Spring naar inhoud

- - - - -

Onze Kater weet niet hoe het moet?????

• Log in om te reageren
56 reacties op dit onderwerp
Guest_Karperfreak_*
Guest_Karperfreak_*

#16 Geplaatst 25 juli 2010 - 18:49

Wat voor nen {knip} sité is dat hier, bepaalde mensen hier althans...

Ik ben hier weg, mens stelt gewoon een vraagje ter inlichting en krijgt niet anders dan commentaar!!! :catcurs

Mij zie je hie niet meer terug....

Bewerkt door garnet, 25 juli 2010 - 18:51.
Reden van bewerken: Forumregels

Guest_Karperfreak_*
Guest_Karperfreak_*

#17 Geplaatst 25 juli 2010 - 18:50

Saluuuuuuuu en de kost!!!!!!!!!!!!!!

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#18 Geplaatst 25 juli 2010 - 18:52

Karperfreak zei:

Wat voor nen {knip} sité is dat hier, bepaalde mensen hier althans...

Ik ben hier weg, mens stelt gewoon een vraagje ter inlichting en krijgt niet anders dan commentaar!!! :catcurs

Mij zie je hie niet meer terug....

Misschien al maar goed... Het feit dat je britsE korthaar schreef zei al genoeg. Een verantwoorde fokker kent zijn ras :)

Nahs
Nahs
  • 2.719 berichten
  • 8 katten

#19 Geplaatst 25 juli 2010 - 18:57

Karperfreak zei:

Saluuuuuuuu en de kost!!!!!!!!!!!!!!

doei

dit is een discussie en jij doet iets wat niet verantwoord is en dat is en dat is rommelen met raskatten.
terwijl de fokkers van jou katten zorg en aandacht hebben besteedt aan keuzes en gezondheid.

als je ballen hebt kom je terug en leer je en kies je voor een verantwoorde combinatie en test je

blijkbaar een probleem met het krijgen van feedback :catscratchhead

Guest_Karperfreak_*
Guest_Karperfreak_*

#20 Geplaatst 25 juli 2010 - 19:03

Ten eerste: Wie zegt er hier dat ik een verantwoorde fokker ben??!! IK BEN GEEN FOKKER! Ik ben gewoon een mens die dit ras graag ziet omwille van hun karakter en uitzicht en die nu toevallig een kater en een poes heeft... en graag gewoon een nestje kittens zou willen. MAG DIT NIET OFZO?????????
Ten tweede: Ik dacht dat dit de site was waar ik wat raad kon vragen, maar daar heb ik mij nu toch wel heel goed in vergist!! Het enige wat ik hier naar mijn hoofd krijg ik hoe ik britsE korthaar moet spellen en dat ik geen verantwoorde fokker ben! Alstublieft zeg! Blijkbaar zijn mensen die katten hebben en een nestje willen in jullie ogen hier fokkers! Amai hoor! Wij kennen dit ras hier omwille van hun karakter en dat is voor ons het belangrijkste en niet zoals vele mensen denk ik hier om er veel centen mee te verdienen! Wel wij niet!!!!

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#21 Geplaatst 25 juli 2010 - 19:03

Voor de kittens die je wil laten komen is het te hopen dat er geen erfelijke aandoeningen zijn en dat vader en moeder dezelfde bloegroep hebben.

Bah onverantwoordelijk gedoe :misselijk:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#22 Geplaatst 25 juli 2010 - 19:08

Jaja, weer de zoveelste die denkt dat fokkers het doen om het geld. Wat kunnen we daar nu nog op zeggen... velen zijn u voorgegaan en velen zijn met de staart tussen de benen weer afgedropen naar aanleiding van zulke domme, ondoordachte uitspraken.

Ook één nestje is fokken. Of beter nog, ook als je een nestje fokt zouden je motieven even zuiver moeten zijn als die fokkers die fokken omdat hun hart en ziel erin zit.

Vermeerderen dat kan helaas iedereen... als je het ras echt graag zou zien zou je deze combinatie overigens niet maken. :x

Nahs
Nahs
  • 2.719 berichten
  • 8 katten

#23 Geplaatst 25 juli 2010 - 19:10

elk mens dat een nestje laat komen is een fokker :)

en als je begaan ben met het ras Brits korthaar dan test je, en doe je verantwoorde keuze maken.

Maar neen we willen gewoon een nestje voor de leuk.

Nou centen mee verdienen als ik er centen mee verdiende dan hoefde ik niet te werken.

leg nog regelmatig toe op een nest.

MAar goed u kater is te jong die kan het nog niet, u poes is 2 keer krols geweest en er ligt een baarmoederontsteking op de loer, ze neemt af in gewicht en dit is slecht voor haar gezondheid.

Sommige katers kunnen het pas na 1.5 jaar andere zijn slimmer en sneller,

mag ik vragen wat wilde je met de kittens gaan doen die geboren worden op marktplaats zetten voor een X bedrag?

Mensen die zo te werk gaan schaal ik eigenlijk onder het kopje broodF..
waarom omdat ze de kittens met 8 weken verkassen, niet testen, en roepen dat ze er niet aan willen verdienen.

Poes kan na 4 wkn zoge weer krols worden en gedekt worden.

Nestjes met rasdieren doe je onder toezicht van een verenging puur om de poes te beschermen.

Ach wat maak ik me druk het is maar een nestje voor de Lol

Nahs
Nahs
  • 2.719 berichten
  • 8 katten

#24 Geplaatst 25 juli 2010 - 19:16

ps
weet de fokker van poes en kater van dit voornemen?

want als je ze als huisdier gekocht heb is het niet echt netjes er plotsklaps mee te gaan fokken. Fokkers met hart voor het ras kiezen een poes / kater die verder moet in de fok zorgvuldig uit, want niet alles wat geboren wordt is fokgeschikt.

arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#25 Geplaatst 25 juli 2010 - 19:22

Khad ht wel kunnen denken.
Het zijn mooie katten, laten we ze kruisen.
Een hoop gaat naar 'familie en vrienden' en de rest smijten we wel op internet voor een mooi bedrag.
Ohja, en we zijn geen fokker want het is maar 1 keer voor de leuk en fokkers zijn slecht en verdienen veel geld op de kap van dieren.

Ik hoef geen sarcasme-smiley in te voegen zeker?

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#26 Geplaatst 25 juli 2010 - 20:18

pffff en ik krijg al commentaar van deze persoon omdat ik zijn fout neerzette met britsE korthaar....

ik vraag me af of de bloedgroepen matchen want als poes B heeft en kater A nou ja als je weet wat je doet weet je ook de risico's. ik krijg pb omdat je alleen verbeterd word op de spelling verder niet heb je nu ook iedere gepbt wat jij ziet als kritiek aub zeg word hier niet zo goed van jou
Geplaatste afbeelding

Nahs
Nahs
  • 2.719 berichten
  • 8 katten

#27 Geplaatst 25 juli 2010 - 20:34

britjes zei:

pffff en ik krijg al commentaar van deze persoon omdat ik zijn fout neerzette met britsE korthaar....

ik vraag me af of de bloedgroepen matchen want als poes B heeft en kater A nou ja als je weet wat je doet weet je ook de risico's. ik krijg pb omdat je alleen verbeterd word op de spelling verder niet heb je nu ook iedere gepbt wat jij ziet als kritiek aub zeg word hier niet zo goed van jou

ach britjes,

als poes b is en kater A gaan gewoon alle kittens de pijp uit als ze pech hebben.
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

nou mij durft ie geen pb te sturen omdat hij blijkbaar door heeft dat bij mij roze roze is en niet blauw.

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#28 Geplaatst 25 juli 2010 - 20:42

Nahs zei:

ach britjes,

als poes b is en kater A gaan gewoon alle kittens de pijp uit als ze pech hebben.
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

nou mij durft ie geen pb te sturen omdat hij blijkbaar door heeft dat bij mij roze roze is en niet blauw.

Inderdaad maar daar hebben die vermeerderaars lak aan.

Ik heb ook geen pb ontvangen :twisted:

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#29 Geplaatst 25 juli 2010 - 20:59

dat is dan wel vreemd hoor. ik heb het zelfs verzacht met smileys omdat ik het niet bot over wilde laten komen en ik mocht geen kritiek geven was de ts niet van gediend.
Geplaatste afbeelding

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#30 Geplaatst 25 juli 2010 - 21:41

Inderdaad vreemd, want ik in vond jou reactie niet verkeerd, mijne was in mijn ogen harder en vinniger... Maar dat maakt misschien wel dat jij als makkelijker doelwit wordt gezien?