Spring naar inhoud

- - - - -

Chopin en "ons Mimi" op een nieuw dieet

• Log in om te reageren
22 reacties op dit onderwerp
Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 29 juli 2010 - 11:42

Gisteren kregen ze een portie rauw rundvlees. Chopin vond het heel lekker, Ibse ook, "ons Mimi" moest geen dood gemalen beest hebben :ha .  Vandaag stond er "Tonijn uit de paciifique" op het menu. (almonature) En dat lusten ze allebei graag :miauw:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#17 Geplaatst 29 juli 2010 - 18:40

Smitten Kitten zei:

Nee hoor, denk dat dat een goed gewicht is voor een Sphynx, toch? Chopin heeft gewoon een grote mama en papa en 't is een britje, die zijn in het algemeen al wel stevig en gespierd van bouw ;)

Ben toch onder de indruk hoor ik zou onze Ramses eens naast een volwassen Chopin willen zien staan :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: allee als ik mijn ventje nog kan zien staan :ha :ha :ha :ha

Louise
Louise
  • 1.483 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 04 augustus 2010 - 19:38

Smitten Kitten zei:

In elk geval toch een fijn gevoel te weten dat ze geen BHT (landbouwgif en bewezen carcinogeen!) en andere brol meer binnenkrijgen door Royal canin en consoorten he ;)

Welk voer geef ik mijn katjes dan best, als zelfs RC niet goed is? Is Almo Nature ok?

Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 06 augustus 2010 - 20:51

Chopin is ondertussen 15 dagen suikervrij, heeft energie voor 2 en eet ook voor 2. Ik krijg hem moeilijk gewogen, maar denk dat hij richting 4 kg uitgaat. Maar hij is een erenergiek en vitaal, speels bazeke dat lekker en nu ook gezond eet? :LOL:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 07 augustus 2010 - 19:12

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 08 augustus 2010 - 19:38

:( Chopin is hervallen :( :( , de drang was sterker dan hijzelf. En zijn bekje sneller dan de mond van mijn dochter. Juist toen ze een koekje in haar mond stak zag hij de kans om de koek gewoon uit haar mond te pikken. Ongfelooflijk. Een echte schobbedoes. Weg met de koek. Ze is er nog achter gegaan, maar natuurlijk had mijnheertje al een stukje opgeknabbeld. En zat hij met onschuldige oogjes te kijken :engel: .Enfin hij heeft het toch 16 dagen volgehouden. Niet slecht voor de eerste keer "op suikervrij dieet zijn" :x :mrgreen:
En vandaag was hij extra lief :love4: :love4: :love4: , dus het is hem al vergeven :love:
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 16 augustus 2010 - 19:26

:LOL: :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#23 Geplaatst 16 augustus 2010 - 22:49

Smitten Kitten zei:

In elk geval toch een fijn gevoel te weten dat ze geen BHT (landbouwgif en bewezen carcinogeen!) en andere brol meer binnenkrijgen door Royal canin en consoorten he ;)

Dus is RC ook al geen goed eten en ik dacht dat het volwaardige voeding was. :s
Wat is dan de betere droge voeding?