Spring naar inhoud

- - - - -

"Gezellig" samen op de WC

• Log in om te reageren
37 reacties op dit onderwerp
dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 23 juli 2010 - 20:47

idem hier, wel hebben er zelfs leuke foto's van :x

Guest_Nico van sarahtje_*
Guest_Nico van sarahtje_*

#17 Geplaatst 23 juli 2010 - 20:51

Hier doet Tao dat ook bij Sarah.

We lachen er altijd mee als er bezoek komt. Dan zeggen we doe alsof je thuis bent maar sluit de deur als je naar het wc gaat anders komt de poes op je schoot zitten. :d

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#18 Geplaatst 23 juli 2010 - 21:12

elmo komt ook graag kijken, maar is vooral gefascineerd door het doorspoelen :) hij komt dus al wachten als je op het toilet gaat zitten, tot je uiteindelijk doorspoelt, en als het volgens hem te lang duurt, dan zal je het geweten hebben :ha

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 24 juli 2010 - 14:28

Pff als ik hier de deur dichtdoe krijg ik een klaagzang van hier tot tokyo van ons lieve arwen :o

Guest_Milo&Feline_*
Guest_Milo&Feline_*

#20 Geplaatst 24 juli 2010 - 14:31

Milo en Feline komen ook altijd gezellig bij mij zitten als ik op de wc zit. En ik heb een vriendin die ook altijd vertelt dat haar katten bij haar op schoot kruipen als ze in het kleinste kamertje zit. Ik denk dat dit normaal poezengedrag is :d

Eleonora
Eleonora
  • 390 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 25 juli 2010 - 20:11

Ik heb hier ook zo eentje (ninja)
Die kruipt op je schoot als je op de toilet zit, hij komt met je mee als je onder de douche gaat, en hij is er als de kippe bij om te kijken hoe je jou tanden poetst, ook gaat hij graag lopen met oorstokjes, we hebben zo een hele voorraad oorstokjes gevonden die hij uit de vuilbak weet te pikken, maar er zitten ook propere tussen
die hij uit het potje haalt, heel de pombak lag eens vol omdat hij het doosje had laten vallen

Bewerkt door Eleonora, 25 juli 2010 - 20:12.

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#22 Geplaatst 25 juli 2010 - 20:17

Amon deed het als kitten, nu niet meer :) maar Nona doet het iedere keer. Die springt altijd op schoot. Ze vindt altijd een manier :d ook al ga ik anders zitten zodat het hopelijk niet gaat. Ik sluit de deuren hier ook nooit :onzeker: dan zijn ze verdrietig! Ze vinden het ook geweldig om te kijken hoe ik mijn haar kam, tanden poets enz.. :LOL: dan zie je ze echt zo gefascineerd kijken he :love:

Geplaatste afbeelding

Randa
Randa
  • 6.205 berichten
  • 7 katten

#23 Geplaatst 26 juli 2010 - 12:38

Hier doen ze dat ook altijd!
Macis die komt doorgaans op mijn schoot gesprongen en Mira die komt in de billen liefdesbeetjes geven!
Ariƫl en Loesje durven ook op de schoot springen.
Altijd gaat er ergens wel een van de katten mee naar het toilet :d
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#24 Geplaatst 26 juli 2010 - 12:51

Tuurlijk heel normaal, bij mij komen ze op de schoot liggen en knuffelen of ik moet tussen de spleet van de deur met papier steken en dan proberen ze dat te pakken :lachen: , mij stoort het zo niet. :)

eve
eve
  • 1.368 berichten
  • 2 katten

#25 Geplaatst 26 juli 2010 - 13:02

Oh ja hoor, dat is inderdaad harttttstikke normaal hehe :)
Bij mij is de wc ook in de badkamer dus ruimte zat. Eve die zit het liefst op schoot, wat ik wel gezellig vind, maar Alfie vind het leuk om precies achter mij te gaan zitten en dan ben ik toch altijd wel nerveus dat hij de pot niet in gaat O:)

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#26 Geplaatst 26 juli 2010 - 18:52

Solotje zei:

Tuurlijk heel normaal, bij mij komen ze op de schoot liggen en knuffelen of ik moet tussen de spleet van de deur met papier steken en dan proberen ze dat te pakken :lachen: , mij stoort het zo niet. :)

Nu weet ik waarom ons Bebbbeltje zo graag mee gaat :ha . De anderen doen dat eigenlijk niet.

Geplaatste afbeelding

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#27 Geplaatst 26 juli 2010 - 18:56

Ik heb ook een badkamer kat...
Lig ik in bad zit ze me steeds aan te staren waardoor ik me toch een beetje beschaamd voel.
Zit ik op de wc komt ze mij ook steeds vergezellen (eender wat eruit floept)

Pixel
Pixel
  • 17.020 berichten

#28 Geplaatst 26 juli 2010 - 19:08

Hier zijn er ook verschillende katjes die graag komen kijken :ha Beneden op het toilet heb je privacy, daar mogen ze niet komen. Maar het toilet in de badkamer, daar ben je zelden alleen. Zeker 's morgens niet. Foxy is er als de kippen bij als je opstaat. Hij moet aandacht hebben dan :roll:

Leenaria
Leenaria
  • 822 berichten
  • 2 katten

#29 Geplaatst 29 juli 2010 - 19:51

eve zei:

Oh ja hoor, dat is inderdaad harttttstikke normaal hehe :)
Bij mij is de wc ook in de badkamer dus ruimte zat. Eve die zit het liefst op schoot, wat ik wel gezellig vind, maar Alfie vind het leuk om precies achter mij te gaan zitten en dan ben ik toch altijd wel nerveus dat hij de pot niet in gaat O:)

Het is idd. zo dat Rexy 'begon', eerst achter mij en ikke bang dat ze erin zou vallen :oops: :ha
Eigenlijk wel normaal kattengedrag precies, maar hier was het altijd een geklaag als ik achter een deur 'verdween', maar omdat Pixie vermist was, (ze kwam vannacht getraumatiseerd en uitgehongerd binnen, ben er zeker van dat ze ergens opgesloten zat :catsad ) en Rexy had overdreven verlatingsangst, had ik toch de deur opengelaten.  Maar ikke als 'leek' dacht da'k me moest schamen van die wc-borstel en bepaalde geuren rondom de kat toe te laten.  
Ach ja, stomme situatie mss, maar nu weet ik tenminste dat dat standaard gedrag is :ha :ha
Geplaatste afbeeldingGrtjz van Leen, Pixie & Rexy

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#30 Geplaatst 01 augustus 2010 - 01:09

Snoopy doet dat ook, als ik de deur tegen zet dan komt hij tegen de deur duwen en mauwen. Dus laat ik hem meestal maar mee binnen. Dan komt hij flodderen. Uiteindelijk legt hij zich dan neer op het badkamermatje :love3: