Spring naar inhoud

- - - - -

Lekker thuiskomen van het werk...

• Log in om te reageren
17 reacties op dit onderwerp
Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#1 Geplaatst 26 juli 2010 - 19:05

Eigenlijk hoort het hier niet maar ik weet niet waar ik het wel moet plaatsen. Modjes?

Toen ik vanavond doodop thuis kwam van het werk, zag ik dat er in de brievenbus een envelopje lag van onze Pixel: ja ja, de paarse muisjes voor onze Bebbel zijn toegekomen. Ze had het direct in de gaten en wou constant dat ik ermee gooide, zodat ze het terug kon apporteren. En leuk dat dat was :love: :love: :love: . En knuffels dat ik kreeg. Lutje de krant lezen? Nee hoor, Lutje moet spelen met mij.(en nu ligt ze terug te slapen).

Even later werd ons Nellemieke wakker en direct: "miauw" aan de deur. Dat wil zeggen: kom Lutje, we gaan naar boven, even gezellig knuffelen op het grote bed. En ja hoor: Nelleke en ik hebben genoten van elkaar: elke keer dat mijn hand stilviel, duwde ze haar hoofdje ertegen. Op een bepaald moment lag ze lekker ontspannen op haar rug met haar hoofdje in mijn ene hand en met haar pootjes rond mijn andere hand: hier blijven Lutje, het is Nelleke-tijd :love: :love: :love: . Het was gewoonweg zalig!!!! De prrrrtjes vlogen in het rond.

Even terug naar beneden: knuffeltijd met Zita. Zita is terug volledig opengebloeid sinds Bebbel er is. Vroeger was ze een lief katje dat vooral alleen speelde en van op afstand alles in de gaten hield. Nu is ze een hele lieve speelse knuffelpoes geworden (die heel vaak met Bebbeltje speelt) :love: :love: :love: .

Finn heeft even zijn oogjes opengedaan: ach, Lutje is thuis. Nu kan ik nog wat verder slapen :ha . Die zal straks zijn portie knuffels wel komen halen. :love: :love: :love:

En Gabriël is even binnen gekomen voor zijn portie knuffels: lekker spinnend vertellen wat een leuke dag hij heeft gehad. Nog even een portie korreltjes binnen en dan : mag ik nog even naar buiten tot 20 uur? :love: :love: :love:

En zo is het heerlijk thuiskomen :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#2 Geplaatst 26 juli 2010 - 19:17

:heart: :heart: :heart:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#3 Geplaatst 26 juli 2010 - 19:28

Zaaaaaaalig he :heart:

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 26 juli 2010 - 19:41

Dat moet zooooo zalig zijn, zo lief omschreven ook :love3: :love3: :love3: en Zita vonden wij al heel erg lief van toen we haar voor de 1e keer zagen :love4:

Dat is 1 van de weinige bluecrèmetjes die mijn hart heeft kunnen stelen :hart:
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 26 juli 2010 - 19:49

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#6 Geplaatst 26 juli 2010 - 19:53

Gewoon weg een heerlijke thuiskomst met zoveel poezenliefde ontvangen worden :) ;)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 26 juli 2010 - 19:58

:engel: :engel: :engel: :engel:  4 engeltjes hahaha

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#8 Geplaatst 26 juli 2010 - 20:03

sisi zei:

:engel: :engel: :engel: :engel: 4 engeltjes hahaha

5 :p :p :p
Ondertussen hebben Finn en ik ook lekker geknuffeld: ik zat buiten in de ren en hij kwam zich op de stoel naast mij leggen op zijn rugje: buikje knuffelen en pootjes knuffelen :love: :love: :love: .

Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.849 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 26 juli 2010 - 20:39

:loveshower: Wat brengen onze poezeltjes toch zoveel vreugde in ons hart!! :loveshower:

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#10 Geplaatst 26 juli 2010 - 20:48

ooooh Lut zalig om zo thuis te komen: een heel ontvangstcomité die allemaal hun portie knuffels geven en vragen :LOL: :love3: :heart:

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 26 juli 2010 - 20:55

:love4: :love4: :love4: :love4: zalig
vervolg
"en zo kregen man en kinderen geen eten vandaag :ha :ha :ha :ha :ha :ha :ha "
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#12 Geplaatst 26 juli 2010 - 20:58

Kathleen zei:

:love4: :love4: :love4: :love4: zalig
vervolg
"en zo kregen man en kinderen geen eten vandaag :ha :ha :ha :ha :ha :ha :ha "

Toetewel: manlief was aan het koken :x . We verdelen onze "taken" he :thumb:

Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 26 juli 2010 - 21:13

Joloka zei:

Toetewel: manlief was aan het koken :x . We verdelen onze "taken" he :thumb:
Ja en dan moet je als vrouw je natuurlijk ontfermen over de belangrijkste taak binnen het huishouden :x :love4:

Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#14 Geplaatst 27 juli 2010 - 12:12

:) :) :)

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#15 Geplaatst 27 juli 2010 - 18:29

Geplaatste afbeelding