mij aanspreken zijn allemaal heel ver van hier :cry:
Ik heb al aan het rondneuzen geweest op het internet, maar helaas nog niet echt iets gevonden, vandaar dat ik nu een beroep doe op jullie :d

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 22 juli 2010 - 20:52

Ik woon in Oostende en via internet vond ik ook niets hoor. Ik heb gewoon gebeld naar een aantal hondentrimmers en gevraagd of ze ook katten deden. Indien neen, heb ik telkens de vraag gesteld of ze iemand kennen die wel katjes ook doet. Ik zou in jouw geval dus even kijken op google ofzo welke hondentrimmers in jouw buurt zijn en wie eventueel ook katten doet.
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 23 juli 2010 - 19:16

:geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_rose pearl_*
Guest_rose pearl_*

#4 Geplaatst 24 juli 2010 - 08:47

Mieke zei:

Ik woon in Oostende en via internet vond ik ook niets hoor. Ik heb gewoon gebeld naar een aantal hondentrimmers en gevraagd of ze ook katten deden. Indien neen, heb ik telkens de vraag gesteld of ze iemand kennen die wel katjes ook doet. Ik zou in jouw geval dus even kijken op google ofzo welke hondentrimmers in jouw buurt zijn en wie eventueel ook katten doet.

Ja ik denk dat ik dat hier ook zo ga moeten doen, want ze liggen allemaal min. een uur rijden van mij vandaag :cry:
Maar wel nog bedankt voor de tip :d