Spring naar inhoud

- - - - -

Laptop zegt kabloem

• Log in om te reageren
25 reacties op dit onderwerp
Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#16 Geplaatst 27 juli 2010 - 15:42

Joloka zei:

Met ons oud acertje (ondertussen overleden na 8 jaar dienst)lukte dit niet maar ik mocht hem ergens binnen brengen en voor €15 werd die volledig gereinigd, dus dat viel wel mee.

Maar als ik alles nog eens herlees, denk ik aan een volledige format en alles terug installeren.

Voor 15 euro mag iemand anders voor mij al die kleine vijsjes er ook uithalen hoor ;)

Mijn vorige laptop was ook een Acer. Heeft wel maar drie jaar geleefd, maar werd heel intensief gebruikt. Die zag er op eerste zicht ook uit alsof je die niet uit elkaar kon halen, maar je moest daar een stukje plastiek uit wippen en daar onder kon je dan beginnen "graven". Laagje na laagje, vijsjes los en dan als schat: een giga pluk kattenhaar eruit :ha

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 27 juli 2010 - 16:31

Ik zou er eerlijk gezegd afblijven en het ding binnenbrengen in de shop!
Voor hen is dat een routineklus

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#18 Geplaatst 27 juli 2010 - 21:06

Ik heb m'n vader zijn oude computer maar mooi in het bureau gezet. Zwartje is wel een beetje boos over de gehele verhuis :ha

Was wel vergeten hoeveel comfortabeler een desktop is om mee te werken ;)
Ik ga in ieder geval, als ik met een desktop moet blijven werken, mijn bureau's switchen. Boven heb ik een bureau met zo'n toetsenbordlade in, erg praktisch én ergonomisch. Nu doet dat typen zonder ondersteuning wel een beetje zeer ;)

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#19 Geplaatst 28 juli 2010 - 00:12

ooh mijn laptop acer was nog geen 2 jaar oud , en begon gek te doen
binnen , weken weg voor garantie ondertussen een nieuwe pc ( vaste gekocht ) weken daarna terug gebracht alles terug inorde
nu heb ik dus een vaste pc en een laptop die doet wat hij wil doen , usb blokkeerd , kan geen cdrom's lezen , installeerd wanneer hij wil .... is alleen sneller met mijn draadloze router voor internet dan de vaste ..
raar maar dat ding leeft ook niet meer lang
daarom vanaf nu alleen vaste pc

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 28 juli 2010 - 05:23

opendoen en stofzuigen??? amai, dat durf ik niet!!

Geplaatste afbeelding

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#21 Geplaatst 28 juli 2010 - 06:44

Ik moet mijn desktop ook openvijzen om de haren uit te halen(ventilator)Zijkant krijg ik open,maar de voorkant niet O:) Allé,Vosse,hopelijk is hij nog te redden,he :) T'zijn toch altijd hoge kosten,zo een dingen.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 28 juli 2010 - 09:43

Joloka zei:

Maar je kan niet elke laptop even gemakkelijk open krijgen, da's het jammere. Het doet me eraan denken dat ik dringend de desktop eens moet open vijzen want die staat constant te kreunen :ha

Oei, hier liggen ze er wel eens tegen! Moet hem dan ook mss eens stofzuigen, maar om dat ding zelf open te prutsen!! :catscratchhead Dat komt niet goed!

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#23 Geplaatst 02 augustus 2010 - 22:33

Ondertussen heb ik m'n computer terug. Een vriend had hem helemaal in orde gebracht en het werkte perfect bij hem. Had er ook even mee gewerkt, zodat hij alles wat kon uittesten.

Uiteraard... Ik had'm nog maar 10 minuten aangezet en *kabloem*

Ik vrees dus dat de laptop palliatieve zorgen nodig heeft O:)

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#24 Geplaatst 02 augustus 2010 - 22:41

Spanishke zei:

Dat heb ik bij die van mij ook gedacht, maar het was duidelijk de harde schijf die eraan was, want Simon heeft ze nadien in zijn pc geprobeerd

Wat denk je, nog een toekomstige macbook gebruiker? :x

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#25 Geplaatst 02 augustus 2010 - 22:48

Neen dat niet. De keren dat ik al met een macbook gewerkt heb, vond ik maar nix. Apple is gewoon geen merk voor mij. Ik geef zonder problemen toe dat het systeem stabieler is enzo. Maar ik heb liever de gewone PC.

Ik ga denk ik een nieuwe Dell kopen van rond de 900 euro. (scherm, keyboard en muis bij in wel hé)

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#26 Geplaatst 02 augustus 2010 - 23:23

Is Laptop een terroristje :x