Spring naar inhoud

- - - - -

kabel van de keramieke drinkfontein bruin ????

• Log in om te reageren
25 reacties op dit onderwerp
Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#1 Geplaatst 26 juli 2010 - 12:32

Hoe kan dit ??? ik wou juist de drinkfontein uitwassen en keek naar de kabel
het is een stukske bruin ??? Precies verbrand maar de kabel ofzo is niet stuk , het is een 30 cm vanaf de stekker
hoe kan dit ? en is dit gevaarlijk ???
De kabel steekt in een dubbelstopcontact zoals je ziet op de foto ...

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 26 juli 2010 - 12:38

:-k :-k , raar, lijktwel of de kabeltjes binnenin de kabel stuk zijn en inderdaad een schroeiplek op de buitenkant hebben veroorzaakt. Ik zou er toch eens naar laten kijken. Ik weet niet of je iemand kent die iets van electro kent.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#3 Geplaatst 26 juli 2010 - 12:43

ik heb zooplus een mail gestuurd , misschien weten zij meer :evil: hoe kan dit gebeurd zijn

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#4 Geplaatst 26 juli 2010 - 13:02

mijn oma zegt dat het geen kwaad kan .... ik heb hem nu ingestoken omdat die fontein echt onmisbaar is geworden , als ik weg ga trek ik hem wel uit
moest hij echt veranderen van kleur dan ga ik een nieuw pompje met dus nieuwe kabel aan kopen
raar ???

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 26 juli 2010 - 13:06

Ik zou het ook in het oog houden, moest de schroeiplek groter worden, dan is er wel degelijk iets mis binnenin de kabel, anders zou ik niet weten van waar de verkleuring komt.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#6 Geplaatst 26 juli 2010 - 13:08

ja , misschien dat een kat heeft gebeten in de kabel en dat er iets stuk is , maar hij werkt dus wel he
en er staan geen tanden in de kabel ??
vreemd is dat

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#7 Geplaatst 26 juli 2010 - 17:14

voelt die warm aan op die plek?

Geplaatste afbeelding

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#8 Geplaatst 26 juli 2010 - 18:32

Lijkt mij vrij onwaarschijnlijk dat dit van binnenuit komt.

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#9 Geplaatst 27 juli 2010 - 00:26

als je hem uit het stopcontact trekt (wel doen he) en het probeert schoon te maken, lukt dat dan?

indien ja, geen paniek, indien nee, laten nazien toch hoor

ik heb hier zelf eens een mini-brandje gehad door een elektrisch toestel, geloof me, dat gaat veel sneller dan je denkt. gewoon geen risico's mee nemen, dat is het niet waard ;)

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#10 Geplaatst 27 juli 2010 - 12:05

Ik zou toch een nieuw pompje steken, beter voorkomen dan genezen.

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 27 juli 2010 - 12:43

Water en elektriciteit samen ... ik ben er niet zo gek op.  ik zou ook graag een drinkfontein willen, maar wacht tot er eentje is op zonneenergie :LOL:

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#12 Geplaatst 28 juli 2010 - 09:05

Zoë, ik keek vanmorgen ook eens en merkte net hetzelfde op... heb hem dan maar uitgetrokken hoor... straks eens van naderbij bekijken... :o

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#13 Geplaatst 28 juli 2010 - 19:08

lizke zei:

Zoë, ik keek vanmorgen ook eens en merkte net hetzelfde op... heb hem dan maar uitgetrokken hoor... straks eens van naderbij bekijken... :o

Is raar want ik heb dat nooit gemerkt. Maar zolang heeft die hier nu ook niet gedraaid. Misschien eens contact opnemen met Bibie? En met Zooplus voor de garantie natuurlijk :thumb: .

Geplaatste afbeelding

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#14 Geplaatst 29 juli 2010 - 00:27

hij steekt hier nog wel in hoor ;) maar niet als ik weg ben
trouwens reactie van zooplus

jezus , tijdens men verhuis ... zal ik hen het maar laten ophalen ??
En hoe gaat dat moet ik hen dan een mail sturen ?
hartelijk dank voor uw vraag.
>
> Onze excuses voor het beschadigde artikel.
> We vragen u om het complete artikel aan ons te retourneren. We sturen het dan door aan de fabrikant, die het zal repareren of u een nieuw artikel zal toesturen.
>
> Uw retournummer is: ******
> Wij verzoeken u het volledig ingevulde retourformulier bij uw retourzending te voegen en het artikel voldoende gefrankeerd naar onderstaand adres te sturen :
> Zooplus AG
> Vertriebszentrum (z.H. Fr. Peschke)
> Vor der Hecke 4
> 34344 Staufenberg
> Duitsland
>
> Graag komen wij het pakket bij u ophalen. De pakketdiensten geven ons een vaste dag voor het ophalen. Een nauwkeurig tijdstip kunnen we helaas niet geven. Wij verzoeken u ons mee te delen welke dag (maandag tot vrijdag) voor u het beste uitkomt. Mocht het lastig zijn om een hele dag thuis aanwezig te zijn, dan kunnen wij ook het pakket ophalen op een alternatief adres. Gelieve in dat geval het volledige adres aan ons door te geven.
>
> Indien u het artikel zelf met TNT of Taxipost wenst te retourneren, dan willen wij u erop attenderen dat wij conform onze algemene voorwaarden, maximaal 11,90 EUR van de retourkosten zullen vergoeden.
>
> Bij verdere vragen kunt u contact met ons opnemen.
>
> Met vriendelijke groet,
>
> uw service-team van zooplus

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#15 Geplaatst 29 juli 2010 - 00:29

Kunnen ze mij nu gewoon geen nieuw pompje opsture ???