Spring naar inhoud


- - - - -

kabel van de keramieke drinkfontein bruin ????


  • Log in om te reageren
25 reacties op dit onderwerp
Guest_clyde_*
Guest_clyde_*
OFFLINE

#16 Geplaatst 29 juli 2010 - 00:32

lizke zei:

Zoë, ik keek vanmorgen ook eens en merkte net hetzelfde op... heb hem dan maar uitgetrokken hoor... straks eens van naderbij bekijken... :o

vreselijk ! welk goede service van zooplus
ga jij ook eens klagen ;) ze antwoorden de dag erna

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*
OFFLINE

#17 Geplaatst 03 augustus 2010 - 15:18

zooplus komt de fontein volgende week halen
maar krijg ik een nieuwe in de plaats of hoe gaat da in zen werk ?

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*
OFFLINE

#18 Geplaatst 03 augustus 2010 - 15:40

zal ervan afhangen. als het een probleem is met de draad bv dan vervangen ze die wss gewoon, als het een kapot iets is krijg je wss gewoon een nieuwe (is nl goedkoper).

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*
OFFLINE

#19 Geplaatst 03 augustus 2010 - 15:46

:geluk:

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*
OFFLINE

#20 Geplaatst 05 augustus 2010 - 18:08

huh namiddag stond gls aan de deur
afgesproken dag : 9 augustust en vandaag zijn we de 5 de
ik heb hem dus niet meegegeven O:) omdat ook lizke het heeft denk ik dat het terg gaat komen
als gls maandag niet komt ist zo en dan koop ik wel eens een nieuw pompje :)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
    • Locatie: Heusden
  • 9 katten
OFFLINE

#21 Geplaatst 05 augustus 2010 - 18:11

clyde zei:

huh namiddag stond gls aan de deur
afgesproken dag : 9 augustust en vandaag zijn we de 5 de
ik heb hem dus niet meegegeven O:) omdat ook lizke het heeft denk ik dat het terg gaat komen
als gls maandag niet komt ist zo en dan koop ik wel eens een nieuw pompje :)

Waarom heb je het dan niet meegegeven?

Geplaatste afbeelding


Guest_clyde_*
Guest_clyde_*
OFFLINE

#22 Geplaatst 05 augustus 2010 - 18:15

ik durfde niet , ik kreeg geen nieuwe , datum was fout ja afgesproken dat ze maandag in de loop van de dag kwamen ... en ze zijn er al
vreemd niet ?

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*
OFFLINE

#23 Geplaatst 05 augustus 2010 - 18:45

Ik zou hem wel meegegeven hebben... En papier laten tekenen ofzo..

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
    • Locatie: Heusden
  • 9 katten
OFFLINE

#24 Geplaatst 05 augustus 2010 - 18:56

Amelie zei:

Ik zou hem wel meegegeven hebben... En papier laten tekenen ofzo..

Normaal krijg je er toch een bewijsje van?
Ken je niemand die er een nieuwe kabel kan aan maken? Dan is het ook opgelost. Of neem eens contact met de fabrikant?

Geplaatste afbeelding


Guest_clyde_*
Guest_clyde_*
OFFLINE

#25 Geplaatst 05 augustus 2010 - 19:02

de kabel is het pompje he dus nieuw pompje en tis opgelost maar zooplus wil geen nieuw pompje sturen of alleen pompje vervangen

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*
OFFLINE

#26 Geplaatst 05 augustus 2010 - 19:06

ik heb juist eens gekeken naar mijn kabel, en daar is alles toch nog inorde, maar mijn vriend vertelde mij wel, dat zo een bruine vlek wijst op een kortsluiting, dus de kans dat je pompje eens verstopt heeft gezeten en zo de pomp een beetje overhit is geraakt, vrij groot is.