Spring naar inhoud

- - - - -

Mijn verhaal

• Log in om te reageren
21 reacties op dit onderwerp
Guest_cato11_*
Guest_cato11_*

#16 Geplaatst 29 juli 2010 - 22:20

:hug: :hug:

catherine
catherine
  • 40.161 berichten

#17 Geplaatst 29 juli 2010 - 23:22

:hug: :hug: :hug:

Guest_Lotje <3_*
Guest_Lotje <3_*

#18 Geplaatst 30 juli 2010 - 10:53

Dit is bijna 10 jaar geleden gebeurt maar elke dag denk ik nog aan haar. Ik voelde mij enorm schuldig en wou geen kat meer omdat ik er toch niet voor kon zorgen (dacht ik). 3 maand geleden ging ik bij een vriendin op bezoek waar ze een nestje hadden. Ik werd op slag verlieft op zita. De diertjes moesten weg want ze stonden op verhuizen. Na lang nadenken heb ik haar mee naar huis genomen. Zita wordt nu enorm verwend want ik wil de liefde die ik niet aan Floor heb kunnen geven aan haar geven. Floor zal ze nooit niet kunnen vervangen maar zita geeft mij enorm veel liefde wat het verdriet veel minder maakt.

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#19 Geplaatst 02 augustus 2010 - 01:11

wat erg, ik zit je verhaal met tranen in de ogen te lezen, je mag jezelf idd niets verwijten, de klap was zoiezo al fataal.  Enorm veel sterkte :hug:
Geplaatste afbeelding

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#20 Geplaatst 02 augustus 2010 - 04:29

Ach meiske wat een vreselijke ervaring :cry:

Ook al had je Floor meteen gevonden dan had je haar toch niet kunnen redden, de klap is te hard geweest en heeft te erge verwondingen in haar hoofdje veroorzaakt. Ik denk dat Floor je dankbaar is dat jij haar toch hebt gezocht en gevonden,ze heeft niet eenzaam en alleen onder die struik langzaam hoeven doodgaan.

Verwen Zita maar fijn, zij is in je leven gekomen om je kattenvriendeke te zijn en jou te helpen je verdriet een plaatsje te geven.

Samantha
Samantha
  • 1.582 berichten
  • 3 katten

#21 Geplaatst 02 augustus 2010 - 05:32

veel sterke :cry:
even verwittige ik ben doof gebarentaal :d groetje Samantha xxxx :love3: Geplaatste afbeelding

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#22 Geplaatst 02 augustus 2010 - 07:49

:rub: :rub: :hug: :hug: